Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door bobocad » 24 jul 2013 16:04

Oh nee hoor. Ik heb gewoon 60 Euro extra fooi gegeven voor de extra goeie service van mijn leverancier.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 24 jul 2013 16:06

Liep die zonder kleding rond?

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 24 jul 2013 16:09

Geen idee. Alles is achter de schermen gebeurd met een computer als tussenpersoon.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 24 jul 2013 17:10

Voor die 120EUro kreeg je toch de speciale versie met boekjes,posters,DLC packetjes,... mag ik hopen?
Ik heb nog nooit zoveel neergelegd :p
het duurste dat ik ooit heb neergelegd is 65 Euro...
Want die special editions pak ik nooit, zitten leuke attributen bij,maar dat wordt oud...
Moest het nu iets van 007 zijn, dan zou ik het nog overwegen... omdat ik van Bond nu toch al 8jaar superfan ben :)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 24 jul 2013 18:57

Secret1994goesFilm schreef: Moest het nu iets van 007 zijn, dan zou ik het nog overwegen... omdat ik van Bond nu toch al 8jaar superfan ben :)
Dus deze heb je ook :wink:
Afbeelding

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 24 jul 2013 18:58

:D,
Maar vond het wat spijtig dat het in boekvorm was :} Kun je niet zo in je DVD-kast zetten hé :S

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 24 jul 2013 19:04

Die heb ik wel bobo :) Hij staat op een aparte plank in mijn kast, samen met al mijn andere blu-rays, en blu-ray boxen :D

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 24 jul 2013 19:11

Vraag naar de bekende weg...Hebben jullie ook nog Bond games... :wink:

Mijn persoontje heeft enkel The Living Daylights (C64), Everything or Nothing (Xbox) & Quantum of Solace (PS3) helemaal uit gespeeld. Veder heb ik een beetje GoldenEye 007 (N64) & GoldenEye 007 Reloaded (X360) gespeeld.

Zit te denken aan 007 Legends aan te schaffen.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 24 jul 2013 19:27

Legends heb ik niet aangeschaft omdat bleek dat het verhaal niet echt een draad had... en voor Graphics moest je het ook niet doen.
Ik heb deze in mijn bezit (gehad)
Goldeneye (Nintendo 64),Nightfire (ps2), Everything Or Nothing (PS2),QUantum Of SOlace (Xbox360), Bloodstone (Ps3),Goldeneye Reloaded (PS3)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jul 2013 14:53

Van de week Tomb Raider uitgespeeld. Ga er heel kort over zijn omdat ik niets wil spoilen. FANTASTISCH! Echt een briljante reboot! Ze schijnen nu ook al bezig te zijn met een sequel, kan niet wachten. Als je de game nog niet gespeeld hebt, zeker doen. Aanrader! :T

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 27 jul 2013 14:44

Een paar dagen geleden de fantastische nieuwe maar op sommige momenten best heavy Tomb Raider uitgespeeld, de hele Last Of Us walktrough op Youtube bekeken wat een nog zwaardere en net zo prachtige game is, en gisteren de hele dag uitgetrokken om The Walking Dead door te spelen. Over een zware heavy maar oh zo prachtige game gesproken! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit bij een game met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel gezeten maar The Walking Dead game van TellTale Games heeft het voor elkaar gekregen hoor. Ik lag gisteren in mijn bed nog vol adrenaline over die game na te denken, en dat effect hebben films alleen maar op me. Op de een of andere manier raakt een game mij nooit van binnen en ik kan niet goed verklaren waarom dat zo is, maar ik vind dat wel onwijs tof dat die game dat toch met mij gedaan heeft.

