Game nieuws

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Re: Game nieuws

Bericht door akketa » 24 mei 2011 09:39

Yeah! Ziet er weer bruut uit!

Dit wordt weer een fantastische SP! Ik hoop dat de eindbattle net zo tof wordt als in MW2!

Tja, als je iets anders verwacht dan zit je toch verkeerd bij een CoD-game sinds MW1. Na 2 delen MW en BO toch verwachten dat het een ander soort shooter wordt is toch echt verspilde moeite. Dan zit je hier toch echt verkeerd.

Ik heb wel weer zin om meegenomen te worden in één lange adrenaline rush waar de kogels en brokstukken om je heen vliegen, alles ontploft en je zelf cool in slowmotion door een ruit springt. Popcorn en bier erbij@ :wink:

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 24 mei 2011 09:42

akketa schreef:
Tja, als je iets anders verwacht dan zit je toch verkeerd bij een CoD-game sinds MW1. Na 2 delen MW en BO toch verwachten dat het een ander soort shooter wordt is toch echt verspilde moeite. Dan zit je hier toch echt verkeerd.
Waarom dan? Na 3x (imo na 2x) is het wel mooi geweest toch? Maar ach CoD zal nooit een serie voor mij worden.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 24 mei 2011 10:08

Als de spellen dit niveau aanhouden mogen ze doorgaan tot MW10 en koop ik ze allemaal. Ben gewoon een grote CoD-fan, al speel ik nu ook Medal Of Honor, en zal ik Battlefield 3 ook nog wel gaan halen.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 24 mei 2011 11:02

akketa schreef:Yeah! Ziet er weer bruut uit!

Dit wordt weer een fantastische SP! Ik hoop dat de eindbattle net zo tof wordt als in MW2!

Ik heb wel weer zin om meegenomen te worden in één lange adrenaline rush waar de kogels en brokstukken om je heen vliegen, alles ontploft en je zelf cool in slowmotion door een ruit springt. Popcorn en bier erbij@ :wink:
Het probleem is niet dat het gebeurt, maar dat het constant gebeurt. Aan de gemiddelde CoD single-player houd je een piep in je oren over. Er is geen moment rust om een beetje perspectief te krijgen op hoe fucked je bent.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 24 mei 2011 19:53

Frank_Costello schreef:
akketa schreef:Yeah! Ziet er weer bruut uit!

Het probleem is niet dat het gebeurt, maar dat het constant gebeurt. Aan de gemiddelde CoD single-player houd je een piep in je oren over. Er is geen moment rust om een beetje perspectief te krijgen op hoe fucked je bent.
Yes, Please! Dat is in mijn ogen de kracht van de huidige richting. De game neemt je van coole scene naar coole scene. Ik wil juist weinig tot geen adem halen in deze reeks. En als het al rustig is dan krijg je een paar brute stealthkills voor je kiezen.

Alleen al de eerste missie in MW2. Je rijdt door de stad heen vol met ongure gasten. Je mag niet schieten totdat er geschoten wordt. Je handen jeuken om die trekker over te halen. Opeens wordt je belaagd en uit de wagen geslingerd. De kogels komen van alle kanten. De chaos is compleet en je probeert veilig weg te komen. Fantastisch!

Als je naar een concert gaat van een flinke metal band wordt je ook continu weggeblazen en heb je ook een piep in de oren aan het eind? Daar kom je toch voor? Dan ga je niet zeggen dat je een paar ballads gemist hebt.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 25 mei 2011 07:21

En toch hoop ik dat ze hierna weer eens met een WWII shooter komen. De Modern Warfare serie is geweldig maar ze mogen wat mij betreft wel weer een jaar terug naar de roots, mits Infinity Ward produceerd!

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 25 mei 2011 17:19

akketa schreef:Als je naar een concert gaat van een flinke metal band wordt je ook continu weggeblazen en heb je ook een piep in de oren aan het eind? Daar kom je toch voor? Dan ga je niet zeggen dat je een paar ballads gemist hebt.
Een van de redenen dat ik geen metal luister :D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 26 mei 2011 13:15

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 01 jun 2011 22:50

Heb eigenlijk geen idee of het spel ook voor de PS3 verkrijgbaar was, maar....

Darksiders krijgt eindelijk een vervolg :D
In het eerste deel nam je de rol van 'War' op je, deze keer is een van de andere horsemen aan de beurt.

Introducing Death..

Afbeelding

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 jun 2011 23:09

Jup, als er niet zoveel anders was had ik die ook zeker gechecked.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 jun 2011 10:27

En de PSN store is weer terug, al hoef je het nog niet te proberen want het is denk ik super druk, krijg steeds foutmeldingen. Wel kan ik vertellen dat die 2 gratis games niet het enige is, zo zag ik Burnout Paradise gratis voor de Plus mensen (iedereen nu dus), en nog wat gratis kleinere spelletjes + themas en andere meuk.

Edit: Trailer van de nieuwe Tomb Raider, met de CGI zit het iig wel snor.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 06 jun 2011 19:51

En de E3 is weer van start gegaan,

Microsoft is klaar, EA is geloof ik nu bezig en Sony komt vannacht.

Wat nieuwtjes van Microsoft:
Halo 4 komt
Forza 4 komt in oktober
Halo Combat Evolved krijgt een heruitgave
Tomb Raider wordt realistischer en gaat richting de survival horror

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 06 jun 2011 20:53

Ze hebben ook een aantal trailers uitgegeven van games die van de Kinect gebruik gaan maken... waaronder deze, zag er wel interessant uit :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 06 jun 2011 21:27

Die poep over Kinect vermijd ik expres :P

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 06 jun 2011 21:31

Dat hele Wii, kinect en hoe ze het bij Playstation ook noemen zie ik eigenlijk hetzelfde als dat hele 3D geneuzel. Direct afschaffen die nonsens. Leuk voor kinderen, maar als jezelf respecterende volwassene ga je toch niet voor je tv lopen springen? Of mis ik nu iets?

Plaats reactie