Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door jaime91 » 19 feb 2015 19:26

Haha daar kan ik inkomen. En ben ik het ook deels mee eens.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 20 feb 2015 23:29

Heb eindelijk van PS+ Thief kunnen downloaden op Ps3, morgen eens testen...
Ben benieuwd...

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 22 feb 2015 14:20

Gister in één keer de laatste episode van Back To The Future: The Game van Telltale Games uitgespeeld. Zeer leuk voor fans van de franchise én fans van Telltale Games. Natuurlijk niet zo intens als The Wolf Among Us en The Walking Dead. Integendeel, Back To The Future: The Game laat je vaak achter met een goed gevoel. Dus als je 'm ooit op Steam voorbij ziet komen voor een lage prijs, is dit toch wel een aanrader om aan te schaffen :T

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 04 mar 2015 19:39

De PS plus games zijn weer binnen, dus ik heb ze maar weer meteen gedownload:
- Oddworld: New ‘n’ Tasty (PS4)
- Valiant Hearts (PS4)
- Papo and Yo (PS3)
- Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3)
- OlliOlli 2: Welcome to Olliwood (PS4/PS Vita)
- CounterSpy (PS4/PS3/PS Vita)

OlliOlli 2 heb ik meteen weer gewist, niets voor mij. Valiant Hearts heeft een hele goede sfeer en aardige puzzels, dus die ga ik vast wel uitspelen. Overige heb ik nog niet genoeg aangezet om een goed oordeel te vellen. Gaat ook nog wel even duren denk ik, want Lords of The Fallen voor 26,- kon ik niet laten liggen.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 04 mar 2015 19:50

Zitten paar leuke titels in...
Jammer dat Sherlock Holmes niet voor Ps4 lukt (? of toch wel?)
M'n ps3 doet er altijd meer moeite mee om iets te downloaden dan de ps4.
Maar Valliant HEarts en COunterSpy ga ik zeker downloaden.

Moet nog steeds eens kijken naar Thief van vorige maand... zeer duister spel en soms wel moeilijker...

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 04 mar 2015 19:59

Sherlock is alleen gratis voor PS3, de grotere titels laten nog even op zich wachten voor de PS4. Maar dat komt vanzelf wel een keer. Las net dat er nu al meer dan 20 miljoen PS4's zijn verkocht, dat ding gaat als een trein. En met verkocht bedoelen ze dan ook echt verkocht aan klanten, niet naar winkels verscheept zoals bij Xbone. :P

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 05 mar 2015 11:11

Ik ben zelf ook bezig met Valliant Hearts en Counterspy. Counterspy is een erg leuke game maar Vallaint Hearts heeft ook nog eens een goed verhaal! En is leerzaam. Aangezien ik zelf niet heel veel weet van de eerste wereldoorlog. En de game is ook veel langer dan ik gedacht had. Ik had verwacht er in 2 uurtjes ofzo wel mee klaar te zijn, maar ik ben na zeker 5 uur nog steeds bezig.

Ik heb me zojuist ook nog deze besteld.
Afbeelding

Heb al een tijdje geen Dragon Ball game meer gespeeld, voorheen kocht ik alle Budokai games maar het begon me de keel uit te hangen dat ik keer op keer hetzelfde verhaal aan het doorspelen was. Nu hebben ze daar een twist aan gegeven en ik vind het ook heel tof dat ik mijn eigen personage kan aanmaken! Ik ben heel benieuwd, en kan niet wachten om weer in die wereld te stappen!

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 08 mar 2015 10:33

Valliant Haerts is idd op 6-7 uur uitgespeeld, wat ik balen vond was dat er geen platinum trofee is... nu kan ik wel alle trophys 100% vrijspelen... maar zonder platinum trophy :(

CounterSpy ben ik ook mee begonnen, maar is van hetzelfde...

