Games Top 10

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Games Top 10

Bericht door Rich Art » 24 apr 2009 19:24

FilmTotaal Games Top 10

Zo, daar is ie dan, het topic waarin je je Top 10 kwijt kan van de games die jij de allerbeste vindt. Er zijn geen regels verbonden aan hoe je je Top 10 opstelt of gaat vormgeven, maar het is natuurlijk wel zo leuk als je meer doet dan slechts 10 titels noemen in je post.
In deze openingspost zal ik de lijstjes bijhouden, zodat ze later altijd nog een keer makkelijk terug te vinden zijn. Schroom ook niet om je top 10 te veranderen na een paar weken/maanden/jaren, want het kan natuurlijk voorkomen dat er een fantastische game op je pad komt en dat ie absoluut thuis hoort in je lijstje.

FilmTotaal Games Top 10
(Laatste Update: 29 augustus 2009)

1. GTA: Vice City (26)
Afbeelding

2. Chrono Trigger (22)
Afbeelding
2. Super Street Fighter II Turbo (22)
Afbeelding

4. Counter Strike: Condition Zero/Source (20)
Afbeelding
4. Metal Gear Solid (20)
Afbeelding
4. The Legend of Zelda: A Link to the Past (20)
Afbeelding
4. The Secret of Monkey Island (20)
Afbeelding

9. GTA: San Andreas (19)
Afbeelding

10. Resident Evil 4 (17)
Afbeelding

De Top 10 van:

ash_
Barend Appelsap
Darko
Ed Crane
Erik Schierboom
herie
Kyrill
lykathea
McMurphy
PascalE
patrob
pietje012
Rich Art
shateandar
Tasslehoff_Burrfoot
WizardOfOss
Zeurdoos

De volledige lijst:

pnt Game
26 GTA: Vice City
22 Chrono Trigger
22 Super Street Fighter 2 Turbo
20 Counter Strike: Condition Zero/Source
20 Max Payne
20 Metal Gear Solid
20 The Legend of Zelda: A Link to the Past
20 The Secret of Monkey Island
19 GTA: San Andreas
17 Resident Evil 4
16 Half Life II
15 Civilization 2
13 Baldur's Gate serie
13 Fallout serie
12 Driver
12 Final Fantasy X
12 Super Mario Kart
11 Championshio Manager 3
11 Command and Conquer: Red Alert
11 Warcraft II: Tides of Darkness
10 Civilization
10 Diablo II
10 Heroes of Might and Magic 3
10 Jagged Alliance serie
10 Rez
10 Warcraft III: Reign of Chaos
10 Worms serie
9 Championshio Manager 2
9 Rock Band 2
9 Socom
9 Star Control II: The Ur-Quan Masters
9 Super Mario Bros
9 The Curse of Monkey Island (Monkey Island III)
9 The Elder Scrolls: Arena
9 Unreal Tournament
9 X-com 2 - Terror from the Deep
8 Betrayal at Krondor
8 Grand Prix 2
8 Killzone
8 Okami
8 Pro Evolution Soccer 5
8 Serious Sam
8 Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga
8 SSX3
8 Stunts aka 4D Sports Driving
8 Super Mario 64
8 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
8 Torin's Passage
8 Uncharted: Drake's Fortune
8 World of Warcraft
7 Bomberman 4
7 Command and Conquer: Retaliation
7 Diablo serie
7 Gargoyle's Quest
7 GTA II
7 King's Quest VII: The Princeless Bride
7 Manhunt
7 Planescape: Torment
7 Pokémon Blue
7 Quake 3
7 Resident Evil 1
7 Rome: Total War
7 Star Craft
7 Star Wars Battlefront II
6 Deus Ex
6 Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest
6 Ecco: The Tides of Time
6 Fifa 98: Road to the World Cup
6 God of War II
6 Gran Turismo III
6 Indigo Prophecy
6 Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards
6 Need for Speed: High Stakes
6 Street Fighter 4
6 Transport Tycoon (Deluxe)
5 Age of Mythology
5 Gran Turismo IV
5 GTA IV
5 King's Quest VI: Heir Today, Gone Tomorrow
5 Medal of Honor: Allied Assault
5 Metal Gear Solid 3: Snake Eater
5 Outlaws
5 Pokémon Red
5 Ratrchet & Clanck
5 Silent Hill
5 Silent Hill 3
5 Sim City 2000
5 Star Siege: Tribes
5 Tekken 2
5 UFO: Enemy Unknow
5 Winning Eleven Final Evolution soccer 6
5 Wolfenstein 3D
4 Command and Conquer
4 Command and Conquer: Red Alert II
4 God of War
4 Hero
4 Ikaruga
4 Kid Icarus
4 Perfect Dark
4 Soul Calibur 2
4 The Legend of Zelda: The Wind Waker
3 Day of the Tentacle
3 Gears of War 2
3 Prince of Persia: Sands of Time
3 Psychonauts
3 Serious Sam II
3 Star Wars: Knight of the Old Republic II
3 Tekken 3
2 Burnout 3: Takedown
2 Hitman 2: Silent Assassin
2 Hitman Contracts
2 Mortal Kombat 2
2 Need for Speed: Porsche 2000
2 Quake 2
2 Star Wars Battlefront
2 Super Mario World 2: Yoshi's Island
2 Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
2 Tetris
2 Tony Hawk's Pro Skater 2
2 Xwing vs Tiefighter
1 Bust-A-Move / Puzzle Boble
1 Company of Heroes
1 Golden Sun
1 Medal of Honor: Frontline
1 Medival: Total War
1 Metal Gear Solid (GB)
1 Out Run
1 Super Mario World
1 The 7th Guest
1 Total Annihilation
Laatst gewijzigd door Rich Art op 29 aug 2009 00:23, 15 keer totaal gewijzigd.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 24 apr 2009 19:25

