Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door timdekw » 09 aug 2011 08:00

Bedankt voor de tips :T
Ik zag Avatar liggen voor weinig en was er wel benieuwd naar. Ik ben ook één van de weinige fans van de film, dus ja... Voorlopig ben ik denk ik nog wel even zoet met GTA en Red Dead Redemption, maar daarna zal ik zeker eens naar bovenstaande titels kijken.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 09 aug 2011 10:14

timdekw schreef: Ik zag Avatar liggen voor weinig en was er wel benieuwd naar. Ik ben ook één van de weinige fans van de film, dus ja...
Dan is het juist éxtra aan te raden om niet aan de games te beginnen, 90% van de keren verkrachtten die alleen maar de films. Het zijn vaak snel in elkaar geflansde merchandise achtige producten; Avatar lunchtrommels, Avatar beeldjes, Avatar lego en vooruit laten we ook een Avatar game maken.

Verdere tips buiten het 3rd person Actie/Adventure genre:

Battlefield Bad Company 2 (alleen vanwege de multiplayer, maar dat is een ervaring an sich)
Gran Turismo (meest uitgebreide racegame ooit, wel simulatie, wil je dat niet:)
Dirt 2 (al is 3 ook heel goed, maar 2 is voor een prikkie te krijgen)
Little Big Planet (geweldig met 1, 2 of 3 anderen. Eigen levels maken en levels van anderen proberen.)
Dragon Age: Origins (beste Fantasy Role Playing Game die ik ooit speelde)
Ratchet & Clank Tools of Destruction (is voor een prikkie te krijgen, de opvolger: A Crank in Time zal iets duurder zijn, geweldig platform/schiet game)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 09 aug 2011 10:24

Little Big Planet heb ik van een vriend geleend en heb ik gister een paar uur met mijn vriendin zitten spelen, vooralsnog inderdaad een grappig spelletje. Wederom bedankt voor de tips, ik zal eens door de collectie van diezelfde vriend heen gaan. Hij heeft rond de 60/70 games die ik mag lenen. Aangezien ik nog maar nieuw ben in het gamecircuit moet ik nog even uitvogelen wat ik leuk vind en dan kan ik beter eerst het e.e.a. lenen. Verstandig hè! :)
Hij heeft Batman: Arkham Asylum ook liggen, die ga ik zeker een kans geven. Ziet er namelijk wel gaaf uit.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 aug 2011 22:17

Die ziet er niet alleen gaaf uit, die is ook heel erg gaaf! :Y

Voor de rest sluit ik me aan bij de lijst van McMurphy. Stuk voor stuk topgames.

Ik heb gister overigens de uitbreidingen van GTA IV voor een prikkie aangeschafd: The Ballad of Gay Tony & The Lost and the Damned samen voor €12,- op een schijfje. :)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 13 aug 2011 16:47

Geen geld!

Ik heb zojuist New Super Mario Bros. gekocht voor op de Wii. We mogen namelijk een Wii voor onbepaalde tijd lenen. Alleen werkt het spel niet. Kan dit er iets mee te maken hebben dat de Wii uit America komt en het spel uit Nederland??? Zo ja, iemand enig idee hoe hier mee om te gaan? Of moet ik het spel gewoon z.s.m. terug gaan brengen??

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 13 aug 2011 23:11

Ja, dat gaat niet lukken of je moet hem ombouwen...

Regiolock net als DVD's. Dus je hebt weinig aan de wii voor Europese spellen.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 14 aug 2011 10:04

Ik heb geen enkele console in huis maar wat is dat toch een belachelijk iets die onderverdeling in regio's in de game- en filmbusiness. Hoezo vrijemarkteconomie?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 15 aug 2011 08:11

Het is al opgelost. De vorige week geleende Wii is terug en we hebben gister die van mijn broer geleend. Dat is wel een echte Hollandsche Wii :wink:
We hebben gisteravond al wat uurtjes New Super Mario Bros gespeeld. Het is weer net als vroegah! Wat een leuk spel. Al dat bloed en geweld is nergens voor nodig! Mario is the way to world peace!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 01 sep 2011 09:54

Net gekocht;

Driver: San Fransisco
Mass Effect 2

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 05 sep 2011 08:33

Een Wii aangeschaft, voornamelijk voor mijn vriendin, en daarom ook gelijk maar:

Afbeelding

&

Afbeelding

Heeft mijn vriendin ook weer wat te doen, alleen een beetje jammer dat ik nu nooit meer op mijn nieuwe, nauwelijks gebruikte PS3 kan... }: (ik snij mezelf ook altijd in de vingers)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 07 sep 2011 10:27

Ik hoop voor je dat die Wii over een paar weken/maandjes nog veelvuldig gebruikt gaat worden. De enige reden waarom ik de Wii nooit verkocht heb is Super Mario Galaxy, Mario Kart en Brawl en Zelda. Ik heb welgeteld 8 games voor de Wii in tegenstelling tot 30 voor de PS3 die ik ook nog eens een jaar later kocht :} .

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 07 sep 2011 11:06

Ik heb 'm voor een zeer schappelijke prijs van mijn broer overgenomen, Wii, 4 controlers, 3 stuurdingen, oplader, doosje batterijen, 6 of 7 spelletjes voor slechts €80,- (hij vroeg er €50,- voor, maar dat vond ik helemaal lullig). Dus opzich verlies ik er niet veel mee als we de Wii snel zat worden.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 sep 2011 07:13

De Wii is een leuke console, maar dan wel met meerdere personen.
Ik game er alleen vrijwel nooit op, maar als we vrienden over de vloer hebben dan gaat ie meestal wel aan. :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 09 sep 2011 07:54

Toen ik de Wii kocht tijdens de release was het allemaal nieuw en interessant. Daar waren vrienden wel vanzelfsprekend wel nieuwsgierig naar, maar nu hoef ik echt niet meer aan te komen met een gezamenlijk spelletje op de Wii. Dan gaat eigenlijk alleen Fifa de PS3 in!

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 09 sep 2011 10:24

Nu mijn PS3 kaduuk is, en ik ineens zin had in Fallout 3, heb ik maar Fallout: New Vegas op de PC gezet. Begint weer heerlijk, wel behoorlijk buggy.

Ook Zelda: The Ocarina of Time 3D heb ik nu, aangezien ik de 3DS voor 122 euro bij de MM niet kon laten liggen. Ik ben weer helemaal in de ban van Zelda :).

Ook heb ik nog Dirt 3 kort geprobeerd, wederom een erg goed racespel. Jammer dat het nog steeds zo'n popiejopie aanpak heeft en het Gymkhana vind ik tot nu toe maar tegenvallen, weinig diepgaand. Zelfde van de rally's, ja het zijn er meer en zijn stukken interessanter, maar échte lange en uitdagende rally's zitten er (nog) niet in.

Plaats reactie