Sha schreef:"Welcome back! Ofcourse I still remember your name, even though you left me all alone for 588 days"

Sha schreef:"Welcome back! Ofcourse I still remember your name, even though you left me all alone for 588 days"
IK heb het ook met Mw2, probleem is dat ik zo graag snipe!Remon schreef:Ik heb hetzelfde probleem, maar dan door MW2. Dat ik donderdag dan Fifa 11 binnenkrijg is ook niet echt goed voor mijn filmkijkstatistieken.
Heb je ook nog een Jokertje en Sterretje?pietje012 schreef:IK heb het ook met Mw2, probleem is dat ik zo graag snipe!Remon schreef:Ik heb hetzelfde probleem, maar dan door MW2. Dat ik donderdag dan Fifa 11 binnenkrijg is ook niet echt goed voor mijn filmkijkstatistieken.
Op mijn werk noemen ze mij nu Sniper Piet, weer een nieuwe bijnaam voor mij.
Ik ga binnenkort (als ik weer wat tijd heb na al dat geregel/klussen met het nieuwe huis) opnieuw beginnen vanwege mijn recente gamertag verandering. Heb er al veel zin in! Daarna ook weer GTA IV opnieuw doenRich Art schreef:Verassend genoeg niet eigenlijk... Ik spaar ze om die Challenge van Survivalist te halen.
Argh, dat is irritant. Ik heb al wel zin om al die achievements te gaan verzamelen. Daar zitten echt leuke tussen.Rich Art schreef:GTA IV wil ik ook wel weer een keer doen ja... Ook omdat ik qua Trophy's maar op 2% sta voor die game... Het Trophysysteem werd ingevoerd toen ik de game net had uitgespeeld.
Inderdaad, alleen jammer dat de game werkelijk stikt van de bugs (inclusief een heel enge "corrupt savefile" issue). Ik ben gestopt met spelen en wacht wel op de eerste patch die Codemasters al heeft aangekondigd.pietje012 schreef:F1 2010, gisteren gekocht, nu effe gespeeld, best gaaf!