Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door dragonspirit » 01 okt 2010 15:01

Dan ben jij denk ik een natuurtalent...ik heb hem op de PC alvast geprobeerd omdat ik zit te wachten op de reparatie van mijn PS3, maar ben gestart met Virgin Cosworth en heb echt serieus veel moeite moeten doen om de eerste race als 19e te eindigen (ok, ik speel met toetsenbord en da's niet makkelijk...maar toch) Heb zitten stampen als een dolle om dichterbij te komen, maar de nummer 18 ging gewoon per rondje harder. Ik ging zelf dan weer ieder rondje harder dan de nummer 20...maar harder ging echt niet.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 01 okt 2010 15:11

dragonspirit schreef:Dan ben jij denk ik een natuurtalent...ik heb hem op de PC alvast geprobeerd omdat ik zit te wachten op de reparatie van mijn PS3, maar ben gestart met Virgin Cosworth en heb echt serieus veel moeite moeten doen om de eerste race als 19e te eindigen (ok, ik speel met toetsenbord en da's niet makkelijk...maar toch) Heb zitten stampen als een dolle om dichterbij te komen, maar de nummer 18 ging gewoon per rondje harder. Ik ging zelf dan weer ieder rondje harder dan de nummer 20...maar harder ging echt niet.
Een stuurtje maakt echt veel verschil, ik weet dat ik Forza Motorsport 3 na aanschaf van mijn stuurtje gewoon secondes van mijn rondetijden kon afschaven. Je kunt veel preciezer sturen en gas geven (vooral handig als je tractioncontrol uit hebt staan). Nu speel ik ook al jaren racegames dus ik heb ook de nodige ervaring, dus dat zal ook wat uitmaken. Verder heb ik op de baan waarover ik het heb (Bahrein) gewoon veel rondes afgelegd om te kijken waar de limieten lagen. En natuurlijk heb ik met de afstelling gespeeld (niet te veel, gewoon via de engineer en dan volledig op dry). Opvallend trouwens dat ik op "Hard" op de primes een seconde sneller was dan op de options. Op "Expert" was het andersom, zoals je zou verwachten.

Los daarvan schijnen er in de race (ik heb zelf nog geen race uitgereden) veel problemen met de AI te zijn, zo lijkt hij onder andere aan rubber-banding te doen, ook al bezweert Codemasters dat ze dat niet gedaan hebben. Verder lijkt het erop dat brandstofniveau geen invloed heeft op hun functioneren, gaan ze de pits niet of te vaak in, hebben ze geen last van schade aan hun auto's, etc. Ook schijnt dat op sommige banen (Barcelona) de AI het relatief gezien veel beter doet, zodat het bijna onmogelijk is om daar goed te kwalificeren. Allemaal zaken die Codemasters heeft beloofd op te lossen in de eerste patch.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 02 okt 2010 09:59

Fifa 11...verslavend as hell!

Eergister tot half 2 lopen spelen, terwijl ik er om 7 uur uit moest, en vanochtend werd ik wakker met de controller naast me, en Fifa nog aan :D

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 02 okt 2010 10:34

Super Mario Galaxy...2 :)
Mario blijft vermakelijk.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 03 okt 2010 10:02

Remon schreef:Fifa 11...verslavend as hell!

Eergister tot half 2 lopen spelen, terwijl ik er om 7 uur uit moest, en vanochtend werd ik wakker met de controller naast me, en Fifa nog aan :D
ZEg dat wel Remon :T PS3 mag ik hopen of xdoos 360?
Voeg me anders toe als antwoorde ps3 =goosseffbrothers

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 okt 2010 12:23

Gistereren weer eens S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl met een maat gespeeld:

:lol:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 03 okt 2010 17:22

Batman: Arkham Asylum is eindelijk binnen en man-o-man wat is dat een fantastische game! :T

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 03 okt 2010 23:02

Kyrill schreef:
Remon schreef:Fifa 11...verslavend as hell!

ZEg dat wel Remon :T PS3 mag ik hopen of xdoos 360?
Voeg me anders toe als antwoorde ps3 =goosseffbrothers
Nog niet echt voor mij, ben wel echt slecht, maar wil wel een potje spelen online morgen of overmogen als e tijd hebt.
heb geen oortje.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 04 okt 2010 05:46

F1 2010, eerste volle race gereden, en moet zeggen het is echt goed!
De AI is goed, heel lastig om in te halen, en ze zetten bij jou er ook druk erop, zo erg, dat ik net in de laatste ronde mijn mooie 10de plek verloor aan Kubica, en net buiten de punten viel, maar toch mooi 11de, de doelstelling was 18de.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 04 okt 2010 09:02

pietje012 schreef:F1 2010, eerste volle race gereden, en moet zeggen het is echt goed!
De AI is goed, heel lastig om in te halen, en ze zetten bij jou er ook druk erop, zo erg, dat ik net in de laatste ronde mijn mooie 10de plek verloor aan Kubica, en net buiten de punten viel, maar toch mooi 11de, de doelstelling was 18de.
Ik heb er echt veel meer moeite mee dan...ik kreeg mezelf...ok misschien ligt het aan Virgin Cosworth, echt niet verder dan plek 19, en ik heb echt hard mijn best gedaan, goed ik maakte wat foutjes onder druk waardoor ik een paar keer gespind ben. Zoooo balen wanneer je keihard aan het werken bent om de nummer 19 in te halen en je dan eindelijk dichtbij bent zodat je aan inhalen kunt denken, je rijdt naast hem, hij stuurt iets eerder in, dat probeer je te ontwijken...je raakt een polletje gras...hop...achterstevoren. ;)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 04 okt 2010 09:47

Afgelopen weekend begonnen met Football Manager 2010 (verjaardags cadeautje). Ben meteen maar begonnen met de semi-amateurs van Luton. Erg uitdagend en leuk tot op heden.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 04 okt 2010 10:24

patrob schreef:Afgelopen weekend begonnen met Football Manager 2010 (verjaardags cadeautje). Ben meteen maar begonnen met de semi-amateurs van Luton. Erg uitdagend en leuk tot op heden.
Het is al jaren een fantastische serie. Het heeft echter 1 heel groot nadeel: het is zo verdomde verslavend en daardoor kost het zoveel tijd. Ik heb er vroeger duizenden uren in gestoken.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 04 okt 2010 10:31

:) Ik verheugde me op Fifa, maar misschien nog wel meer op FM 2011. Al sinds 1998 verslaafd aan deze (en voorgaande) serie. Nu trouwens druk bezig met FC Twente!

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 04 okt 2010 10:51

Ik heb het heel lang niet meer gespeeld, maar door dat online spelletje van Kyrill werd de interesse toch weer gewekt. Indertijd met Championship Manager 2 heb ik zo vaak nachten doorgehaald met dat spel. Toch leuk om te zien hoe het spel zich in al die jaren (het tijdperk van de pentium 75 en 1 gigabyte harde schijf) heeft ontwikkeld.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 04 okt 2010 10:52

Remon schreef::) Ik verheugde me op Fifa, maar misschien nog wel meer op FM 2011. Al sinds 1998 verslaafd aan deze (en voorgaande) serie. Nu trouwens druk bezig met FC Twente!

Heb je misschien straks zin om online een potje te spelen?

Plaats reactie