Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Algemeen computerspellen topic

Bericht door jaime91 » 27 nov 2013 12:06

Dan heb je wel mazzel ja. Al heb je niets aan je PS3 games aangezien je die niet op de PS4 kan afspelen. En ik hoop voor je dat je ook een PS4 krijgt die het zonder problemen doet. Er zijn namelijk nu al klachten over die console (en ook over de XBOX One trouwens). Maar dat gebeurt eigenlijk de laatste jaren altijd wel als er een nieuwe console op de markt komt. Bij de PS3 release waren er volgens mij ook nogal wat problemen en de Xbox360 stond natuurlijk bekend om de ''red ring of death''.

Ik hoop dus voor jou dat jij een van die lucky bastards bent die wel gewoon een normaal werkende PS4 thuis gestuurd krijgt.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 27 nov 2013 18:44

Het overgrote deel van de nieuwe consols werken gewoon prima, dus weinig reden tot zorgen. Ik ben heel benieuwd naar de PS4, maar ik hoef hem niet meteen nu te hebben. Zo lang er nog een Netflix app op zit en hij nog werkt, hoef ik hem niet echt zo nodig te vervangen.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 01 dec 2013 12:53

Nou mijn ps4 heeft gelijk al het blue light death te pakken, 3x gedaan voor heel even en beeld was gelijk zwart, alle ps4 kabels op ps3 gedaan werkt prima, hmdi werkt gewoon prima op ps3, dus aan de kabels ligt het niet, dan maar paar weken wachten op een nieuwe :)

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 02 dec 2013 14:20

Sommige mensen hebben ook altijd pech...

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 02 dec 2013 15:03

Ben ook niet van plan om nu al een PS4 aan te schaffen… Volgens mij zijn er nu nog een paar problemen namelijk, en ik koop zo'n console liever als de belangrijkste problemen verholpen zijn als deze verholpen kunnen worden :P En, ik heb op dit moment nog geen PS4 nodig :D 'Watchdogs' komt ook nog uit voor de PS3, dus daar ben ik nog wel even zoet mee :) Daarna kijk ik wel verder :D

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 03 dec 2013 22:18

Als je een update download hoort je beeldscherm niet zwart te worden, maar het is met Sony geregeld, krijg binnen 15 werkdagen een nieuwe opgestuurd!

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 dec 2013 12:58

Kijk, dat is heel netjes! Hoe lang zit daar eigenlijk garantie op? En heb de die PS4 uit de winkel of via internet? En moet je die oude naar hun opsturen? Ik ga me denk ik toch ook binnen een maand als alles goed loopt ook een PS4 aanschaffen omdat ik in Januari waarschijnlijk het geld ervoor heb. Alleen vrees ik ook voor die kinderziektes die de PS4 nou nog heeft.

Maar goed, ik ga hem dus waarschijnlijk bestellen bij BOL.COM. Maar stel ik heb ook net de pech dat ik een kapotte PS4 krijg, gewoon direct bellen met Sony neem ik aan? Dat gaat het snelste toch?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 04 dec 2013 13:09

In principe zou je het eerst met de (web)winkel moeten regelen, zij hebben de eerste verantwoording en horen er voor te zorgen dat je een werkend product hebt. Bol regelt de garantie in ieder geval goed. Heb een keer een defecte camera van ze gehad. Mailtje erheen, terug gestuurd en paar dagen later had ik de nieuwe al in huis. Zal nu met de PS4 wel lastiger zijn, aangezien niemand deze meer op voorraad heeft en zal het allemaal wel langer duren.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 dec 2013 15:54

Ja ik ben zelf ook meer dan tevreden over BOL.COM, alleen gaat het mij vooral om wat de snelste manier is om de PS4 te vervangen MOCHT het zo zijn dat ik ook de pech heb een defecte PS4 thuisgestuurd te krijgen. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk. En wachten wil en kan ik niet, omdat ik nogmaals in Januari hoogstwaarschijnlijk het geld ervoor heb.

Ik heb er ook al mail contact met Bol.com over gehad en toen vertelde ze me ook al dat je sowieso 30 dagen de kans hebt om je product retour te sturen. Alleen kan dat niet sneller als ik zelf direct contact zou opnemen met Sony Nederland vraag ik me dan af.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 04 dec 2013 15:58

Mocht je het direct met de fabrikant willen regelen, kan het zijn dat ze je kosten in rekening brengen. De garantie ligt namelijk wettelijk gezien bij de verkoper en niet bij de fabrikant.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 dec 2013 16:01

Serieus? Dat wist ik niet. Dus ook al heb ik garantie op de PS4 dan nog moet je betalen?Terwijl je al 400 piek heb neergeteld en die defecte PS4 niet mijn schuld zou zijn. Die vervangende PS4 krijg je toch wel gratis. Het gaat dan om de reparatie neem ik aan toch?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 04 dec 2013 16:06

fabrieksgarantie via de fabrikant is natuurlijk een ander verhaal, maar dan kan het wel zijn dat ze het product gaan onderzoeken/ repareren en dat kan (veel) tijd kosten. Via de winkel krijg je meestal gewoon een andere toegestuurd, is meestal toch een stuk sneller.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 dec 2013 16:07

Ok dan doe ik dat. Thanks voor de info. :T

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 01 feb 2014 00:57

Heb vandaag mijn PS4 reservering bij Bol.com toch nog even geannuleerd . Niet omdat de wachtrij zo ontzettend lang is, maar omdat ik die PS4 met een nieuwe HD TV me nu nog niet kan veroorloven. Ik ga er eerst voor zorgen dat ik een mooie nieuwe HD TV op mijn kamer krijg. En daarna, hopelijk in April of in Mei ergens komt de PS4 wel. Het heeft toch nog geen haast aangezien er nu nog niet heel veel PS4 toppers zijn.

Maar die PS4 gaat er komen! En ik kan niet wachten totdat ik alles eindelijk binnen heb!

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 mar 2014 09:09

Stop met Pokemon online :)

Plaats reactie