Goed dat deze er eindelijk is, vgs mij hadden 'we' destijds afgesproken in het games topic dit soort lijstjes te posten. Maar het verdient gewoon een apart topic aangezien er genoeg gamers zijn hier op het forum.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 24 apr 2009 19:36

Ik heb een maandje terug ofzo het idee gehad om een top 10 ps2 games te maken, en was er best ver mee gekomen, maar ben uiteindelijk toch gestopt om die af te maken. - Incentive enough, now.

Tenminste, als dat natuurlijk ook kan, een top 10 voor een bepaalde console. Zo'n top 10 allertijden is helemaal verschrikkelijk moeilijk :D

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 24 apr 2009 19:43

Top 10 - Rich Art

10. Metal Gear Solid (Gameboy)
Gespeeld op: Gameboy Color
Release: 5 mei 2000

Afbeelding Afbeelding

De versie voor de Playstation is legendarisch, maar de compacte versie voor de Gameboy heeft me ook aardig wat speeluurtjes plezier opgeleverd. Net zoals zijn grote broer, bevat ook deze game een verhaal waarin je helemaal wordt opgezogen. Ook is het erg knap hoe ze vrijwel alle bewegingen van de PSX versie in deze handheld versie hebben weten te proppen. Daarom terecht in mijn Top 10.

09. Driver
Gespeeld op: Playstation ( PC )
Release: 2 juli 2000

Afbeelding Afbeelding

Hoewel ik me nu pas bedenk hoeveel Driver eigenlijk op GTA lijkt, toch was de game toen echt helemaal fantastisch op de oude Playstation. De besturing was niet alleen top, het was ook geweldig om te zien dat stoelen en tafels kapot gingen als je een bocht afsneed via een terras. Het vervolg was ook best aardig, maar was meer van hetzelfde.

08. Tekken 3
Gespeeld op: Playstation
Release: november 1998

Afbeelding Afbeelding

Tien jaar na dato vindt ik dit nog steeds de beste fighting game die er is. Soms kruip ik nog wel eens achter de PSX (na 10 jaar doet ie het nog steeds prima) en dan ga ik nog graag een potje matten met Tekken 3.

07. The Legend of Zelda: The Wind Waker
Gespeeld op: Gamecube
Release: 3 mei 2003

Afbeelding Afbeelding

Ondank zijn kiddie uiterlijk is dit zonder twijfel de beste game die exclusief verkrijgbaar is voor de Gamecube. Het spel speelt als een zonnetje en zit er door zijn heldere kleuren weergaloos uit in vergelijking met andere Cube spellen. Ik heb laatst de game weer heel even gespeeld en was meteen weer gegrepen door de schoonheid er van. Fantastisch.

