Game nieuws

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Game nieuws

Bericht door jaime91 » 13 mei 2014 21:28

Jajajaja i know. :P

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 15 mei 2014 22:11

Super vet nieuws! Ubisoft onthuld Far Cry 4 met een release in November!! :D
Afbeelding

Er waren al flink wat geruchten over het bestaan van Far Cry 4. Nu blijkt uit de financiële resultaten van Ubisoft dat deze game ook daadwerkelijk in ontwikkeling is en het spel blijkt al in vergevorderde staat van ontwikkeling. Far Cry 4 zal namelijk in november al in de winkels komen te liggen. Het spel heeft een releasedatum opgeplakt gekregen van vrijdag 21 november en zal verschijnen voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc. De game wordt ontwikkeld door Ubisoft Montreal in samenwerking met de studio's Ubisoft Red Storm Entertainment, Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai en Ubisoft Kiev.

Zoals al bleek uit eerdere geruchten zal de game zich afspelen in de Himalaya. Op precies te zijn is de wilde regio 'Kyrat' het strijdtoneel. Het gebied staat onder de leiding van een zelf-aangewezen koning, waar je als speler ongetwijfeld hommeles mee zult krijgen. Uiteraard heb je de beschikking over een groot assortiment aan wapens en voertuigen om de open wereld van Far Cry 4 te verkennen. Executive producer Dan Hay vertelt de speler met Far Cry 4 te willen verrassen en dat we de komende maanden meer over de game mogen verwachten:

''Following the success of Far Cry 3, we wanted to take the franchise to the next level and create a game that will surprise players and exceed fans’ expectations. Given the unique setting, we feel Far Cry® 4 will stand out as a top first-person shooter and we’re eager to reveal more about the game in the coming months.''

Ondanks het feit dat we nog bijzonder weinig weten over de game, heeft Ubisoft nu alvast een Limited Edition van de game onthuld. Deze zal Hurk’s Redemption bevatten, dit zijn drie singleplayer-missies met Hurk, een karakter dat een rol speelde in de Monkey Business DLC van Far Cry 3. Ook ontvang je Hurks signature harpoon gun “The Impaler”.

Bron

Man wat kijk ik hier naar uit! :D

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 21 mei 2014 14:27

En nu ik toch zoveel aan het posten ben in dit topic 2 nieuwtjes!

Rode draad verhaal Far Cry 4 gelekt
Afgelopen week kondigde Ubisoft plots Far Cry 4 aan voor een release in november en hoewel de eerste details omtrent het verhaal duidelijk werden gemaakt, weten we nog opvallend weinig over de shooter. Echter, nieuwe details zijn gelekt via de pre-order pagina van Far Cry 4, die inmiddels is verwijderd.

In Far Cry 4 gaan we richting de Himalaya's, naar Kyrat. De protagonist is Ajay Ghale en zijn motivatie om naar die plek te reizen is vanwege de dying wish van zijn moeder. Hij belandt echter in een burgeroorlog waarbij de omverwerping gaande is van het onderdrukkende regime van dictator Pagan Min.

Hidden in the majestic Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min.

Explore and navigate this vast open world, where danger and unpredictability lurk around every corner. Here, every decision counts, and every second is a story. Welcome to Kyrat.

De game zal een open wereld-titel worden waarin jouw beslissingen effect hebben op het verdere verloop van het verhaal in Far Cry 4. Ook zal het spel 'meer multiplayer' bevatten dan Far Cry 3, aldus Yves Guillemot, baas van Ubisoft. We komen vast meer te weten op de E3 volgende maand.
Bron

En de eerste PRACHTIGE gameplay trailer van Batman Arkham Knight. De laatste Batman game van Rocksteady...

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 mei 2014 13:15

Ik zal dit filmpje maar ff hier zetten. Hoewel wij nog 2 dagen moeten wachten voordat we EINDELIJK aan de slag kunnen met Watch Dogs mocht de amerikaanse Talkshow Host Conan O Brien al eerder aan de slag met Watch Dogs om hier vervolgens zijn mening over te geven.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 10 jun 2014 20:54

GTA V Eindelijk naar de PC!

Zouden ze de release van de herfst kunnen halen? Zouden ze een betere port kunnen maken dan deel 4?

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2014 18:36

Naughty Dog heeft eindelijk laten weten dat ze serieus overwegen een vervolg te maken op The Last Of Us. Zelf ben ik er nog sceptisch, maar ook enthousiast over. The Last Of Us is verreweg het beste spel wat ik ooit (2x) heb gespeeld, maar ik weet niet of ik een vervolg wel zo zie zitten. Het verhaal was mooi afgesloten met een ingetogen einde wat alsmaar beter wordt naarmate ik er meer over nadenk.

