Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Algemeen computerspellen topic

Bericht door PascalE » 10 nov 2010 11:06

Hoe heb je nu een back-up gemaakt? Goed dat het gelukt is :T

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 11 nov 2010 08:00

Heel simpel: Harde schijf (FAT32) aansluiten die groter is dan de HD van de PS3 en kiezen voor "back-up maken" bij systeeminstellingen. Daarna de oude schijf er uit, nieuwe er in en het systeem zich laten herstellen vanaf een externe bron (de HD dus). Klaar is Kees. Een overzichtelijke handleiding vindt je hier: klik

Je kunt eventueel ook een kleinere HD nemen, maar dan zul je er voor moeten kiezen om bepaalde gamedata te verwijderen. Een grotere schijf is dus het makkelijkst. Als je hem tot de nok gevuld hebt, zoals ik, dan duurt het ongeveer een uur tot 1,5 uur om een back-up te maken. Het herstellen neemt ook ongeveer zoveel tijd in beslag.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 11 nov 2010 12:20

Netjes, dacht dat wellicht het maximum van 4gb van FAT32 voor problemen zou zorgen, maar daar zal dat backup programma van Sony wel wat aan doen. Niet dat mijn 120gb al (na een jaartje) vol is, maar zal geen jaar meer duren voor dat wel het geval is :lol: .

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 11 nov 2010 16:27

Call of Duty: Black Ops, heb ik nu gemengde gevoelens over, de singleplayer is echt topper de top!
Maar de multiplayer valt te veel tegen, de levels vind ik niet leuk, sommige levels tergend klote.
Ook het snipen is hier niet leuk!
Denk dat ik straks toch weer terugval op de mp van Modern Warfare 2!

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 22 nov 2010 22:35

Mijn broertje van 14 heeft vandaag zonder toestemming zomaar eventjes een xbox360 + controller + Halo Reach gekocht. :D Liep hij eventjes met 360 euro cash over straat. :8 Ik had eigenlijk liever de ps3 gezien vanwege blu-ray maarja, hij was geobsedeerd door die controller en Halo.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 nov 2010 08:35

Wat is er zo bijzonder aan die controller dan?

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 23 nov 2010 09:16

Rich Art schreef:Wat is er zo bijzonder aan die controller dan?
Fanboys :D

Ik heb het ook nooit gesnapt, ik vind de controllers van Nintendo eigenlijk veel handiger door die 8 hoekjes i.p.v. een rondje. Maakt fighting games zoveel makkelijker.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 nov 2010 09:28

De fijnste controller die ik ooit in mijn handen heb gehad is die van de Gamecube.

Afbeelding

Hoe lang je daar ook op speelt, je krijg nooit last van je vingers.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 23 nov 2010 10:20

pietje012 schreef:Call of Duty: Black Ops, heb ik nu gemengde gevoelens over, de singleplayer is echt topper de top!
Maar de multiplayer valt te veel tegen, de levels vind ik niet leuk, sommige levels tergend klote.
Ook het snipen is hier niet leuk!
Denk dat ik straks toch weer terugval op de mp van Modern Warfare 2!
:N Pietje, nee! Blijf bij ons :D
Maps zijn stukken kleiner, maar aangezien ik niet snipe, en quickscopen ook irritant vind, is dat voor mij alleen maar mooi. In het begin vond ik het ook tegenvallen, maar ondertussen ben ik al verslaafd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 23 nov 2010 10:46

Ja, ik snap het ook niet met die controllers. Maar hij vind het zogenaamd beter dan bij de ps3, grijpt makkelijker vast oid. Maar zulke vlezige grijpers heeft hij niet. Integendeel, hij heeft juist nog die kleine kinderhanden :8 . Maar ik heb het niet uit zijn hoofd kunnen praten. Me fail. :(

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 nov 2010 10:49

Ik kan me nog herinneren dat in het begin van de eerste Xbox iedereen zo klaagde over de grootte van de controller en dat je hem maar moeilijk in je handen konden houden. Een paar maanden later was de speciale Japanse controller (die hebben kleinere handjes dan ons hè!) ook hier standaard. :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 28 nov 2010 20:43

Nu staan ze niet bekend om de beste recensies maar de bespreking van Gran Turismo 5 door de Gamekings slaat echt alles. Zo veel wijst er op dat die gasten nauwelijks met het spel bezig zijn geweest of verder hebben gekeken. Ze zeiken op de interface en wat basis dingtjes van het racen maar het meeste zijn ze bezig met alles wat ik al wist. Voorbeeldjes die bewijzen dat ze de game nauwelijks hebben gespeeld:

-"Er zit nauwelijks schade in" -> zeker wel, hoe hoger lvl je wordt hoe erger de schade wordt en des te meer heeft het invloed op je auto. Diverse filmpjes laten weldegelijk wagens zien die helemaal aan gort zijn gereden.

-"Het schijnt dat de laadtijden na het installeren nog steeds super lang zijn" -> O, niet even de moeite gedaan om te kijken dan? En ja, na de grote installatie zijn de laadtijden nog steeds érg lang. Echter, tijdens die laadtijden wordt er nog steeds wat geinstalleerd. Na een uur of wat spelen zijn die laadtijden grotendeels verdwenen.

En zo kan ik nog een hoop gezever opnoemen, valt me tegen van de man die zo veel van racegames lijkt te hebben, JJ.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 29 nov 2010 06:49

@ Remon, Ik blijf nu bij Modern Warfare 2, omdat ik bij Black Ops keer op keer eruit wordt geknikkerd bij bijna elke match, en daar wordt ik zo chagerijnig van!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 29 nov 2010 09:14

PascalE schreef:En zo kan ik nog een hoop gezever opnoemen, valt me tegen van de man die zo veel van racegames lijkt te hebben, JJ.
Ze hebben de game dus te snel willen reviewen... En dat terwijl hij vorige week een artikel op de site van PU plaatste (of in het blad zelf) over internet recensenten die er maar alles aan doen om hun review als eerste online te zetten en daardoor nauwelijks echt inhoudelijk op de game in gaan... :-?

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 29 nov 2010 09:26

@Pietje

Ja idd, erg irritant. Van de 10 potjes wordt je er minstens 2 keer halverwege uitgegooid, en ook voor het begint dat je opeens uit de lobby wordt geknikkerd. Tja..Als je eenmaal bezig bent, is ie zo vet! :(
Gisteren level 45 bereikt, en als played card heb ik nu Eric Cartman :D

Plaats reactie