The Last Of Us deed dat ook wel maar toch ook in mindere maten. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik die game niet zelf gespeeld heb. Ik vind het echt onwijs knap als ik zie hoe veel de serie lijkt op de game ondanks de game compleet op zichzelf staat. Het nemen van onwijs moeilijke beslissingen, ontzettend goed geschreven personages met een vleugje actie maar een game die voornamelijk draait om het verhaal en om de personages en de shit waar ze doorheen moeten. Ik heb echt diep respect voor de makers. En ik kan echt niet wachten op het tweede seizoen van die game. Al zal dat toch nog wel even duren vrees ik omdat ik wederom ga wachten op de discversie zodat ik iedere aflevering achter elkaar kan spelen. Want ik ben nou eenmaal geen grote fan van cliffhangers en het lange wachten totdat er weer een nieuwe aflevering verschijnt. In ieder geval een dikke aanrader, ook voor de mensen die nog niet bekend zijn met het hele Walking Dead Universum.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 jul 2013 14:52

The Walking Dead ben ik helemaal met je eens, het beste spel van vorig jaar... Ik ben ook benieuwd of en hoe de personages in de laatst uitgekomen 400 Days DLC terugkeren in het tweede seizoen.

Maar wat is de lol van het bekijken van de walkthrough van een game op youtube?

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 27 jul 2013 15:02

Naja ik kan de game zelf niet spelen want ik heb geen PS3 maar aangezien ik denk dat de kans wel groot is dat van The Last Of Us een franchise komt wilde ik de game toch wel bekijken en toch die ervaring mee pakken van het begin van het verhaal. En zo heel erg is dat niet omdat die game ook voornamelijk draait om het verhaal,dus het is net of je een lange film zit te kijken. En de gast die de walktrough speelt (The RadBrad op Youtube) deed dat best op een leuke manier. Hij maakt prima walktroughs.

Maar nog ff terug naar The Walking Dead. Het schijnt dat ze met het tweede seizoen de serie en de game dichter na elkaar toe willen brengen, en dat zou ik echt fantastisch vinden omdat ik fan ben van beide! Daardoor kijk ik nog meer uit naar het tweede seizoen van de game! :D En die DLC ga ik binnenkort ook nog spelen, hoewel ik die ook al bekeken heb op Youtube maar dat ga ik voornamelijk doen omdat je die savegame ook weer mee kan nemen naar het tweede seizoen.

Er is alleen 1 probleem realiseer ik me nu. Ik ga uiteindelijk van de Xbox weer terug naar de Playstation en ik ga er ook van uit dat ze met die game nog wel even door zullen gaan. Kortom ik ga mijn savegame dus hoogstwaarschijnlijk wel kwijtraken als ik die overstap maak en zal die game dus over een jaar of over een paar jaar weer helemaal overnieuw moeten doen. Dat is niet heel fijn, al is het ook weer geen hele grote straf als ik dan door bijv 5 seizoen van die game heen moet..... Maar ik twijfel nu toch of het slim is om de DLC dan toch te downloaden...

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 01 aug 2013 10:28

When Vikings Attack. ZWAAR verslavend.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 02 aug 2013 12:34

Ik heb net The Last Of Us voor de tweede keer uitgespeeld. Nu met game mode-plus. Van dat GMP heb ik niet zoveel gemerkt, voegde voor mij niet heel veel toe aan de speelervaring. Bij een tweede keer spelen, verwacht je bij een spel vaak dat het naderhand saai wordt, omdat je alles al gedaan hebt. Maar nee, niet bij 'The Last Of Us'! Je kan het spel blijven spelen, omdat je steeds meer nieuwe artefacten vindt. Het spel raakte mij de tweede keer meer dan bij de eerste keer spelen. De emoties in het spel, kon ik deze keer beter voelen.

Ben met de tweede keer net ietsjes langer bezig geweest dan met de eerste keer.

1e keer = 13 uur en 44 minuten
2e keer = 13 uur en 59 minuten

Ik heb met een spel niet vaak dat het na de eerste keer spelen even leuk en spannend blijft om het een tweede keer te spelen, maar bij 'The Last Of Us' had ik dat wel. Het is een spel dat je keer op keer kan blijven spelen, en vervelen doet het nooit! Ook, heb ik nu eindelijk vrede met het einde ;)
Laatst gewijzigd door JamesBond op 02 aug 2013 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie