Filmtotaal's Online Gamers
Re: Filmtotaal's Online Gamers
Zou kunnen. Maar dan doet hij zich wel een jaar ouder voor dan dat hij is. 

Sickboy is het niet.PascalE schreef:Wellicht Sickboy en heeft hij dit topic nog niet gevonden.Rich Art schreef:@Pascal: We hadden allebei gelijk. Het is Flugel83.Maar... Wie o wie is het?
Was leuk he Remon! Vooral Estate, wat een mongolen met die riot-shields, had gelijk 8 achter elkaar zonder dood te gaan. 

Was wel even lachen ja!
Moet zeggen dat het niet zo lekker ging maja.

Was te merken ja, ik doe weinig free-for all, want daar zitten vaak van die irritante gasten in.Remon schreef:Was wel even lachen ja!Moet zeggen dat het niet zo lekker ging maja.
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Ik ga starten met een nieuwe Xbox Live GamerTag: EGH Schierboom. De oude was gekoppeld aan een Engelstalig hotmail account waardoor ik niet met mijn Nederlandse creditcard kon betalen. Het nadeel: ik ben al mijn achievements en save games kwijt. Het voordeel: ik kan nu spellen nogmaals spelen en dan op een hele vette TV 

Das inderdaad balen, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dan!

Wie is het wel dan?pietje012 schreef:Sickboy is het niet.PascalE schreef:Wellicht Sickboy en heeft hij dit topic nog niet gevonden.Rich Art schreef:@Pascal: We hadden allebei gelijk. Het is Flugel83.Maar... Wie o wie is het?
McMurhpy is het!Rich Art schreef:Das inderdaad balen, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dan!![]()
Wie is het wel dan?
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Haha inderdaad, had m zelfs in de lijst op de openingspost gezet, zie je maar weer dat die goed gebruikt wordt
.

Maar daar staat ie toch nog niet zo lang tussen? Ik keek er vorige week nog, maar toen stond ie er nog niet...
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Mijn Xbox gamertag mag gewijzigd worden van ErikSchierboom naar EGH Schierboom.
Kun je je gamertag eigenlijk wijzigen? Of heb je een nieuw account aangemaakt?ErikSchierboom schreef:Mijn Xbox gamertag mag gewijzigd worden van ErikSchierboom naar EGH Schierboom.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Kijk eens een paar posts hogerash_ schreef:Kun je je gamertag eigenlijk wijzigen? Of heb je een nieuw account aangemaakt?

Ow verrek. *mompelt iets over te weinig slaap*PascalE schreef:Kijk eens een paar posts hogerash_ schreef:Kun je je gamertag eigenlijk wijzigen? Of heb je een nieuw account aangemaakt?.
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Het is eigenlijk van den zotte dat dat niet kan, maar goed. Erger vind ik nog dat ik mijn land-instellingen niet kan wijzigenash_ schreef:Kun je je gamertag eigenlijk wijzigen? Of heb je een nieuw account aangemaakt?