06. GTA IV
Gespeeld op: Playstation 3 ( Xbox360 / PC )
Release: 29 april 2008

Afbeelding Afbeelding

Veruit de meest uitgebreide game die ik ooit heb gespeeld. Het verhaal over Niko kostte me al aardig wat uurtjes, maar ook online heb ik me, en nog steeds trouwens, prima vermaakt. Door de vrijheid die het spel biedt is het ook gewoon heerlijk om door Liberty City te lopen en gewoon te doen waar je zin in hebt.

05. GTA: Vice City
Gespeeld op: PC ( PS2 / Xbox )
Release: 15 mei 2003

Afbeelding Afbeelding

Hoewel deel 4 veel meer vrijheid biedt vindt ik Vice City toch de beste GTA game die er is. Dat komt voornamelijk door de Miami setting die me erg aanspreekt en hoofdrolspeler Tommy Vercetti die langzaam omhoog klimt op de criminele ladder. Uiteraard heb ik het spel ook gekocht voor de PSP en die gaat steevast mee op vakantie. Altijd lekker om een beetje rond te rijden in het zonnige Vice City.

04. Resident Evil 1
Gespeeld op: Gamecube ( PSX / PC / Saturn )
Release: 13 september 2002 (Cube versie)

Afbeelding Afbeelding

Het eerste deel van de legendarische Survival Horror reeks was op de PSX al fantastisch, maar de remake voor de Cube deed daar met zijn grafische poetsbeurt nog een schepje bovenop! Bovendien kon je kiezen of je de game met Chris Redfield of Jill Valentine wilde spelen en dat zorgde er voor dat je de game graag nog een keer wilde overdoen.

---

03. Uncharted: Drake’s Fortune
Gespeeld op: Playstation 3
Release: 7 december 2007

Afbeelding Afbeelding

Ik zocht een goede adventure game voor de PS3 en met Uncharted had ik die gevonden. De gameplay is heerlijk, de game ziet er erg mooi uit en het verhaal is goed genoeg om de volle lengte te kunnen boeien. Uncharted is absoluut één van de beste games die ik ooit heb gespeeld en ik kan niet wachten op het vervolg dat dit jaar rond de kerst zal uitkomen. Drake is mijn nieuwe gameheld! Op Solid Snake na dan…

02. Resident Evil 4
Gespeeld op: Gamecube (PC / Playstation 2 / Wii)
Release: 18 maart 2005

Afbeelding Afbeelding

Ik heb er laatst al uitgebreid over geschreven in het Gamerankings @ FilmTotaal topic waarin ik het al bestempelde als de beste Resident Evil game die ooit is gemaakt. Waren de vorige delen nog wat “stijfjes” door het stilstaande camerastandpunt, dit deel is één al angst door de Third Person View en het fantastische verhaal, wat door zijn lengte op de Gamecube verdeeld werd over twee schijfjes.

01. Metal Gear Solid
Gespeeld op: PSX ( PC / Gamecube )
Release: 26 februari 1999

Afbeelding Afbeelding

Metal Gear Solid is, sinds ik het spel ooit kocht, al mijn absolute nummer 1. Ik heb er toentertijd zelfs een Playstation voor aangeschaft! De filmische sfeer en het meeslepende verhaal maken dit de beste game die ooit is gemaakt. Jammer dat het vervolg op de PS2 zo ontzettend tegenviel, want de game verdiende een veel betere sequel.
Maar niet alleen de sfeer en het verhaal waren goed, ook grafisch trok de game alle kracht uit de oude grijze wonderdoos van Sony. In maart 2004 kwam er een remake uit voor de Gamecube onder de naam The Twin Snakes. Het was niet alleen een grafische oppoetsbeurt, maar ook een First Person view was aan de game toegevoegd. Ondanks dat de remake er rete-strak uit ziet, blijft het origineel zonder twijfel de allerbeste.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 24 apr 2009 19:47

