Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Secret1994goesFilm » 02 aug 2013 17:11

Wijze woorden :P wil dit spel in de toekomst echt wel aanschaffen :T

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 03 aug 2013 11:18

Ben weer her begonnen aan Batman Arkham Asylum en Arkham City, en dan om ze op Hard uit te spelen, weer heerlijk om deze games weer te spelen, en gelijk een opwarmertje voor Batman Arkham Origins.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 aug 2013 14:26

@JamesBond Ik heb het einde ook gezien en ik vind het wat te abrupt. Ik hoop zelf daardoor nog op een vervolg
Spoiler
met Joel en Ellie
maar ik vraag me af wat jij vind.
Spoiler
Zie jij ook graag een sequel met Joel en Ellie, of zie je liever geen sequel, of zie je liever een vervolg met nieuwe personages?
En vind jij het einde ook niet wat abrupt.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 aug 2013 16:01

Ik wil heel graag een vervolg! :) Wel met
Spoiler
Joel & Ellie, want hun ken je nu, en om nou weer een ander verhaal te gaan vertellen, wat precies hetzelfde gaat is ook weer zoiets...

Het einde was inderdaad wat abrupt, maar hoe vaker ik het einde zie, hoe meer vrede ik er mee krijg. Ik vond het aan het begin ook nogal een raar einde, en helemaal niet wat je ervan verwacht. Je verwacht namelijk een heel groot en spectaculair einde, maar het was juist erg "klein" en ingetogen. Ik vond het geen slecht einde, maar het was een onbevredigend einde.

Ik ben heel benieuwd wat ze in een vervolg zouden doen. Misschien iets van
Spoiler
Ze komen aan bij die dam van Tommy en komen erachter dat de dam helemaal uitgemoord is door Klikkers. Dan komt men erachter dat Joel dat ziekenhuis heeft uitgemoord, en dan worden Joel en Ellie opgejaagd door de overgebleven Fireflies. Ook komt Ellie erachter dat Joel tegen haar gelogen heeft, en dan rent ze weg.
Dit lijken mij wel interessante onderwerpen voor een eventueel vervolg :)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 04 aug 2013 16:25

Naja ik was ook al aan het denken aan de
Spoiler
wraak van de Fireflies
alleen gaat dat echt niet gebeuren. Ik las laatst een interview met een van de makers en daarin werd het volgende verteld door Neil Druckmann een van de makers.
Spoiler
“I think the world is ripe for more stories,” said Druckmann previously to the PlayStation Blog, “but as far as the journey Joel and Ellie goes it ends with this game. We were very conscious that we didn’t want to leave this story dangling. If we never do a sequel we’re okay with it, because we told the story we needed to tell.”

Spoiler
As Kotaku point out, this suggests that Joel and Ellie won’t feature in any further games. “I can clarify that quote, because I’ve seen it misquoted,” said Druckmann. “I said this journey for Joel and Ellie is complete. In a spoiler sense, I was referring to the journey with the Fireflies and what they’re after with the cure and all that.”

Spoiler
“We’re not continuing that.”

Spoiler
“But as far as whether we come back to Joel and Ellie or not, or whether we come back to the world or not, that’s all up in the air. I can tell you there are people in the studio that would love to come back to these characters, but the only way we would do it would be if we had something new, something meaningful to say. Because the last thing we would want to do is repeat ourselves.”

En ik vind dat ontzettend positief. Jezelf herhalen is juist wat je niet moet doen,
Spoiler
maar ik hoop wel dat we Joel en Ellie nog terug gaan zien.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 aug 2013 18:55

Dat is inderdaad wel erg positief! Maar eigenlijk was een pluspunt aan 'The Last Of Us' ook
Spoiler
de chemie tussen Joel en Ellie
en ik denk dat we nog maar een klein deel van
Spoiler
hun achtergrondverhaal kennen
dus ik zou het erg jammer vinden als
Spoiler
ze Joel en Ellie niet terughalen voor een vervolg
.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 05 aug 2013 12:29

Juist Slender geprobeerd :D

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 06 aug 2013 02:37

JamesBond schreef:Ik heb net The Last Of Us voor de tweede keer uitgespeeld. Nu met game mode-plus. Van dat GMP heb ik niet zoveel gemerkt, voegde voor mij niet heel veel toe aan de speelervaring. Bij een tweede keer spelen, verwacht je bij een spel vaak dat het naderhand saai wordt, omdat je alles al gedaan hebt. Maar nee, niet bij 'The Last Of Us'! Je kan het spel blijven spelen, omdat je steeds meer nieuwe artefacten vindt. Het spel raakte mij de tweede keer meer dan bij de eerste keer spelen. De emoties in het spel, kon ik deze keer beter voelen.

Ben met de tweede keer net ietsjes langer bezig geweest dan met de eerste keer.

1e keer = 13 uur en 44 minuten
2e keer = 13 uur en 59 minuten

Ik heb met een spel niet vaak dat het na de eerste keer spelen even leuk en spannend blijft om het een tweede keer te spelen, maar bij 'The Last Of Us' had ik dat wel. Het is een spel dat je keer op keer kan blijven spelen, en vervelen doet het nooit! Ook, heb ik nu eindelijk vrede met het einde ;)
Ben deze nu ook voor de tweede keer aan het spelen, ben nu op 70% geloof ik bij de Universiteit van de fireflies. Heb nu alle weapons gemaxed maare heb de flame thrower nog steeds niet gebruikt haha. Gebruik alleen de bow and arrow, shotgun en een revolver. En een molotov hier en daar. Top spel. Merk dat ik nu wat meer van de mooie omgevingen aan het genieten ben. Zoveel variatie, zo mooi. Als ik het de tweede keer heb uit gespeeld ga ik artifacts hunten.

Las trouwens dat er een hunter journey en nog iets was maar kon dat niet vinden weet iemand daar iets over?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 aug 2013 19:26

En dat was het voor Darksiders. Toffe game, maar wel heel erg een kloon van God of War. Nu aan de slag om de platinum binnen te hengelen.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 09 aug 2013 19:59

Meer een kloon van Zelda :)
Deeltje 2 is ook leuk trouwens.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 10 aug 2013 21:35

Mmm... Het vele geweld, goddelijke wezens, kistjes met verschillende functies, groot en lomp wapentuig, een chagrijnige protagonist... Neuh, toch meer God of War voor mij. :D

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 07 sep 2013 11:41

Even opwarmen voor 'GTA V' dus ga ik GTA: Vice City spelen :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 07 sep 2013 16:18

GTA Vice City? Waar heb je dat gevonden? voor op PC dan ofwat?

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 07 sep 2013 16:30

Vandaag Hitman Absolution ontvangen en de disc werkt! Heb er al een paar missies opzitten en het is best een oké game. Het is zeker niet de beste Hitman (dat zijn nog steeds Blood Money en Silent Assassin) daarvoor mis ik toch teveel vrijheid, en is de game toch ietwat beperkt maar ik vermaak me er prima mee vooralsnog.

Hoop dat ze bij het volgende Hitman deel weer teruggaan naar hoe het ooit was. Uitgebreide contracts en een grotere omgeving.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 07 sep 2013 16:46

Secret1994goesFilm schreef:GTA Vice City? Waar heb je dat gevonden? voor op PC dan ofwat?
Ik had het al voor PS2, maar ik heb het nooit echt serieus gespeeld :P

@Jaime Fijn dat ie werkt! :T

Plaats reactie