Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door Papigiulio » 25 jul 2013 08:52

Goeie keuze, top spel. Online is ook wel leuk als je goeie servers kan vinden. Ik had de deluxe versie gehaald met "The Ballad of Gay Tony" (erg leuke addition) en "The Lost and Damned" die ik niet gespeeld heb.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jul 2013 14:30

Heb die Hitman Absolution game dus teruggestuurd en zojuist ipv die game The Walking Dead game besteld.
Afbeelding

Hopelijk kan ik die game morgen wel zonder problemen direct spelen...

GTA V overigens ook gepreorderd voor mijn b-day!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door jaime91 op 25 jul 2013 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jul 2013 14:38

Papigiulio schreef:Goeie keuze, top spel. Online is ook wel leuk als je goeie servers kan vinden. Ik had de deluxe versie gehaald met "The Ballad of Gay Tony" (erg leuke addition) en "The Lost and Damned" die ik niet gespeeld heb.
The Lost And Damned is ook wel een aanrader hoor. Vind sowieso de DLC van GTA IV veel beter en leuker dan de oorspronkelijke game met die Rus Nico Bellic. Vind hem echt een duf personage.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 25 jul 2013 21:56

Vind TBOGT ietsje leuker dan TLAD...
The Lost and Damned is zo duister sfeertje van die gangs tegen elkaar... Terwijl THe Ballad of gay Tony meer een feest-sfeertje heeft :) en Joni ofcourse :p
Afbeelding

En personage Nico Bellic was niet zo top... vanwege z'n drukke achtergrond... Maar uiteindelijk het verhaal was nog leuk :) vooral met de hartverscheurende keuzes.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jul 2013 22:16

Ik hou nou eenmaal van een duister sfeertje. :wink: Maar je hebt gelijk, het rijke Hollywood sfeertje spreekt mij ook net iets meer aan maar die motorgangs waren ook heel tof neergezet. En hetgeen wat mij voornamelijk stoorde bij het Bellic gedeelte was dat je bijna gedwongen werd om met mensen af te spreken anders had dat weer negatieve gevolgen voor je relatie met bepaalde personages. Gelukkig hebben ze dat bij GTA V eruit gehaald. Dat je keuzes kon maken was ook tof, alleen hadden die keuzes vaak geen enkele gevolgen. Alleen die keuze op het eind heeft gevolgen voor het eind van de game. Maar ik vind Nico gewoon niet zo heel boeiend. GTA San Andreas is tot nu toe nog steeds mijn favo GTA, en CJ en OG LOC zijn toch wel 2 van mijn favo GTA personages.

Ik blijf toch stiekem hopen dat die even kort zullen opduiken in GTA V. Hoe dan ook, tof dat ze bij GTA V weer terug gaan naar San Andreas en naar dat getto stijltje met Franklin.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 25 jul 2013 22:25

'GTA: SA' is fantastisch! Veel mensen zullen zich bij 'SA' niet echt op het verhaal richten, en meer op het rondkloten in de steden, maar ik vond het verhaal van 'SA' echt heel goed! :)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jul 2013 22:39

Dat is o.a. ook een reden waarom SA mijn favoriet is. Natuurlijk was het verhaal geweldig maar daarnaast kon je zo ontzettend veel. Toen ik jaren geleden begon aan GTA IV baalde ik zo ontzettend dat ze dat bij die game ontzettend hadden teruggeschroefd. Die game wilde te realistisch zijn. Gelukkig gaat deel V dat weer helemaal goed maken aangezien die game nog uitgebreider is dan deel IV. Al kun je wederom niet bijkomen of afvallen en met sporten kun je ook geen spieren kweken maar ach. Je kunt waarschijnlijk wel weer ontzettend veel. En daarom hou ik van GTA. :)

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 26 jul 2013 01:26

SA was goed maar kon nooit Vice City overtreffen. Vice City was echt goed. Die heb ik helemaal grijs gespeeld. Vooral omdat er veel stukken uit Scarface en andere films terug in voorkwamen. GTA 4 faalt idd met Nico, een saai character waar je je niet mee kan connecten. En dan die klote Roman die maar blijft bellen om te bowlen. tief op hah.