PascalE schreef:Goed dat deze er eindelijk is, vgs mij hadden 'we' destijds afgesproken in het games topic dit soort lijstjes te posten. Maar het verdient gewoon een apart topic aangezien er genoeg gamers zijn hier op het forum.
Zo kunnen we ze ook mooi bijhouden in de openingspost, anders zijn ze straks niet meer terug te vinden...
lykathea schreef:Tenminste, als dat natuurlijk ook kan, een top 10 voor een bepaalde console. Zo'n top 10 allertijden is helemaal verschrikkelijk moeilijk :D
Ach, valt mee... Ik ben er ook maar een weekje zoet mee geweest... :wink: Maar als jouw Top 10 alleen uit PS2 games bestaat, dan vindt ik het prima hoor.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 24 apr 2009 20:30

ik kan er eigenlijk geen eens 10 games bedenken. :-? ben totaal geen gamer, en snap de lol er ook niet echt van. Is een toplijstje met minder ook goed?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 apr 2009 20:01

remCOLLATERAL schreef:ik kan er eigenlijk geen eens 10 games bedenken. :-? ben totaal geen gamer, en snap de lol er ook niet echt van. Is een toplijstje met minder ook goed?
Ofcourse :D. Hoe meer lijstjes hoe beter.

mercapto
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door mercapto » 25 apr 2009 20:42

Ik heb veel games gespeeld, bezit er honderden (en allemaal legaal ja, download tuig! You know who I mean!) maar kan toch echt niet tot een top10 komen. Maar ik ga het wel proberen! :D

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 26 apr 2009 11:25

Top 10 - Tasslehoff Burrfoot

Ik heb een tijdje geleden al eens een keer een top 100 gemaakt, alleen dan zonder screenshots en uitleg. Leuk om eens wat dieper in te gaan op de top 10. Afgezien van wat spellen die ik bij vrienden en m'n broer heb gespeeld ben ik een 100% PC-gamer, dus de top 10 (en 100) bestaat alleen uit PC spellen. Het nieuwste spel uit mijn top 10 is uit 2002, maar ik speel gewoon nog steeds de nieuwste spellen die uitkomen en zo staat bijvoorbeeld Portal uit eind 2007 op number 13.

10. Diablo II + Lord of Destruction
Release: 29 juni 2000

Afbeelding Afbeelding

Hack 'n slash t'n top. De gameplay is echt perfect en de omgevingen, vooral in Acts 2 en 4, waren geweldig. Doe daar een epische sfeer, coole filmpjes en een hoge verslavingsfactor bij en je hebt een game waardig voor de top 10.

09. Dragon Age: Origins
Release: 6 november 2009

Afbeelding Afbeelding

Neverwinter Nights was na de grandioze Baldur's Gate serie een gigantische teleurstelling. Dat het het niveau van Baldur's Gate niet zou halen had ik nooit verwacht, maar een daadwerkelijk slechte game met zoveel negatieve aspecten was een flinke dreun. Star Wars: Knights of the Old Republic maakt veel goed, maar vervolgens wisten ook het aparte Jade Empire en het zeer degelijke Mass Effect geen top 25 hoogten te bereiken. Toen jaren geleden Dragon Age werd aangekondigd was ik zeer enthousiast, maar tegelijkertijd bang dat het de doodsteek zou worden voor Bioware met nog een teleurstelling. Niet blijkt minder waar, want Dragon Age is alles wat ik wilde wat het was. Een boeiend, al dan niet bijster origineel verhaal met vooral erg leuke companions (gelukkig hebben ze geleerd van de henchmen uit Neverwinter Nights *shudders*), een geweldig gevechtssysteem, epische muziek en gritty graphics die het allemaal mooit afmaken. Ik zit tot nu toe op twee playthroughs, maar er zullen er nog meer volgen. Nu maar hopen dat Bioware niet zal zwichten voor commerciele onzin bij Dragon Age II, een game die nog alle kanten op kan gaan qua kwaliteit.

08. UFO: Enemy Unknown
Release: 31 december 1993

Afbeelding Afbeelding

Een tactisch spel dat perfect inspeelde op mijn liefde voor The X-files. De eerste twee vervolgen waren ook redelijk, maar het origineel is nog altijd de ultieme game met aliens.

