Game nieuws

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Re: Game nieuws

Bericht door McMurphy » 07 dec 2014 20:43

Meer van hetzelfde? Fuk zeg, voor Uncharted koop je een PS4! Ik heb met de eerste drie games de Platinum trophy behaald. De co-op modus van Drake's Deception helemaal grijs gespeeld en ik hoop echt van harte dat ze deze ook nog als remaster uitbrengen voordat deel 4 verschijnt :Y.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 15 jun 2015 18:09

JAAAAAA!!!

Fallout 4 komt sneller dan gedacht!!! Ziet er sfeervol uit!
Wat ook vet is is dat de proloog zich afspeelt in 2077, net voor de atoombommen vallen!

http://www.pcgamer.com/fallout-4-screen ... ants-more/

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 15 jun 2015 19:27

McMurphy schreef:Meer van hetzelfde? Fuk zeg, voor Uncharted koop je een PS4! Ik heb met de eerste drie games de Platinum trophy behaald. De co-op modus van Drake's Deception helemaal grijs gespeeld en ik hoop echt van harte dat ze deze ook nog als remaster uitbrengen voordat deel 4 verschijnt :Y.
Dat zit er gelukkig aan te komen deze oktober! :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 16 jun 2015 10:11

Ik ben zeer content met die remaster trilogie, echt fantastisch nieuws! Hopelijk kun je opnieuw de Platinum trophies halen, en krijg je niet alleen enkele nieuwe trophies. Daarnaast is het bijna een must om de gameplay van Drake's Fortune aan te passen, aan de opvolgers die stukken soepeler speelden.

Vannacht hebben ze gameplay beelden van Uncharted 4 laten zien en daar kun je toch niet anders dan lyrisch van worden _O_ .

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 16 jun 2015 10:49

Even een klein stukje gekeken en daar kan je inderdaad niet veel anders dan lyrisch van worden! Gaat een fantastisch spel worden! :T

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 16 jun 2015 19:06

Ben niet zó enthousiast over die video, want t'is meer gameplay dat te zien is.
En hetgene wat mij juist stoort aan uncharted zijn de lange schietscenes en onmogelijke bad guys die op elke plek lijken te respawnen. Maar wat me weer wel aantrekt is het fantastische verhaal en de coole cutscenes (waar je bevoorbeeld aan een trein hangt boven een afgrond...)

Ik had dus liever een video gezien waar ze al iets meer laten zien over het verhaal.
zoals deze bevoorbeeld, maar die was zeer kort.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 16 jun 2015 19:26

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik vind dat we al genoeg weten over het verhaal (ik wil zo min mogelijk weten) en ik was juist wel blij om wat gameplay te zien :) Maar het is Naughty Dog, dus een fantastisch spel wordt het hoe dan ook :D

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 17 jun 2015 09:52

McMurphy schreef:Ik ben zeer content met die remaster trilogie, echt fantastisch nieuws! Hopelijk kun je opnieuw de Platinum trophies halen, en krijg je niet alleen enkele nieuwe trophies. Daarnaast is het bijna een must om de gameplay van Drake's Fortune aan te passen, aan de opvolgers die stukken soepeler speelden.

Vannacht hebben ze gameplay beelden van Uncharted 4 laten zien en daar kun je toch niet anders dan lyrisch van worden _O_ .

Dit is gewoon MIJN game van de E3,sterker nog dit wordt mijn game van 2016 en misschien wel mijn favoriete game EVER! Dit is het genre waar ik het meest van hou. Nogmaals ik ben een grotere filmfanaat dan dat ik een gamefanaat ben. Ik weet meer van film, het interesseert me net wat meer dan games maar zo'n game als Uncharted en in dit geval Uncharted 4 combineert beide werelden op een fantastische manier. Dit is gewoon een speelbare film! Het ziet er grafisch zo gruwelijk mooi uit! De humor is ook spot on! De actie ziet er ook fenomenaal uit. Het geluid van de klappen die je uitdeelt, het bewegen van de AI als je een gast een klap op zijn smoel geeft en hoe hij neervalt, het moment als Nathan op die gast springt hem neerhoekt vervolgens vliegt die handgun in de lucht, die gun opvangt, zo tof! Het zijn die kleine details waar ook op gelet is die het extra tof maken.

Iedere keer als ik nieuwe beelden van die game zie wordt ik weer helemaal gek! Wow,wow, wow! _O_ _O_ _O_
Secret1994goesFilm schreef:Ben niet zó enthousiast over die video, want t'is meer gameplay dat te zien is.
En hetgene wat mij juist stoort aan uncharted zijn de lange schietscenes en onmogelijke bad guys die op elke plek lijken te respawnen. Maar wat me weer wel aantrekt is het fantastische verhaal en de coole cutscenes (waar je bevoorbeeld aan een trein hangt boven een afgrond...)

