Ben zelf druk in de weer met Star Wars: The Force Unleashed. De game ziet er erg goed uit, maar al die verschillende combo's is toch even wennen. Daarnaast ga ik morgen met een vriend beginnen aan de eerste DLC van Red Dead Redemption.
Ja, en in combinatie met het cover systeem zorgt het voor een veel simpelere gameplay, even duiken en je bent weer de oude. De intensiteit is hierdoor véél minder. Het is niet super makkelijk hierdoor, met de moeilijkheidsgraad zit het wel goed: je health gaat heel snel omlaag en buiten in de auto is de politie enorm agressief en weten ze je vaak op de juiste punten te raken zodat je je controle over de auto verliest. Dat hebben ze goed gedaan, want net als in het eerste deel moet je constant zijweggetjes nemen om de politie te vlug af te zijn.Tasslehoff_Burrfoot schreef:Regenererende health zeker? Toch wel een van de grote negatieve aspecten van veel moderne games naar mijn mening. Nu kun je te vaak gung-ho een gevecht ingaan wetende dat je health toch wel weer terugkomt.
Pff, en dat noemt zichzelf hardcore. Dan begint de nacht pas!pietje012 schreef:niet tot 2 uur 'snachts of later.
Maar dan bedoel ik Hardcore snipen!, enigste klasse die ik nu alleen maar speel de laatste tijd!Tasslehoff_Burrfoot schreef:Staan er ook willekeurige waist-high muurtjes?
Maar ik kan er ook goed meeleven, ik ben al lang blij dat er een nieuwe Mafia komt die er veelbelovend uitziet.
Pff, en dat noemt zichzelf hardcore. Dan begint de nacht pas!pietje012 schreef:niet tot 2 uur 'snachts of later.
Tasslehoff_Burrfoot schreef:Staan er ook willekeurige waist-high muurtjes?!
Ik weet daar ook weinig tot niks vanaf, maar ik kan me best praktijken voorstellen zoals in Across 110th Street zo'n 10 a 15 jaar eerder dan wanneer deze film zich afspeelt. Lijkt me in ieder geval interessant om inderdaad flink rond te testen welke groeperingen het leukst mee gekloot kan wordenSandro schreef:Apart vind ik trouwens dat er gewapende gekleurden rondlopen. Dat associeer ik niet direct met een setting omtrent de New Yorkse maffia van de jaren '50. Als je één van die gasten neerknalt heb je nog meer last dan als je een politie agent omlegt. Staat gelijk zwart (pun intended) van de mensen.Dat gaat vast wel een rol spelen in het verhaal.