07. Fallout
Release: 30 september 1997

Afbeelding Afbeelding

Deze geweldige game laat nog maar eens zien hoe de periode 1997-2001 voor mij de hoogtijdagen van de RPG waren, met oa. de 5 Infinity Engine spellen, Diablo 1 en 2, Fallout 1 en 2 en Heroes of Might and Magic 3 (deels RPG). De combinatie van een geweldige post-apocalyptische sfeer, humor, een innoverend RPG-systeem, bloody mess geweld, personages, voice-acting, het verhaal en natuurlijk de retro-sfeer maken van Fallout een enorm origineel en intelligent spel dat eindeloos herspeelbaar is. "Maaaaaaaaaaaayyyyybeeeeeeeeeee!"

06. Heroes of Might and Magic 3 + Armaggeddon's Blade + Shadow of Death
Release: 1 juni 1999 (AB 30 september 1999, SoD 31 maart 2000)

Afbeelding Afbeelding

Samen met deel 2 het enige deel dat erg goed is. Delen 4 en 5 vind ik minder met die felle graphics en saaie gevechten... deel 3 was gewoon veel rouwer. De campaigns van Armageddon's Blade vallen soms een beetje tegen, maar over het algemeen ligt de kwaliteit van zowel de campaigns als de scenarios erg hoog. Vanwege customs maps komt er bovenop de ook al aanzienlijke reguliere speeltijd een eindeloos aantal uren HoMM 3. De balans tussen alle elementen is perfect in dit deel.

05. Civilization 2
Release: 29 februari 1996

Afbeelding Afbeelding

Nog altijd het beste deel uit de reeks, al was na het mindere deel 3, deel 4 ook weer erg leuk. Deel 2 heb ik eindeloos veel gespeeld en er is waarschijnlijk geen enkel spel dat voor mij het aantal uren heeft gehaald van Civilization 2. Leonardo's Workshop is de bom.

04. Planescape: Torment
Release: 12 december 1999

Afbeelding Afbeelding

Het enige Infinity Engine spel waar de nadruk niet op de actie ligt, maar op het geweldige verhaal. Een perfecte combinatie van diepgang, drama, humor, en epische elementen. PT doet nog meer met de NPCs dan Baldur's Gate dat doet. De muziek is prachtig.

03. Betrayal At Krondor
Release: 22 juni 1993

Afbeelding Afbeelding

Nog altijd de RPG met het meest logische "level" systeem, aangezien het op perfecte wijze die kwaliteiten verbeterd die je ook echt gebruikt. Het verhaal is erg diep en profiteert van de wereld die Feist gecreeerd heeft, al heb ik verder niks met zijn boeken. De personages zijn leuk, de actie is altijd spannend en ondanks een vast verhaal is de vrijheid erg groot.

02. Star Control II: The Ur-Quan Masters
Release: november 1992

Afbeelding Afbeelding

Vele jaren is dit mijn nummer 1 geweest. Het verhaal van het adventure gedeelte is enorm diepgaand en het aantal hilarische gesprekken is eindeloos... dit zal voor altijd de meest grappige game allertijden zijn. De verschillende soorten adventure maps vormen samen een enorm interessant geheel. Het melee gedeelte blijft me tot op de dag van vandaag bezig houden. Er gaat geen week voorbij of ik speel een potje Supermelee tegen de computer en soms zelfs nog tegen m'n broer, wat altijd erg spannend is. Sterker nog, wanneer ik me lam voel speel ik snel even een potje tegen de computer, omdat de adrenaline veel beter werkt dan een kopje koffie. Dit dankzij de geweldige Windows port die nu al weer jaren geleden is uitgebracht. De voice acting maakt het allemaal nog beter. Er is geen game die zoveel elementen tot zo'n perfect geheel weet te smeden.

01. Baldur's Gate + Baldur's Gate II: Shadows of Amn + Baldur's Gate II: Throne of Bhaal
Release: 30 november 1998 + 24 september 2000 + 21 juni 2001

