Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 jun 2015 08:30

Ik doe dat ook. Ik koop m'n games op 2dehands voor 30euro ofzo, speel het uit en verkoop het dan opnieuw voor 5euro of 10 euro goedkoper :) Dus heb ik eigenlijk die topgames voor slechts 5 of 10 euro kunnen spelen :T :T
Hiermee kan ik lekker veel trophys vrijspelen :P

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 02 jul 2015 17:07

Vroeg verjaardagscadeau! :)

Afbeelding

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 05 jul 2015 10:36

Gisteren voor mijn verjaardag gekregen:

Afbeelding

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 05 jul 2015 12:37

En? Hoe bevallen de games Berend? Ik ben zelf bijna klaar met Arkham Knight. Zit nu op 86 %. Verhaal was wel tof, zaten fantastische momenten in
Spoiler
zoals de dood van Barbara Gorden, ik dacht dat ze echt dood was. En het eind waarbij de Joker Batman uiteindelijk denkt over te nemen, dat blijkt natuurlijk niet door te gaan en er volgt een fantastische Batman monoloog die acteur Kevin Conroy werkelijk waar fenomenaal doet. Kippenvel. Sowieso tof hoe ze de Joker erin verwerkt hebben. En de visioenen van Scarecrow vond ik sowieso vrij creepy.
En ik vind Scarecrow ook een geweldige badguy.

De identiteit van The Arkham Knight vind ik tegenvallen. Ik zag het namelijk al vrij snel aankomen wie er achter dat masker schuilging.
Spoiler
Ik dacht heel even dat het Slade Wilson aka Deathstroke was, maar al vrij snel wist ik dat het Jason Todd was. Die verhaallijn hebben ze letterlijk overgenomen van de Under The Red Hood verhaallijn. Dat viel mij wat tegen, aangezien de schrijvers wel wat origineler mochten zijn.

Maar verder vind ik The Arkham Knight wel een hele toffe badguy. En de game is verder helemaal top! Hoewel het rijden in The Batmobile even wat tijd kost om eraan te wennen, vind ik het wel heel tof om te doen. En het is heel knap dat Rocksteady er echt voor weet te zorgen, dat ik me Batman voel zodra ik de game speel.

Het enige wat me echt stoort is de DLC die ze uitgebracht hebben, en dan heb ik het voornamelijk over de Harley Quinn DLC. Ik heb de game namelijk gepreorderd, en ik heb ook de season pass erbij gekocht. Bij de Harley DLC verwachte ik een nieuwe verhaallijn met Harley alleen krijg je 3 levels waarbij je moet knokken,sneaken en tot slot nog een eindbaas en daar was ik 30 Minuten mee bezig. Dat vind ik best wel lullig. Hopelijk heeft die Batgirl DLC die 14 Juli uitkomt meer te bieden.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 06 jul 2015 12:01

Je bent aardig goed op de hoogte van de verhalen van Batman als ik dat zo lees. Ik had werkelijk geen flauw idee wie The Arkham Knight kon zijn, noch heb ik ooit gehoord van
Spoiler
Jason Todd
.

Zit je op een totaal percentage van 86% ?! Dan moet je er al wel heel wat uren in hebben gestoken zeg jezus. Waar haal je de tijd en energie vandaan met deze tropische temperaturen? :)

Ik heb de verhaallijn nog niet uitgespeeld, maar volgens mij hoef ik niet zo heel ver meer. Erg toffe game, zoals ik verwacht had.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 06 jul 2015 19:53

Ja hij is mijn favoriete superheld. En hoewel
Spoiler
ik geen comiclezer ben heb ik wel de Red Hood animatie film gezien. Daardoor had ik die twist ook al snel door. En ik heb een tijd geleden wikipedia afgestruind omdat ik gewoon meer wilde weten van alle personages in het Batman universum.
Ik vind het nogmaals een geweldig personage.
Spoiler
En de dood van Jason Todd heb ik ook in andere animatieseries en fanmade series/films op youtube enz vaker voorbij horen/zien komen. Het was best wel een ding namelijk dat de Joker Batman's 2de Robin omlegde.

Inmiddels ben ik al bijna klaar met de game. Moet alleen nog veel Riddler Trophies vinden om de 100% te halen, heb er pas 10 maar volgens mij duurt het niet heel lang om ze allemaal te vinden. Verder ben ik met alle sidequests klaar dus die Batgirl DLC kan er niet snel genoeg komen.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 06 jul 2015 21:22

Je hebt het niet zo op die tropische temperaturen merk ik al wel ;).