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 12 mar 2015 11:29

Heb het nut van trophies nooit echt begrepen, dus ben zelf dan ook de trotse bezitter van 0 platinum trofeetjes. :)

ik heb net Sleeping Dogs: Definitive Edition voor PS4 in de Playstation Store gesignaleerd voor slechts 11,99 (en dan nog eens een code met 10% korting daarover heen). Nou vooruit dan maar.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 12 mar 2015 17:43

Ontzettend toffe game Sleeping Dogs. Ben heel benieuwd naar het vervolg daarvan. Ik ga hem zelf niet kopen omdat ik hem al gespeeld heb, en ik heb begrepen dat de Definitive Edition niks toevoegt aan de originele editie. Ook grafisch schijnt ie amper opgeknapt te zijn. Dus dat vind ik mijn geld niet waard.

Maar als je hem nog niet gespeeld hebt, zeker een aanrader. Veel plezier.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 12 mar 2015 18:37

Buiten alle DLC en de opgepoetste graphics voegt het denk ik niet veel toe inderdaad, maar aangezien ik een Sleeping Dogs maag was, is alles voor mij nieuw. En ik vermaak me tot nu toe meer dan prima, Hong Kong is een uiterst sfeervolle setting, de gameplay is fijn en vooral het gevechtssysteem is de moeite meer dan waard. Het ergens toch ontzettend bevredigend om de kop van een tegenstander in een elektrisch apparaat the hengsten.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 13 mar 2015 01:26

Inderdaad. Ik hou van Martial Arts films, en er zijn amper Martial Arts (Sandbox) Games, die Arcade Fighting Games zoals Tekken en Street Fighter heb ik het dan niet over. De laatste Martial Arts game waar ik me mee vermaakt heb was volgens mij Rise To Honour de Jet Li game wat een lineaire game was geen sandbox game overigens. Die game had een prima verhaal maar het knokken vond ik ook goed gedaan.

Ik zou graag meer van dat soort games willen zien. En inderdaad, Hong Kong is een geweldige setting en het lijkt me ook een geweldige stad. Ik hoop ooit nog eens naar Japan toe te gaan. En het knokken voelt fantastisch. Ik voelde me doordat ik steeds meer moves kreeg een steeds grotere badass worden haha. Al vond ik het uiteindelijk toch nog wat karig. Ik hoop dat de sequel nog meer verschillende moves en hopelijk vechtstijlen bevat. Het verhaal mag misschien ook nog een tikkie beter maar dat vind ik niet eens zo slecht. Als ik het met films vergelijk hou ik ook wel van die cheesy martial arts direct to dvd actiefilms. En daar doet de game me erg aan denken. Overigens wel ontzettend veel bekende namen in de cast. Will Yun Lee, Emma Stone, Robin Shou (Lui Kang uit de Mortal Kombat films), Tom Wilkinson, Kelly Hu, Ian Anthony Dale, Tzi Ma,Byron Mann, James Hong, Lucy Lui zijn voor mij allemaal bekende namen.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 19 mar 2015 19:16

Ik had dus gehoopt deze vandaag te krijgen, maar waarschijnlijk hebben ze een verlofdag bij PostNL ofzo want hij is nog niet binnen... :x Hopelijk morgen meer geluk.

Afbeelding

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 31 mar 2015 07:53

Afbeelding

Als fan van zo'n beetje alles uit de Marvel stal is dit wel echt een must-have. Zo'n beetje alle karakters die het Marvel universum rijk is, komen voorbij. Ieder karakter heeft zijn/haar eigen vaardigheden en door deze te combineren puzzel je jezelf door de kleurrijke levels heen. Hierna ook maar eens Lego Hobbit aanschaffen :Y

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 31 mar 2015 08:03

Ik ben ook nog van plan ze allemaal te spelen, maar ik vond Lego Batman 2 een beetje teleurstellend… Ergens deze of volgende week ga ik in elk geval een PS4 kopen! :T

Plaats reactie