Afbeelding Afbeelding

Ik heb 1 t/m de uitbreiding van 2 als een geheel genomen, zoals ik dat altijd doe. Het is tenslotte een groot verhaal met een begin, middenstuk en einde. En wat ik over de ene zeg, gaat over het algemeen ook voor de andere op. Het origineel begint erg rustig en geeft de speler de tijd het spel te leren kennen, maar biedt het wel een rijk plot vol met intrige en een geweldige hoofdvillain. Daarom was het ook niet tactisch dat ik het pas ging spelen nadat ik II al een keer had gespeeld. Daarom duurde het ook tot ik eindelijk in 2004 ofzo de wil had deel II uit te spelen na een lange pauze mid-game dat ik enorm verslaafd raakte aan de hele saga. Waar 1 een redelijk rustig begin is, is Shadows of Amn het ultieme hoogtepunt waar een perfecte balans van verhaal, personages en actie bestaat die door geen enkel ander spel overtroffen wordt. De NPCs zijn stuk voor stuk geweldig, met Minsc als mijn favoriet. Jon Irenicus, gevoiced door David Warner, is mijn favoriete game villain die door een combinatie van geweldig geschreven dialogen/quotes en Warner's enorm charismatische stem de top bereikt. Throne of Bhaal richt zich nog meer op actie en is de perfecte, spectaculaire finale. Er zijn wel eens geruchten geweest over een deel 3, maar ondanks de kwaliteit van 1 en 2 ben ik blij dat er nooit een deel 3 is gekomen, omdat het nu een mooi afgerond verhaal is. Ook zijn de graphics perfect en kan ik de graphics van Neverwinter Nights niet echt hebben, die doen me om een of andere reden niets. Geef mij maar de Infinity Engine. Sterker nog, ik zie tot op de dag van vandaag liever nog een keer een Infinity Engine game uitkomen dat wat voor andere game dan ook.
Laatst gewijzigd door Tasslehoff_Burrfoot op 16 aug 2010 17:26, 14 keer totaal gewijzigd.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 26 apr 2009 12:18

Rich Art schreef:05. GTA: Vice City
Gespeeld op: PC ( PS2 / Xbox )
Release: 15 mei 2003

Hoewel deel 4 veel meer vrijheid biedt vindt ik Vice City toch de beste GTA game die er is. Dat komt voornamelijk door de Miami setting die me erg aanspreekt en hoofdrolspeler Tommy Vercetti die langzaam omhoog klimt op de criminele ladder. Uiteraard heb ik het spel ook gekocht voor de PSP en die gaat steevast mee op vakantie. Altijd lekker om een beetje rond te rijden in het zonnige Vice City.
Vicy City is ook nog steeds mijn favoriete GTA. De Miami sfeer is inderdaad heerlijk en de missies zijn het leukst van alle GTA's.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 26 apr 2009 14:59

Tasslehoff_Burrfoot schreef: 10. Soldier of Fortune 2: Double Helix
Release: 20 mei 2002

Het singleplayer gedeelte is al best aardig, maar dat heb ik niet veel gespeeld en ook nooit uitgespeeld. Wat het wel voor mij is, is mijn favoriete multiplayer spel. Ik heb het jarenlang gespeeld oa. met vrienden van de middelbare school en in clans en heb soms nog wel eens de neiging het te installeren en een potje te spelen, maar helaas is er tegenwoordig weinig te doen, wat verder niet verrassend is.
:T Ja, precies!

Ik ben echt totaal niet van de online spellen, maar Counter-Strike Source en Soldier of Fortune 2 brengen altijd blijde gedachte als ik eraan terug denk.

Vooral de bruutheid van Sof 2 zal mij bijblijven, wat was het heerlijk om iemand met een shotgun helemaal kapot te blazen.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 apr 2009 15:19

UFO was een geweldige serie, heb zelf uuuuuren gespeeld met het eerste deel dat terecht in je top 10 staat... en ook met Terror from the Deep :)

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 26 apr 2009 16:00

lykathea schreef:Vooral de bruutheid van Sof 2 zal mij bijblijven, wat was het heerlijk om iemand met een shotgun helemaal kapot te blazen.
Nogal :D. Ik vond het ook erg leuk om in multiplayer mensen met "noobguns" zoals de USAS en de M203 te dollen met m'n AK-74 en de heerlijke shotty.
shateandar schreef:UFO was een geweldige serie, heb zelf uuuuuren gespeeld met het eerste deel dat terecht in je top 10 staat... en ook met Terror from the Deep :)
Ja, Terror From the Deep was ook leuk. Een stuk moeilijker, maar als ervaren speler van deel 1 is dat wel een leuke uitdaging :)

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 26 apr 2009 16:01

Hulde voor de hoge Planescape notering. :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 26 apr 2009 17:15

Leuk topic Rich :T , zal morgen of overmorgen ook mijn top 10 posten.

Plaats reactie