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 06 jul 2015 21:38

jaime91 schreef:En? Hoe bevallen de games Berend?
Destiny nog niet echt gespeeld (afgezien van de beginmissie), omdat ik dat met een paar vrienden ga doen :) Ook met Arkham Knight doe ik het rustig aan, maar tot nu toe vind ik het een fantastisch spel! Ik heb de andere spellen uit de reeks dan nóg niet gespeeld, maar dat ga ik zeker wel doen! De omgeving is prachtig en het verhaal is zeer sterk, al vind ik het onderzoeken van moorden en de Riddler opdrachten (al heb ik er tot nu toe nog maar eentje gedaan) leuker dan de jacht op Scarecrow! :)

Enige wat nu wel een beetje voor mij verpest is, en dat is niet de schuld van het spel, is dat de identiteit van de Arkham Knight geen verrassing meer voor mij zal zijn (al kan ik het ook fout hebben, dus geen spoilers alsjeblieft)… En niet omdat ik spoilers op het internet heb gelezen, maar je hoort iedereen zeggen dat
Spoiler
de identiteit van de Arkham Knight nogal voor de hand liggend is
, dus met een beetje logisch nadenken ben je er zo achter…

En als laatste: Jonathan Banks als Gordon! :T :T :T

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 07 jul 2015 14:10

Denk dat ik deze week een heel eind kom met de game. Gisteravond nog ff gedaan en had voor het eerst echt moeite met de game. De battle tegen de Cloudburst hield me een aardig poosje bezig. Frustratie nam flink toe, maar heb het gelukkig toch afgemaakt :).

@ Jaime: zijn die zij-missies enzo de moeite waard? Met de meeste games zitten er vaak ontzettend veel time-trial missies enzo bij, waar ik echt helemaal niks mee heb. Ook heb ik geen zin om 50 uur extra tijd in een game te steken als het voornamelijk zoekwerk is.
jaime91 schreef:Verder ben ik met alle sidequests klaar dus die Batgirl DLC kan er niet snel genoeg komen.
Check! http://frontpage.fok.nl/nieuws/706795/1 ... -juli.html

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 07 jul 2015 14:53

McMurphy schreef:Je hebt het niet zo op die tropische temperaturen merk ik al wel ;).
Hahaha nee inderdaad. Vreselijk! Bah! Ik speel liever binnen een spelletje. :wink:
JamesBond schreef:
jaime91 schreef:En? Hoe bevallen de games Berend?
Destiny nog niet echt gespeeld (afgezien van de beginmissie), omdat ik dat met een paar vrienden ga doen :) Ook met Arkham Knight doe ik het rustig aan, maar tot nu toe vind ik het een fantastisch spel! Ik heb de andere spellen uit de reeks dan nóg niet gespeeld, maar dat ga ik zeker wel doen! De omgeving is prachtig en het verhaal is zeer sterk, al vind ik het onderzoeken van moorden en de Riddler opdrachten (al heb ik er tot nu toe nog maar eentje gedaan) leuker dan de jacht op Scarecrow! :)

Enige wat nu wel een beetje voor mij verpest is, en dat is niet de schuld van het spel, is dat de identiteit van de Arkham Knight geen verrassing meer voor mij zal zijn (al kan ik het ook fout hebben, dus geen spoilers alsjeblieft)… En niet omdat ik spoilers op het internet heb gelezen, maar je hoort iedereen zeggen dat
Spoiler
de identiteit van de Arkham Knight nogal voor de hand liggend is
, dus met een beetje logisch nadenken ben je er zo achter…

En als laatste: Jonathan Banks als Gordon! :T :T :T
Naja ik zal niks verklappen, maar er zijn ook mensen zoals McMurphy die wel verrast zijn. Dus ik hoop dat de twist voor jou wel goed uitpakt. Mag je ik vragen wie jij denkt dat erachter zit? Zet dat wel in een spoilertag voor het geval je het goed hebt natuurlijk. Ben heel benieuwd. Ik heb net Jeremy Jahns zijn spoiler review bekeken, en ik vind zijn eerste gedacht ook vrij briljant. Daar had ik nog niet aan gedacht, en eerlijk gezegd zou ik willen dat zijn eerste gedachte over wie er achter dat masker schuilging juist was.
Spoiler
Damien Wayne. Dat zou ontzettend tof zijn geweest.
McMurphy schreef:Denk dat ik deze week een heel eind kom met de game. Gisteravond nog ff gedaan en had voor het eerst echt moeite met de game. De battle tegen de Cloudburst hield me een aardig poosje bezig. Frustratie nam flink toe, maar heb het gelukkig toch afgemaakt :).

