Op welke nieuwe game wacht je?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Op welke nieuwe game wacht je?

Bericht door Sandro » 20 aug 2010 15:34

The Witcher 2! Helemaal verdwenen van m'n radar, maar de demo op de gamescon ziet er geweldig uit: http://www.rockpapershotgun.com/2010/08 ... more-36587

Ook de PSN game Dead Nation was ik vergeten. Een zombie game van de makers van Stardust met soortgelijke gameplay. Alleen dan in de vorm van eerder genoemde setting. Zie de trailer.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 20 aug 2010 15:43

Absoluut. Ik ga deel 1 pas volgende maand voor her eerst spelen, maar alles wat ik van The Witcher (2) zie en erover hoor is zeer veelbelovend.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 20 aug 2010 18:11

Deel 1 leek me ook geweldig, deel 2 lijkt alleen maar beter te worden. Helaas niet op de ps3, ik heb toch geen tijd om die games op de pc te spelen (zelf heb ik een uber trage laptop, mijn ouders een dikke pc).

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 20 aug 2010 18:45

Ik heb deel 1 tot de helft gespeeld. Geweldige game, één van de meest complete en beste RPG's van de afgelopen jaren, maar de laadtijden werden me iets te gortig en het liep ook niet ideaal op mijn systeem. Dat eerste hebben ze inmiddels verbeterd door een update. Als ik ooit een nieuwe PC heb zal ik beide delen zeker spelen.

dablidov
Bijrol
Bijrol

Bericht door dablidov » 21 aug 2010 14:19

De PS3 games FIFA 11 en Battlefield Bad Company 2: Vietnam (Expansionpack)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 25 aug 2010 07:22

Naast de nieuwe Assasins Creed staan ook de volgende drie titels op mijn verlanglijstje:

Goldeneye 007 Wii
Afbeelding
Ik heb weinig met FPS-games, maar dit trekt me enorm aan. Hopelijk komt er eindelijk een echte topgame (los van alle Mario-games) naar de Wii.
Release: 5 november 2010

James Bond: Blood Stone PS3
Afbeelding
James Bond in HD: I like it! Game schijnt erg goed te worden, dus dat moet het lange wachten op een nieuwe Bondfilm vast goedmaken.
Release: eind 2010 / begin 2011

Enslaved: Odyssey to the West PS3
Afbeelding
Ben erg nieuwsgierig hoe deze titel gaat worden. Ziet er veel belovend uit! Andy Serkis doet trouwens de Motion Capture.
Release: Oktober 2010

TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door TheMajor » 25 aug 2010 08:08

Die Goldeneye 007 lijkt me wel leuk. Het origineel was uitmuntend.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 25 aug 2010 10:53

F1 2010, daar zit ik echt met smart op te wachten...nog een maandje. Heb hem al gepreordered, dus als hij uit is ligt ie op de deurmat. :)

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 25 aug 2010 20:46

Eigenlijk de nieuwe Medal of Honor, alleen beetje jammer dat het de online engine van BBC heeft, vind ik qua personage te traag.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 aug 2010 22:42

pietje012 schreef:Eigenlijk de nieuwe Medal of Honor, alleen beetje jammer dat het de online engine van BBC heeft, vind ik qua personage te traag.
Engine heeft niks te maken met hoe snel het personage beweegt, sterker nog met eenzelfde engine kun je een totaal andere game maken (kijk maar naar de games die gemaakt zijn met de source engine of de unreal engine destijds).

Overigens die nieuwe twee aankomende 'grootheden' (Medal of Honor en Call of Duty: Black Ops) interesseren me vrij weinig, online zal het meer van hetzelfde worden en de singleplayer in dergelijke games is toch een veel te korte achtbaan rit die achteraf nergens op sloeg. Ben wel benieuwd of ze het misbaksel CoD 5 kunnen overtreffen.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 26 aug 2010 05:43

Nou, tussen BBC en MW zit er een grootverschil qua lopen met je man.
Bij BBC vind ik dat veel trager gaan dan bij MW.
Dan je vooral goed zien bij de Sniperklasse.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 26 aug 2010 07:40

pietje012 schreef:Nou, tussen BBC en MW zit er een grootverschil qua lopen met je man.
Bij BBC vind ik dat veel trager gaan dan bij MW.
Dan je vooral goed zien bij de Sniperklasse.
Dat klopt, maar dat zeg ik niet. De game zelf (uitvoering met de enigine) is iets anders dan de engine die aan de basis staat. Met andere woorden: BBC kon net zo snel als MW gemaakt worden met de engine van BBC zelf, het is een bewuste keuze geweest van de makers van BBC om de game wat trager te maken (iets wat ik persoonlijk toejuig, maar daar gaat het niet om). Dus bang zijn dat de game net zo traag wordt als BBC omdat dezelfde engine wordt gebruikt hoeft niet, heeft er niks mee te maken namelijk.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 26 aug 2010 09:18

Eigenlijk wacht ik alleen op Diablo III....! Gisteren nog, nostalgisch, Diablo 2 geïnstalleerd, maar die zit nog zo in m'n kop dat het te voorspelbaar is om lang te spelen. Jammer genoeg zijn er geen goeie "klonen" om m'n tijd mee door te brengen, hoewel ik over Torchlight heb gehoord dat deze aardig in de buurt komt. Iemand ervaring mee?

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 26 aug 2010 11:59

Torchlight en Titan Quest zijn erg goede klonen. Uiteraard niet zo goed als Diablo II, maar als fan vond ik ze geweldig.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 26 aug 2010 13:16

Titan Quest heb ik inderdaad ook een tijdje gespeeld. Vooral qua graphics erg mooi, maar het miste de item koorts van Diablo + de setting vond ik niet super. Torchlight maar eens proberen dan, want volgens mij duurt het nog wel minstens een jaar voordat Diablo III uitkomt :o

Plaats reactie