Maar daarnaast heeft Naughty Dog met de Uncharted-reeks wel bewezen dat ze verstand hebben van sequels maken zonder een herhaling van het voorgaande spel te worden. Ik denk wel dat als er een vervolg komt op The Last Of Us, dat ze dan een ander verhaal moeten vertellen en niet verder gaan met Joel en Ellie. Hun verhaal is verteld en daarmee verder gaan lijkt mij niet juist. Maar we zullen zien wat Naughty Dog gaat doen. Als ze besluiten toch geen vervolg te maken, dan vind ik dat prima, maar ook als ze wel een vervolg maken, ben ik niet bang dat ze het gaan verpesten.

Wat vinden jullie eigenlijk van dit nieuws? Moet Naughty Dog een The Last Of Us 2 maken, of zou dat het spel teniet doen?

Bron: Naughty Dog overweegt een vervolg op The Last Of Us

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2014 20:43

Ik ben het met je eens dat het winter deel het beste stuk van het spel was! Dat was ook het enige stuk waar ik bij een level echt doodsbang werd :D
Spoiler
Dat stuk dat David achter je aanzit in dat restaurant
Het zou inderdaad best interessant zijn om meer te zien van het noorden, maar wellicht kan het ook interessant zijn om te zien wat voor een effect de epidemie heeft gehad op verschillende grote steden, zoals Los Angeles of Detroit (die stad heeft sowieso al een mooie omgeving voor zoiets) :)

EDIT: verkeerd gelezen ;) Maar inderdaad, ik ben bezig met het schrijven van een boek :D
Laatst gewijzigd door JamesBond op 23 jul 2014 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2014 20:50

Daar heb je wel een punt ja. Dat was trouwens ook wel erg gaaf om te zien, die gebouwen die zo tegen elkaar aanlagen! Maar je moet toegeven, dat Detroit wel een perfecte locatie zou zijn als je dit soort foto's bekijkt :)

Afbeelding

Afbeelding

En ja, vanaf nu is jouw naam Bendert ;)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 23 jul 2014 21:01

Ja, misschien een beetje :) Kan best dat ze hier inspiratie uit gehaald hebben.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 24 jul 2014 08:42

Ik ben hier ook helemaal voor! Ik roep als sinds ik The Last Of Us bekeken heb om een vervolg. En ik ben het met je eens Berend dat ze bij Naughty Dog echt wel weten wat ze doen. Zelfs al zouden ze in het vervolg verder gaan met het verhaal van Joel en Ellie, dan denk ik dat het nog steeds goed zal komen.

Maar ik denk dat ze inderdaad met een nieuwe locatie en nieuwe personages komen. De wereld is zo onwijs groot, daar zijn denk ik genoeg andere verhalen uit te halen en te vertellen. Hopelijk wachten ze niet al te lang met die sequel maar laat ik eerst maar eens het eerste deel gaan spelen. :)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 24 jul 2014 09:59

Nog maar een paar daagjes! :) Ik denk wel dat je anders tegen een vervolg aankijkt als je het spel eenmaal gespeeld hebt, omdat je dan een hele andere relatie met de karakters krijgt. Als je het spel gespeeld hebt dan zul je er denk ik ook een dubbelgevoel over hebben, aangezien het goed uit kan pakken, maar het origineel ook teniet kan doen, mocht het vervolg minder goed zijn dan het eerste deel.

Ik zou je alvast trouwens één grote tip meegeven: Als je het spel speelt, zet de mogelijkheid om door muren heen te kijken UIT (!!!) Dit maakt de spelervaring een stuk leuker, spannender en ook iets lastiger, maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb omdat het meer spanning oplevert aangezien je dan geen idee hebt wat er zich achter de muur ophoudt :)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 24 jul 2014 12:30

Een paar daagjes en dan?

Hoezo kan het het origineel ook teniet doen? Ik blijf The Last Of Us een briljante game vinden, dan kan een vervolg nog zo slecht zijn er veranderd verder niks aan die game.

En thanks voor de tip, zal ik zeker doen. :)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 24 jul 2014 12:51

De 30ste komt The Last Of Us: Remastered uit :) En ik denk dat een vervolg het spel teniet kan, want stel het vervolg wordt een slecht spel dan zou dat denk ik toch een beetje de kracht van het eerste spel weghalen. Vergelijk het maar een beetje met wat er is gebeurd met de prequels van Star Wars of wat Kingdom Of The Crystal Skull was voor de originele trilogie.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 24 jul 2014 13:02

Haha daar ben ik het helemaal niet mee eens. Nogmaals de Indiana Jones trilogie en de eerste Star Wars trilogie blijven toppers, en kan ik met veel plezier blijven herkijken ook al zijn de sequels een niveau minder.

Misschien geld dat voor jou wel zo, dat kan maar ik ervaar dat totaal niet zo.

Ben jij van plan dan ook de Remasterd versie te halen? Of laat je het bij de PS3 versie.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 24 jul 2014 13:12

Nee. Dat is een ge-update versie van de PS3 game. Ik weet even niet uit mijn hoofd of er nog wat extra's aan vast zitten maar ik neem aan dat de DLC erbij zit. Hij is voornamelijk grafisch nog wat mooier.

Plaats reactie