Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door dannyB » 07 nov 2010 19:03

PascalE schreef:
Kyrill schreef:Pokemon Platinum ineens gevonden op mijn kamer. Ik speel lately minder PS3 en Fifa 11 maar nu heel veel DS. Football Director, Pokemon Soul Silver, Phoenix Wright Ace Atorney en misschien ook weer Advance Wars en zo even kijken hoe ver ik blijk te zijn met Pokemon Platinum. Met Soul Silver gister mijn 10de bagde gehaald ik versloeg Sabrina zij het met behoorlijk wat moeite maar het is gelukt.
Toevallig ooit een Professor Layton game op de DS gespeeld? Een van mn favoriete DS spellen.
Ik heb onlangs het 1e deel (the Curious Village) uitgespeeld. Binnenkort dan maar beginnen aan het 2e deel, terwijl het 3e ook al weer uit is. Inhaalslagje. :)

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 08 nov 2010 22:09

Zaterdag heb ik Goldeneye 007 gehaald voor de Wii, erg leuk. Verhaal is bijna uit, en dat is maar goed ook, want anders was het te repetitief geworden. Vooral onder de indruk van de multiplayer. Heerlijk uitgebreid, toppie :T

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 nov 2010 08:29

Klinkt goed!Wil die game zeker halen voor de Wii, maar nu Assassins Creed: Brotherhood voor de deur staat, zal het er nog wel even niet van komen... Kunnen we een review verwachten?

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 09 nov 2010 10:53

Rich Art schreef:Klinkt goed!Wil die game zeker halen voor de Wii, maar nu Assassins Creed: Brotherhood voor de deur staat, zal het er nog wel even niet van komen... Kunnen we een review verwachten?
Consider it work in progress :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 10 nov 2010 10:20

CoD: Black Ops [PS3]

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 10 nov 2010 16:59

Mn mn nieuwe beestje wakker te schudden heb ik wat rondjes op F1 2010 gereden, eerste poging bij kwalificatie werd ik gelijk 1e... Mss toch maar de moeilijkheid opschroeven :P.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 12 nov 2010 14:29

Mijn laatste Game?? Dat waren Avatar en GTA IV, maar omdat geen van beide het deden op mijn wat verouderde pc ben ik maar weer gestopt met gamen. Ik ben niet echt een gamer. Ik heb ooit GTA III best ver gespeeld, maar het lukte me nooit om het spel uit te spelen, Vice City wel uitgespeeld, GTA San Andreas tot halverwege gespeeld en Max Payne met behulp van cheats uitgespeeld. Dat was mijn game carriere... Ownee Doom 2 op MS DOS.

Ik heb er geen geduld voor en ik bak er niets van :)
Doe mij maar een filmpje of een goed boek!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 nov 2010 14:49

Zonde, want een game kan net zo rete-spannend en goed zijn als een film of boek. Uncharted is daar een mooi voorbeeld van.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 12 nov 2010 15:07

Rich Art schreef:Zonde, want een game kan net zo rete-spannend en goed zijn als een film of boek. Uncharted is daar een mooi voorbeeld van.
Het ziet er soms inderdaad ook prachtig uit en ik heb af en toe van die momenten dat het me leuk lijkt om een spelletje te spelen en dan koop ik weleens iets, zoals een tijdje geleden GTA IV en Avatar, maar dan werken ze weer niet op mijn pc. En ik heb nog nooit een game consol in mijn bezit gehad, in ieder geval niet meer sinds de Supernintendo. Ik denk dat het anders is als je ermee opgroeid, vriendjes hebt die graag gamen, dat worden vrienden en je deelt de interesse dan komt het vanzelf. Ik heb dat nooit gehad dus de liefde voor gamen heeft bij mij nooit een kans gehad zich te ontwikkelen.

Ik ben maar een eenzaam persoon, vandaar dat ik ook zo graag lees denk ik. Lonely little me :wink:

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 12 nov 2010 19:34

Rich Art schreef:Zonde, want een game kan net zo rete-spannend en goed zijn als een film of boek. Uncharted is daar een mooi voorbeeld van.
Of speel Black Ops. Aan de actie kan zelfs Michael Bay een puntje zuigen.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 13 nov 2010 19:44

akketa schreef:
Of speel Black Ops. Aan de actie kan zelfs Michael Bay een puntje zuigen.
Black Ops uitgespeeld! Fantastische SP! Intenser en spectaculairder dan MW2. Er zitten een paar heftige scenes in en veel scripted events die de wow-factor vergroten. Er worden een paar keer flink kelen doorgesneden en ook de Human Shield is pittig. Een intens stukje is toch wel het Russisch Roulette in Vietnam. Het verhaal is spannend en vrij leuk in elkaar gezet, met de nodige twists. Ook Kennedy en McNamara komen persoonlijk nog iets tegen je zeggen. Jammer dat de (Big spoiler):
Spoiler
Kennedy Assassination niet speelbaar is. Dat was dan toch zeer controversieel geweest. Jij als second shooter op de Grassy Knoll.

Pittig en een beetje zielig was dat
Spoiler
het hoofdkarakter van WaW een mensonterende dood krijgt in dit deel.

Niet voor tere zieltjes en mensen met een zwak hart.

Memorabele momenten:
- Aanval op het kamp in Vietnam met CCR - Fortunate Son op de radio
- Russisch Roulette
- Het knifen van Vietnamezen
- Met een boot Vietnamoevers mollen met Sympathy for the Devil op de radio.

Met de stemmen van Gary Oldman, Ed Harris, Sam Worthington en Ice Cube.

faxanadu1988
Bijrol
Bijrol

Bericht door faxanadu1988 » 17 nov 2010 15:04

Een oude klassieker gekocht `Baldur´s gate I en II met alle expansion sets...

:T

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 18 nov 2010 17:36

Kon het toch niet laten na het lezen van diverse recensies, Assassins Creed: Brotherhood :)

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 18 nov 2010 17:56

faxanadu1988 schreef:Een oude klassieker gekocht `Baldur´s gate I en II met alle expansion sets...

:T
:+

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 18 nov 2010 19:05

akketa schreef: - Aanval op het kamp in Vietnam met CCR - Fortunate Son op de radio
Zonde dat ze dat dan weer jatten van Battlefield Vietnam, hadden ze geen andere CCR track kunnen nemen, kost vast te veel moeite voor ze :lol: .

Plaats reactie