@ Jaime: zijn die zij-missies enzo de moeite waard? Met de meeste games zitten er vaak ontzettend veel time-trial missies enzo bij, waar ik echt helemaal niks mee heb. Ook heb ik geen zin om 50 uur extra tijd in een game te steken als het voornamelijk zoekwerk is.
jaime91 schreef:Verder ben ik met alle sidequests klaar dus die Batgirl DLC kan er niet snel genoeg komen.
Check! http://frontpage.fok.nl/nieuws/706795/1 ... -juli.html
Ja ik vond de sidequest in deze game wel leuk om te doen. Vooral tof dat je de badguys allemaal kan opsluiten in de cel en dat het politiebureau als een soort van museum dient. Aangezien veel daar wordt opgeslagen. Dan hebben ze heel leuk gedaan. Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo van de sidequest inderdaad, om de reden die jij al aangeeft maar met die van Arkham Knight heb ik me goed vermaakt. Alleen die Riddler trophies/raadsels die ik nu nog over heb vind ik wat minder, aangezien ik daar niet goed in ben en ik vind ze ook best saai en eentonig. Dat is namelijk wel alleen maar zoekwerk. Maar ik ben nu zo fanatiek dat ik de game nu ook voor de volle 100% wil uitspelen. Ik zou zeggen probeer ze gewoon eens. Als je er genoeg van krijgt kun je er natuurlijk altijd mee stoppen.

En wat die Batgirl DLC betreft, ik wist al dat die over een paar dagen uitkomt. Hopelijk een nieuwe verhaallijn ipv 3 levels met in totaal 20 minuutjes aan gameplay.

En nog even terugkomen op Jeremy Jahns zijn review. Hij zei iets waar ik het wel mee eens ben, dat is namelijk dat er geen toffe bossfights in de game zitten en dat vind ik ook wel teleurstellend.
Spoiler
Ja je moet het wel opnemen tegen bepaalde eindbazen maar voornamelijk in je tank. Ik vind die Batmobile nogmaals supervet maar jammer dat het zo door je strot geduwd wordt. Ik had graag wat hand to hand combat gevechten willen zien.
Dat vind ik best wel een groot minpunt van de game.

Mocht je niet weten waar ik het over heb, hier zijn review zonder spoilers:

En hier met SPOILERS!!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 08 jul 2015 09:09

Gisteravond de main story uitgespeeld. Totaal nog maar op 42% maar ik heb ook nagenoeg niet afgeweken van de verhaallijn. Merk wel dat je tegen het einde aan upgrades mist die je aannemelijk met de side-quests had verdient?! Met alleen de main story heb je verdomd weinig upgrades namelijk. Dat maakt bepaalde battles tegen tientallen vijanden wel extreem lastig.
Uiteindelijk toch weten te voltooien. De laatste akte was behoorlijk freaky en duister, zoals eigenlijk de gehele game.

Nu eens zien of ik me nog kan motiveren om zoveel mogelijk side-quests te doen.

@ Jaime: het zal ook wel de bedoeling zijn om de hele stad veilig te maken toch? Alle wijken in Gotham zijn nu nog maximaal bezet door Militia namelijk. Is hier nog een handige tactiek voor? Sommige situaties zijn aardig benauwd namelijk.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 08 jul 2015 11:25

op geheel 100 %, kan krijg je het daadwerkelijke volle Knightfall Protocol! Echt geniale game, ben er nu ook flink in geraakt....

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 08 jul 2015 14:45

McMurphy schreef:Gisteravond de main story uitgespeeld. Totaal nog maar op 42% maar ik heb ook nagenoeg niet afgeweken van de verhaallijn. Merk wel dat je tegen het einde aan upgrades mist die je aannemelijk met de side-quests had verdient?! Met alleen de main story heb je verdomd weinig upgrades namelijk. Dat maakt bepaalde battles tegen tientallen vijanden wel extreem lastig.
Uiteindelijk toch weten te voltooien. De laatste akte was behoorlijk freaky en duister, zoals eigenlijk de gehele game.

Nu eens zien of ik me nog kan motiveren om zoveel mogelijk side-quests te doen.

@ Jaime: het zal ook wel de bedoeling zijn om de hele stad veilig te maken toch? Alle wijken in Gotham zijn nu nog maximaal bezet door Militia namelijk. Is hier nog een handige tactiek voor? Sommige situaties zijn aardig benauwd namelijk.
Uhm naja vooral die upgrades maken het geheel inderdaad wel wat makkelijker. De ene toren is daarnaast ook makkelijker te veroveren dan de andere. En de ene bom is makkelijker uit te schakelen dan de andere. Ik ben ook heel vaak doodgegaan, toen ik een bom/mijn moest uitschakelen en een stuk of 50 tanks op me afkwamen. Dat was vrij pittig. Maar na een paar andere sidequests gedaan te hebben, en wat nieuwe upgrades voor mijn batmobile te hebben unlockt ging het me ineens een stuk makkelijk af.

Dus als het je echt niet lukt, dan nog even wat meer punten sparen door verder te gaan met iets anders.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 08 jul 2015 15:25

Super Mario Land 2: Wario Land voor de Game Boy.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 08 jul 2015 17:53

Haha classic Ed! :D :T

Plaats reactie