Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door PascalE » 16 mei 2011 18:20

PascalE schreef:Begonnen met Portal 2 gisteren [...]
En inmiddels uitgespeeld, heerlijk spel dat telkens weer met iets nieuws op de proppen komt en daardoor nooit saai wordt. Helaas is het ook relatief snel voorbij en is het einde te makkelijk
Spoiler
al was dat stukje op de maan echt geniaal
.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 20 mei 2011 09:28

Zeurdoos schreef:Mount & Blade (uit de weekenddeal van Steam) _O_ Heerlijk combatsysteem en lekker ouderwets (Middeleeuws) landjeroof en veldgeslacht. Loving it!
En nu ondertussen ge-upgrade naar Mount & Blade: Warband _O_ :T
Naar mijn bescheiden *ahum* mening een geweldig combatsysteem wat ze zo in tig andere spellen mogen implementeren. Want damn, heb blijft leuk om met een noodgang langs een groep bandieten te rijden (op paard), ze half ondersteboven te lopen en ondertussen een bijl/zwaard/knuppel/goedendag/lans precies goed getimed op een niets vermoedend exemplaar neer te laten zijgen. Chop chop! En dit wordt helemaal leuk als je zelf een 50 man als backup hebt. Ook leuk: bovenaan een heuvel wachten met een groepje cavalerie totdat de aanvallende partij in het dal is en dan "charge!" naar beneden denderen. Of juist met een groep pikemen tegenstanders van hun paard wippen. De multiplayer moet ik nog uitproberen. Zijn er hier mensen die het spel hebben (op de PC wel te verstaan)?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 20 mei 2011 15:25

Begonnen aan The Witcher 2, Dragon Age 2 laat ik voorlopig even links liggen... Greep me niet echt aan de eerste paar uurtjes.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 22 mei 2011 18:25

LA Noire viel gister op de deurmat en wat ziet het er allemaal fantastisch uit!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 23 mei 2011 13:27

Rich Art schreef:LA Noire viel gister op de deurmat en wat ziet het er allemaal fantastisch uit!
Ben heel erg benieuwd. Heb em zaterdag meegenomen maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 23 mei 2011 14:06

Ho eens. Je hebt sinds zaterdag hét spel van het jaar wellicht, en je laat hem zo 2 dagen liggen? }: Hoe dat zo?

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 23 mei 2011 15:06

Remon schreef:Ho eens. Je hebt sinds zaterdag hét spel van het jaar wellicht, en je laat hem zo 2 dagen liggen? }: Hoe dat zo?
Belangrijkere prioriteiten :P. \

GotY zie ik L.A. Noire trouwens niet worden met o.a. Call of Duty: MF3, Gears Of War 3, The Elder Scrolls V: Skyrim en Uncharted 3 nog op het programma :).

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 23 mei 2011 18:37

Call of duty: mf 3? :D

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 23 mei 2011 18:52

Er komen sowieso nog een heleboel goede spellen uit dit jaar.. De Gears of War serie heb ik me bv tot nu toe prima mee kunnen vermaken en deel 3 gaat er ook zeker komen, maar ik denk persoonlijk dat Skyrim een hele grote kans maakt om GOTY te worden.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 23 mei 2011 19:02

Ook met L.A. Noire bezig. In 1 ruk door de eerste disc heen gegaan, nu bezig met disc 2. Gaat lekker :D

Oh en protip: speel hem in zwart wit!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 25 mei 2011 09:18

Ik heb het zo ontzettend druk dat ik er gewoon geen tijd voor heb gehad sinds zaterdag... :(
En zoals het er nu naar uitziet wordt het aankomend weekend ook lastig... Aaargh!

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 mei 2011 11:55

Sha schreef:Er komen sowieso nog een heleboel goede spellen uit dit jaar.. De Gears of War serie heb ik me bv tot nu toe prima mee kunnen vermaken en deel 3 gaat er ook zeker komen, maar ik denk persoonlijk dat Skyrim een hele grote kans maakt om GOTY te worden.
Jij moet eigenlijk echt eens The Witcher 2 spelen, geen idee of je een beetje krachtige PC hebt want dat is wel nodig. Geniale en prachtige rpg met een sterk uitgewerkt keuzesysteem en zeer pittige gevechten. Wat mij betreft (naast Portal 2) het beste wat ik dit jaar heb gespeeld. Dat beide toch geen GotY award krijgen weet ik ook wel, daar zijn ze niet mainstream genoeg voor...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 25 mei 2011 17:06

Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair :)

The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Naast deze laptop heb ik wel een IMac die nog redelijk nieuw is, maar geen idee of het spel ook voor de Mac is uitgekomen.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 mei 2011 17:25

Sha schreef:Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair :)
Mmm oke door de populariteit van deel 1 en het feit dat die bij HL2 verkocht werd maakt deel 2 toch wat bekender inderdaad, maar een echte game 'blockbuster' is het natuurlijk niet, blijft voor de meeste mainstream gamers toch een te 'vreemd' spel.
Sha schreef: The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Naast deze laptop heb ik wel een IMac die nog redelijk nieuw is, maar geen idee of het spel ook voor de Mac is uitgekomen.
Een vriend van me speelt m op een niet super krachtige PC, volgens hem speelt het best aardig weg en ziet het er nog prima uit. The Witcher 1 was een dikke hit onder de RPG freaks op de PC, hij is echter langs mij heengegaan. Deeltje 2 (prima zonder deel 1 te spelen overigens) bevalt me uitstekend :).

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 26 mei 2011 10:44

PascalE schreef:
Sha schreef:Nou... Portal 2 is aardig mainstream hoor...en erg populair :)
Mmm oke door de populariteit van deel 1 en het feit dat die bij HL2 verkocht werd maakt deel 2 toch wat bekender inderdaad, maar een echte game 'blockbuster' is het natuurlijk niet, blijft voor de meeste mainstream gamers toch een te 'vreemd' spel.
Sha schreef: The Witcher 2 daarentegen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord... maar ik heb ook niet echt een super krachtige PC.
Een vriend van me speelt m op een niet super krachtige PC, volgens hem speelt het best aardig weg en ziet het er nog prima uit. The Witcher 1 was een dikke hit onder de RPG freaks op de PC, hij is echter langs mij heengegaan. Deeltje 2 (prima zonder deel 1 te spelen overigens) bevalt me uitstekend :).
Als het goed is (don't shoot the messenger) is de vandaag uitgebrachte patch voor The Witcher 2 een flinke boost voor de speelsnelheid. Neemt niet weg dat een krachtige PC (en dan voornamelijk CPU + GPU) geen overbodige luxe is.

Plaats reactie