Vandaag, als vorm van studieontwijkend gedrag , Team Fortress 2 gedownload. Nooit geweten dat dat gratis was, heel leuk spel. Vooral die mode met die 2 bomwagentjes is zowel dikke chaos als lekker uitnodigend voor teamwork.
PascalE schreef:Vandaag, als vorm van studieontwijkend gedrag , Team Fortress 2 gedownload. Nooit geweten dat dat gratis was, heel leuk spel. Vooral die mode met die 2 bomwagentjes is zowel dikke chaos als lekker uitnodigend voor teamwork.
Na La Noire meteen verder gegaan met Prince of Persia en ik moet zeggen... De game verast met in positieve zin. Een beetje een mix van Assassin's Creed en God of War en daar hou ik wel van.
Rich Art schreef:Na La Noire meteen verder gegaan met Prince of Persia en ik moet zeggen... De game verast met in positieve zin. Een beetje een mix van Assassin's Creed en God of War en daar hou ik wel van.
Ik ben halverwege de game afgehaakt, waarom weet ik effe niet meer.
Rich Art schreef:Na La Noire meteen verder gegaan met Prince of Persia en ik moet zeggen... De game verast met in positieve zin. Een beetje een mix van Assassin's Creed en God of War en daar hou ik wel van.
Hangt er vanaf welke Prince of Persia, die cellshaded game vond ik na een tijdje wat repetatief worden. Bosses zijn alleen variaties van wat je eerder al had. De manier van bewegen enzo daarentegen is erg goed uitgevoerd.
Hangt er vanaf welke Prince of Persia, die cellshaded game vond ik na een tijdje wat repetatief worden. Bosses zijn alleen variaties van wat je eerder al had. De manier van bewegen enzo daarentegen is erg goed uitgevoerd.
Prince of Persia : The Forgotten Sands gaat het over, niet over die andere Prince of Persia die ervoor uitkwam.