Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door McMurphy » 28 apr 2011 08:00

Ben ik toch ff benieuwd naar Portal geworden zeg, toch maar zien dat ik The Orange Box ergens voor een prikkie vandaan haal :).

TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door TheMajor » 28 apr 2011 13:58

The Orange Box is waarschijnlijk de beste aankoop qua PC-games die ik ooit heb gedaan.

Portal 2 binnenkort ook maar eens spelen.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 01 mei 2011 09:14

Ik ben nog steeds bezig met NBA 2k11, My Player mode. Ik ben in mijn rookie year nu aanbeland in de NBA finals, terwijl ik ook al Rookie of the Year en MVP ben geworden. Ik heb nog kans op alle prijzen dus :)

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 01 mei 2011 17:46

Crysis 2 op de ps3, en moet zeggen, hij ziet grafisch erg goed uit op de console, maar ben niet te spreken over het online-gedeelte, dat heb ik gespeeld toen PSN nog online was, en dat zag er niet uit, en was beetje ongebalanceerd!
Eindelijk weer een lange Singleplayer op shootergebied, en dat is wel tijdje geleden! :T

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 02 mei 2011 08:38

Mount & Blade (uit de weekenddeal van Steam) _O_ Heerlijk combatsysteem en lekker ouderwets (Middeleeuws) landjeroof en veldgeslacht. Loving it!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 02 mei 2011 09:07

TheMajor schreef:The Orange Box is waarschijnlijk de beste aankoop qua PC-games die ik ooit heb gedaan.
Besteld :).

Zelf begonnen aan Uncharted 2: Among Thieves. Geniale game die ik al uitgespeeld had kort na de release maar op de één of andere merkwaardige manier heb ik daar geen enkele trophy meer van. Nu de replay op Hard en één van de eerste missies viel al vies tegen zeg pff wat een strijd om die bepaalde shoot-out te winnen }:.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 02 mei 2011 13:20

Assassins Creed Dos mag van mij de titel meeste verbeteringen in een sequel krijgen :T

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 02 mei 2011 14:10

Dan kun je je lol ook nog op met Brotherhood :).

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 02 mei 2011 14:32

Kan iemand iets aanraden voor op de WII? En dan wel graag iets voor volwassenen als het even kan. :wink:

Ik heb dat apparaat namelijk
Spoiler
gesoftmod (of hoe ze het ook noemen)
gistermiddag (zou volgens de instructie een half uurtje duren, maar in de praktijk ben ik van half 1 tot half 8 zo'n beetje bezig geweest), waardoor ik ineens heel veel spellen ter beschikking hb.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 mei 2011 15:06

Ligt eraan van welk genre je houdt. Een van de beste games imo is Resident Evil 4, survival horror. Mario Galaxy is de beste platform game, Mario Kart is de beste racegame, Super Smash Bros Brawl is de beste fightinggame etc.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 02 mei 2011 15:08

Ik moet wel bekennen dat ik dat Mario gebeuren allemaal een beetje kinderachtig vind. Best leuk als je met een paar borrels op met een paar vrienden wil spelen, maar als ik nuchter ben kan ik dat met de beste wil van de wereld niet leuk vinden. Heeft iemand hier toevallig need for speed al gespeeld op de WII?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 mei 2011 15:41

Tja het zijn gameplay gezien gewoon de beste games voor de Wii... Ik vergeet ook Zelda, beste action-adventure maar die heb ik zelf niet gespeeld.

Qua racegames is de Wii echt maar weinig soeps, beide Need for Speeds schijnen redelijk te zijn.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 03 mei 2011 00:30

Wii en volwassen games is bijna hetzelfde als pure SF in een komedie. Ze zijn er best, maar het is niet prioriteit nummer 1.
Je komt toch snel uit bij Nintendo's eigen spellen. Buiten de al genoemde spellen is ook Metroid Prime 3: Corruption een mooie afsluiter.

Daarnaast is de remake van Okami fantastisch! deBlob is een leuke platformer. Voor onrails-shooters de Resident Evil Chronicles en House ot Dead: Overkill.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 03 mei 2011 07:20

patrob schreef:Heeft iemand hier toevallig need for speed al gespeeld op de WII?
Ik heb thuis NfS: Nitro liggen. Best een leuke racegame, maar eigenlijk vooral met z'n vieren tegelijk. Ik zal eerlijk bekennen dat ik de game nog nooit in m'n eentje heb gespeeld en hij alleen met vrienden de kast uitkomt.

Ik raad je RE4 ook aan. Eén van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. Hier staan misschien nog wel een paar tips tussen. :)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 03 mei 2011 09:40

Resident Evil 4 dan maar eens proberen. Of is het dan leuk om oudere versies van het spel eerst te spelen omdat er een soort doorlopende verhaallijn in zit?

Plaats reactie