Welke game speel je nu?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door JamesBond » 22 jul 2015 18:47

Ja, de Uncharted-spellen zijn goed los van elkaar te spelen. Neemt niet weg dat de andere delen je geld ook meer dan waard zijn! :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 23 jul 2015 08:19

Als je nu voor het eerst aan een Uncharted gaat beginnen, zou ik zelf wel gewoon met het eerste of wellicht tweede deel starten. Het eerste deel is op gameplay vlak een stuk beperkter dan de twee vervolgdelen. Stel dat je lyrisch bent over het derde deel en dan besluit om de voorgangers ook te doen, is het qua gameplay toch een stap terug.

Maar het mooiste zou zijn, als je aan de Uncharted serie wil beginnen en je een PS4 hebt....wachten tot oktober als de Remaster komt :).

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2015 09:08

Ik ben zelf begonnen met de tweede, heb toen de derde gespeeld en het eerste spel als laatste :D Maar als de remastered straks uitkomt ga ik ze weer spelen hoor (in de goede volgorde deze keer) :T

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 23 jul 2015 10:19

K las net een artikel over de Uncharted Remaster dat ze een nieuwe moeilijkheidsgraad gaan toevoegen, Brutal. Dat kan nog leuk worden, want Crushed vond ik bij vlagen al erg pittig.

En de reden waarom de Remaster geen multiplayer krijgt, was volgens een producent omdat de multiplayer van Uncharted 2 en 3 beide nog heel erg geliefd zijn op de PS3 en dit anders weg zal vallen of sterk verminderen.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2015 10:37

Als een multiplayer op de PS3 met de komst van Next Gen nog geliefd blijft heb je toch iets speciaals in handen lijkt me! :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 23 jul 2015 17:44

Haha, heb de raad hier opgevolgd en ben terug op Uncharted 2 beginnen spelen.
Heb nu verhaallijn bijna uit op Hard en haal intussen schatten binnen en probeer verschillende wapens te gebruiken.
Daarna kan ik het opnieuw spelen met die nieuwe moeilijkheidsgraad en dan zal ik bijna alle trophys hebben! :T

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 aug 2015 22:39

Rocket League

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 06 sep 2015 09:00

Metal Gear Solid 5 : Phantom Pain

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 06 sep 2015 09:48

Tomb Raider :)
Mooie game en vind het persoonlijk een leuke versie van Lara Croft :) (de iets onschuldigere versie)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 06 sep 2015 12:35

Voordat The Force Awakens uitkomt ben ik begonnen met het opnieuw spelen van LEGO Star Wars: The Complete Saga :) Heerlijk dat jeugdsentiment!

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 06 sep 2015 18:15

Assassins Creed: Untiy
Mooi gemaakte open wereld game in een sfeervol Parijs tijdens de revolutie. Verhaallijn is nog niet zo heel interessant, maar de missies zijn leuk. De besturing is over het algemeen wel fijn, maar af en toe hang ik opeens aan een richel of viskraam en lijkt mijn assassin weinig zin te hebben om los te laten. Maar voor de rest prima game.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 08 sep 2015 09:08

Gisteren begonnen aan het vijfde en 'laatste' deel van mijn meest favoriete game serie, Metal Gear Solid V - The Phantom Pain.

Uurtje of zes gespeeld en ik moet zeggen dat het enorm wennen voor me is. De game ziet er natuurlijk fantastisch uit en de cutscenes zijn adembenemend mooi. Er is zoveel oog voor detail en enige vorm van framedrops zijn nergens te bekennen.
Ik heb nog wel grootse moeite om een basis in stealth modus binnen te vallen. Ik ben iedere keer nog gespot hoe goed ik ook mijn best deed. Nadat ik gespot ben, is van stealth geen sprake meer en ga ik full Rambo. Toch jammer dat ik in dit deel (nog) niet de behendigheid of kunde heb om alles en iedereen stilletjes om te leggen.

Het Mother-Base principe is me ook nog niet heel erg duidelijk, al heb ik me er ook nog niet echt in verdiept. Enemies naar je basis lanceren is helder, maar hoe dan verder... Over een paar uurtjes knal ik MGSV er weer in, dan maar eens ff zien :).

horizon
Filmster
Filmster

Bericht door horizon » 19 sep 2015 19:50

Nog steeds het geweldige splatoon!
Toen de shooters op de PC opkwamen ben ik uit het gamen gestapt. In 2011 met de Wii weer terug en nu dankzij Nintendo eindelijk fan van een online shooters.
Het hele spel mechanisme is gewoon geweldig.

Af en toe Mario Kart 8 omdat dat nog steeds goed scheur. En vanaf volgende week super Mario maker.

horizon
Filmster
Filmster

Bericht door horizon » 28 sep 2015 19:15

Super Mario Maker.

Gewoon geweldig. Daar waar een veredelde level editor een heerlijk spel is.
:)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 02 okt 2015 22:14

Terug nog eens ff los gegaan op GTA V (Online). Maar als ik het goed heb verstaan gaan ze geen updates meer vrijgeven op PS3 :o en da zou ik echt zeer rot vinden! Want dat was juist het toffe : nieuwe kleren, auto's of tattoo's kopen! :|

Plaats reactie