Ik had dus liever een video gezien waar ze al iets meer laten zien over het verhaal.
zoals deze bevoorbeeld, maar die was zeer kort.
Ik ben het helemaal eens met Berend. Ik wil juist zo weinig mogelijk weten over het verhaal aangezien dat de reden is waarom ik Uncharted ga spelen. Het is een singleplayer game, geen multiplayer, de game draait om het verhaal. Ik vind dat Naughty Dog en Sony het perfect doen wat deze game betreft. Ze spoilen niks, ze maken me alleen lekker met wat fantastische actiescenes en dat werkt fantastisch en dat doen ze goed. Al was er natuurlijk wel een klein foutje tijdens de presentatie zelf waar Nathan even niet wilde bewegen maar goed dat kan gebeuren. De game komt voorlopig ook nog niet uit dus ze hebben nog even om die foutjes eruit te halen. En ik vertrouw Naughty Dog erop dat dat ook gaat gebeuren. Die cinematic trailer waarin het verhaal uit de doeken gedaan wordt zal de komende maanden nog wel komen en meer dan dat hoef ik gewoon niet te weten.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 17 jun 2015 12:04

Wat de Uncharted reeks voor mij zo bijzonder maakt is juist de ijzersterke avontuurlijke gameplay in combinatie met prachtige graphics, leuke karakters en humor. Overigens hoop ik van harte dat ze de co-op multiplayer ook in de nieuwe game stoppen. Echt helemaal grijs gespeeld samen met een maat van me.

@ Jaime: als je van games houd die een verhaal bevatten wat eigenlijk zeker een verfilming waard is, moet je gegarandeerd Metal Gear Solid V: The Phantom Pain in huis halen. Die langverwachte game verschijnt op 1 september a.s. en heeft waarschijnlijk de meest epische verhaallijn die ik ooit in een game (reeks) tegen ben gekomen _O_. Critici tippen deze film nu al als favoriet voor Game of the Year 2015.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 17 jun 2015 12:14

Oh geloof me, Metal Gear staat ook heel hoog op mijn lijstje. Ik heb van die franchise de eerste gespeeld op de allereerste Playstation en Snake Eater op de Playstation 2. Van beide games heb ik ONWIJS genoten, en ik kan niet wachten op de nieuwe! Al hoop ik wel dat ie verhaaltechnisch een beetje te volgen is omdat ik dus wat hoofdstukken heb gemist.

Maar ik kijk er zeer naar uit. Ook die game ziet er grafisch prachtig uit!

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 17 jun 2015 20:33

Van Metal Gear is er ook een gratis game bij PS+
Ik heb het nog niet gespeeld, maar bij het zien v d trailer deed het me denken aan de Splinter Cell reeks. Zo met veel sluipen etc. Maar moet het nog testen :T

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 18 jun 2015 08:43

Ja klopt. Daar baal ik best wel een beetje van aangezien ik daar een paar maanden geleden nog geld aan heb uitgegeven wat het eerlijk gezegd niet waard was. Ja grafisch zag het er prachtig uit, maar voor de gameplay die je krijgt en het uur/anderhalf uur aan content vind ik dat ze die eigenlijk vanaf het begin al gratis hadden moeten weggeven. Of bij de Metal Gear game die in September uitkomt hadden moeten doen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de content zelf niet slecht. Kiefer Sutherland waar ik in het begin nog wat twijfels over had zet een geloofwaardige Big Boss neer, nogmaals grafisch is het top, het verhaal is wederom geweldig maar de content zelf is te karig. Dus ik zou hem zeker nu checken, nu hij gratis is.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 18 jun 2015 10:12

Maar dat had je ook al wel kunnen weten dat het de pakweg 20-25 euro niet waard was. Ik heb die game bewust aan me voorbij laten gaan nadat ik diverse reviews had gelezen met allemaal dezelfde conclusie... dat het spel maximaal 2 speeluren heeft.
Secret1994goesFilm schreef:Van Metal Gear is er ook een gratis game bij PS+
Ik heb het nog niet gespeeld, maar bij het zien v d trailer deed het me denken aan de Splinter Cell reeks. Zo met veel sluipen etc. Maar moet het nog testen :T
Splinter Cell heeft goede inspiratie opgedaan bij Metal Gear, maar kan er in de verste verte niet aan tippen :).

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 18 jun 2015 10:30

Klopt maar ik heb hem niet voor 20 maar voor 10 euro gekocht en zelfs dat vind ik eigenlijk nog wat veel of beter gezegd onnodig. En ik had misschien ook wel kunnen weten dat hij uiteindelijk gratis weggeven zou worden, maar toch weet je zoiets nooit helemaal 100% zeker. En ik wilde de game toch spelen voordat The Phantom Pain uit zou komen omdat het wel bij The Phantom Pain hoort. Het eerst het eerste stukje van de game.

Daarom vind ik ook dat Ground Zeroes gewoon bij The Phantom Pain hoort. Ground Zeroes moet daar gewoon gratis bijzitten. Het is onzin dat ze daar een bedrag voor vragen.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 18 jun 2015 11:00

Maar zit het speelbare gedeelte van Ground Zeroes niet inbegrepen in de volledige game?

Plaats reactie