Game nieuws

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: Game nieuws

Bericht door JamesBond » 03 sep 2013 17:23

Ik vind CJ wel ruig hoor :T

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 03 sep 2013 17:42

Dat wel :P maar de leefwereld is iets heel anders dan dat van ons :P
Met gangs op straat komen en elkaar afknallen enzo :P

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 03 sep 2013 19:53

Niks mis mee met SA en CJ. maar Tommy Vercetti (Ray Liotta) was (en is) nog steeds de beste GTA karakter. Ach heel Vice City was (en is nog steeds) de beste GTA. De GTA die nooit is overtroffen.
Ook niet met de stemmencast (*). Wat dacht je van Philip Michael Thomas & Luis Guzmán (link naar Maimi Vice is al gauw gelegd). Gary Busey, Dennis Hopper, Robert Davi, Danny Trejo, Burt Reynolds, Lee Majors & Deborah "Blondie" Harry. Hoe 80's wil je het hebben. :+

(*)Toegeven SA had dan wel Ice-T & Samuel L. Jackson in de stemmencast.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 03 sep 2013 20:20

Ik ben het met je eens dat de Vibe en de cast die Vice City had heel tof was. Geweldige muziek, geweldige kleding echt totaal jaren 80 maar toch kon mij die game niet zo betoveren als SA gedaan heeft. En ja natuurlijk staat SA ook ver van mij af, ik ben blank en kom niet uit the bronx of een andere moeilijke wijk uit de States maar wat dat betreft staat Vice City dat ook. Want ik heb de jaren 80 niet meegemaakt en ben ook geen Italiaanse maffioso ofzo. Alleen spreekt het hele jaren 90 gangster wereldje me meer aan dat het Italiaanse gangster wereldje om het zo maar even te zeggen.

SA had de humor, het spannende verhaal en fantastische personages. Vice City had dat ook wel maar dat heeft denk ik dan gewoon met smaak te maken en mij ligt SA dan net wat meer. En over de GTA V personages, ik vind ze alle 3 wel tof maar ik denk toch dat Franklin mijn favoriet wordt omdat ik CJ ook fantastisch vond en omdat SA mijn favo GTA is en het is misschien ook wel mijn favo PS2 game. Daarna Trevor, omdat hij zo ontzettend gestoord is inderdaad en ook totaal geen grenzen kent dus ik verwacht een hoop hilarische momenten, wat overigens vrij zeldzaam is in games. Ik lach namelijk zelden om games, maar om de trailer waarin Trevor wordt voorgesteld moest ik toch een paar keer om hem lachen.

En Michael lijkt me ook wel tof, maar bij hem lijkt me vooral zijn familie en dan voornamelijk zijn zoon hilarisch. En de ruzies die zijn zoon en dochter met elkaar hebben.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 03 sep 2013 20:32

Ik vond de storyline van SA ook fantastisch! Ik speel dat spel nog! Ik kan geen genoeg krijgen van het door die wereld heenlopen, en als we de trailers mogen geloven, wordt die wereld nóg groter in deeltje 5! Ik zal hem morgen effe in de pre-order zetten :)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 03 sep 2013 22:10

Tja ieder zijn/haar voorkeur van GTA. :wink:

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 03 sep 2013 22:25

JamesBond schreef:Ik vond de storyline van SA ook fantastisch! Ik speel dat spel nog! Ik kan geen genoeg krijgen van het door die wereld heenlopen, en als we de trailers mogen geloven, wordt die wereld nóg groter in deeltje 5! Ik zal hem morgen effe in de pre-order zetten :)
Hahaha :T

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 04 sep 2013 07:31

JamesBond schreef:Ik vond de storyline van SA ook fantastisch! Ik speel dat spel nog! Ik kan geen genoeg krijgen van het door die wereld heenlopen, en als we de trailers mogen geloven, wordt die wereld nóg groter in deeltje 5! Ik zal hem morgen effe in de pre-order zetten :)
What? :o nog niet ge-pre-orderd!? :P
Bij mij staat ie al gepreorder sinds augustus 2012 :P
maar beter laat dan nooit hé :P

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 sep 2013 17:27

:oops: Als ie uit is, gaan we wel online met z'n allen, toch? :P

En ge-pre-ordered! :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 04 sep 2013 19:42

Haha :P ja Berend :p met z'n allen op GTA V online in zo'n wereld... Ik zie Jaime al rondlopen met een bazooka en jij dan met een gewoon handgeweertje met een silincer (007 style! :P)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 sep 2013 20:19

Lijkt me best lachen :) Jaime heeft trouwens een Xbox, jammergenoeg...

Sam89
Bijrol
Bijrol

Bericht door Sam89 » 04 sep 2013 20:39

Ik heb hem al lang in de pre order staan GTA V maar ook voor de xbox 360 haha.. :P

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 sep 2013 20:41

Ik wist het nog niet zeker, maar heb het nu toch gedaan :) Ik kan niet wachten!!!

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 05 sep 2013 02:28

bobocad schreef:Niks mis mee met SA en CJ. maar Tommy Vercetti (Ray Liotta) was (en is) nog steeds de beste GTA karakter. Ach heel Vice City was (en is nog steeds) de beste GTA. De GTA die nooit is overtroffen.
Ook niet met de stemmencast (*). Wat dacht je van Philip Michael Thomas & Luis Guzmán (link naar Maimi Vice is al gauw gelegd). Gary Busey, Dennis Hopper, Robert Davi, Danny Trejo, Burt Reynolds, Lee Majors & Deborah "Blondie" Harry. Hoe 80's wil je het hebben. :+

(*)Toegeven SA had dan wel Ice-T & Samuel L. Jackson in de stemmencast.
Wow nooit gweten dat de cast zo groot was, maar idd top spel . Tijd voor een remake? :)

GTA 5 hier ook al een tijdje gepreordered. its gun be a good month. Pun intended. Hopenlijk komt de game op tijd, had de Japanese versie besteld

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 05 sep 2013 10:03

De stemmencast van Vice is idd een groot verschil met GTA V.

http://www.insidegamer.nl/nieuws/106932 ... temacteurs

GTA heeft immers geen sterrencast meer nodig.

Plaats reactie