Oh een leuk weetje voor de vice city fans. Ik volg een instagram account genaamd : @tommyvercetti_86

Die user doet alsof de hoofdrol speler uit vice city instagram gebruikt, heel erg leuk gedaan.

Gister trouwens eindelijk THe last of us uitgespeeld. WAT EEN GAME! Vette shit. Had alleen een moeilijker einde verwacht met een grote baas.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 26 jul 2013 07:58

Als ik erover nadenk, vond ik het einde van TLOU daarom wel goed :) Het was een heel ingetogen einde, en geen grote eindbaas. Ik had eerst wel moeite met het einde, maar nu waardeer ik het wel, eigenlijk. :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 26 jul 2013 09:20

Moet we me echt weerhouden om het einde van TLOU op te zoeken op Youtube :p
Wil het spel supergraag spelen :p maar heb er gewoon de tijd niet voor (want zal waarschijnlijk zeer verslavend werken) en vindt het wat stom om 65 euro neer te leggen voor een (zeergoed) game dat je op 2 dagjes uitspeeld.
Zo was dat ook bij Uncharted... Supermooie en leuke games... maar eens je de Campaign heb uitgespeeld kun je eventueel nog Multiplayer doen... maar bij mij werkt dat om één of andere reden niet.
Bij GTA IV is er volgens mijn PS3 niemand :-?

Vice CIty heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. Maar wat maakt het dan zoveel beter dan IV en San Andreas?
De eerste games die ik van GTA had waren III en San Andreas (en daarna Vice CIty Stories (PSP) en IV)

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 26 jul 2013 09:56

Secret1994goesFilm schreef: Bij GTA IV is er volgens mijn PS3 niemand :-?

Vice CIty heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. Maar wat maakt het dan zoveel beter dan IV en San Andreas?
De eerste games die ik van GTA had waren III en San Andreas (en daarna Vice CIty Stories (PSP) en IV)
GTA 4 online is heel ingewikkeld, en die van mij is nog in het Japans ook. Maar het is me gelukt om een paar keer online te speler. Best grappig.

Vice city is wel ouder dus meer blokken pixels hah. Maar ik raad het toch aan om een keer te spelen. :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 26 jul 2013 10:03

Zal waarschijnlijk niet meer gaan :} zonder PS2

En vind het echt balen dat je zoveel moeite moet doen voor GTA IV online... Want lijkt zo ruig om in een stad rond te rijden waar nog zo leeghoofden als jezelf in rondrijden en alles in de prak rijde :D

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 26 jul 2013 12:48

Papigiulio schreef:SA was goed maar kon nooit Vice City overtreffen. Vice City was echt goed. Die heb ik helemaal grijs gespeeld. Vooral omdat er veel stukken uit Scarface en andere films terug in voorkwamen.
Helemaal mee eens. Vice City is voor mij ook de beste GTA.
Secret1994goesFilm schreef:Vice CIty heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. Maar wat maakt het dan zoveel beter dan IV en San Andreas?
Voor mij was het de jaren 80 sfeer en de bijbehorende pariodieën van de jaren 80 tijdperk.

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 29 jul 2013 05:38

Van het weekend dus "The last of US" (hey dat rijmt) uitgespeeld. Wat een spel. Ben meer onder de indruk van het verhaal en de graphics dan de gameplay zelf. Einde was wat aan de magere kant maar het is een topspel, ga het nu voor de tweede keer spelen.

ENNNNN GTA5 preordered. Helll yes!

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 29 jul 2013 16:51

Amai tof dat je dat een 2de keer kunt spelen... ik zou dat misschien bij Uncharted 1 en 2 ook wel willen...Maar heb tijd tekort, dus moet ik die goed besteden om andere uit te spelen... (of om te prestige-en op COD)
Papigiulio schreef:ENNNNN GTA5 preordered. Helll yes!
Nice :)
Bij mij is ie al gepre-orderd sinds 28augustus 2012... :s

Plaats reactie