Wat is je laatste game?

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
pietje012
Regisseur
Regisseur

Re: Wat is je laatste game?

Bericht door pietje012 » 29 jul 2015 17:23

Detective mode/predator mode aanzetten en dan over het het gehele bleake eiland gliden en slingeren, dan zie je sneller zulke groen oplichtende guys.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 31 jul 2015 16:34

McMurphy schreef:Hah dat klinkt niet best! Wellicht dat de reacties in deze link je verder kunnen helpen:
http://www.gosunoob.com/batman-arkham-k ... ment-82953

Ik ben gisteravond ook begonnen met het binnenharken van die Riddler trophies. Probleem waar ik tegenaan loop is dat ik amper icoontjes op de kaart heb staan en geen flauw idee heb hoe ik die wél op de kaart kan krijgen.
Het is mij gelukt om die ene trophy eruit te krijgen bij Stagg starship.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 31 jul 2015 18:46

Arkham Knight... Ik haat die batmobile intens. Ik kan niet omgaan met dat kolere ding en laat nu 75% van de game uit batmobile missies bestaan. Zit nu hartstikke vast in de tunnels waar ik maar niet kan ontsnappen aan die megaboor die op de één of andere manier sneller is dan de batmobile. WTF? Easy modus heeft ook geen effect, dat ding blijft me verpletteren. Heel fijn. Kutspel.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 31 jul 2015 19:42

Nou, dan doe je iets niet goed inderdaad als die boor van arkham knight sneller is dan jou :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 31 jul 2015 20:35

Dat was ook niet een bepaald eenvoudig stuk. Je moet gewoon op de hoek van die baan gaan staan en zorgen dat je op een grote afstand een raket op hem afvuurt. Dan is het niets meer dan het parcour met obstakels kennen en als de bliksem naar het eind racen.

Piet, was die bewuste trophy op dat Staggs Airship echt zo lastig? Had er iets over gelezen ergens...

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 31 jul 2015 22:17

Dat racen is nu net 't probleem. Dat voertuig is voor mij onbestuurbaar, ik ben nooit een held geweest in racegames en platformers. En laat dit net een combinatie zijn van beide. Ik ben goed actie games zoals de eerste drie arkham games, dus ik voel me genaaid. Zit al een tijdje vast en ik ga er niet door komen. Ik speel voor men plezier en dit level begint te veel op werk te lijken. Deze collectors edition gaat op marktplaats denk ik.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 01 aug 2015 22:27

McMurphy schreef:Dat was ook niet een bepaald eenvoudig stuk. Je moet gewoon op de hoek van die baan gaan staan en zorgen dat je op een grote afstand een raket op hem afvuurt. Dan is het niets meer dan het parcour met obstakels kennen en als de bliksem naar het eind racen.

Piet, was die bewuste trophy op dat Staggs Airship echt zo lastig? Had er iets over gelezen ergens...
Vond op een plek, zo'n systeen dat ik weer het schip kon bewegen, en hoefde alleen een containertje te verplaatsen, luikje in, en toen had ik hem haha

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 04 aug 2015 07:10

Vleeshaak schreef:Dat racen is nu net 't probleem. Dat voertuig is voor mij onbestuurbaar, ik ben nooit een held geweest in racegames en platformers. En laat dit net een combinatie zijn van beide. Ik ben goed actie games zoals de eerste drie arkham games, dus ik voel me genaaid. Zit al een tijdje vast en ik ga er niet door komen. Ik speel voor men plezier en dit level begint te veel op werk te lijken. Deze collectors edition gaat op marktplaats denk ik.
Hear hear, ook ik heb een grafhekel aan racegames. Zelfs tijdens racemissies in bijv. GTA flip ik soms helemaal uit de pan als het weer eens mis gaat. Echter, na een flink aantal uur met de batmobile te hebben gescheurd kreeg ik er aardige handigheid in.
Moet wel zeggen dat het aandeel van de batmobile wel immens groot is in Arkham Knight. Je hebt die tank zelfs nodig bij een groot deel van RIddler's trophies!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 04 aug 2015 13:48

Heb nu 242 van de 243 riddler trophies opgelost en gevonden, nog eentje te gaan, paar side missies van The Riddler en dan op naar 200 %

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 04 aug 2015 16:13

Keurig! Moet je voor de Platinum Trophy ook al die VR Challenges halen? Dan bedoel ik de maximale score van ***

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 04 aug 2015 17:44

Die VR Challenges heb ik nog helemaal links laten liggen, weet niet helemaal zeker of je dan overal score van 3 sterren moet behalen.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 05 aug 2015 07:02

Af en toe pik ik er eentje mee, maar als je hier daadwerkelijk de maximale score moet halen, wordt het een tijdrovend en frusterende uitdaging }: . Ik heb alle Riddler Trophies van Bleake en Miagani Island binnen, ongeveer op de helft van het totaal dus.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 05 aug 2015 14:14

Vond van die time challenges ( torens waar een riddler trophie staat en je dan andere locatie moet vinden om dat te triggeren) lastig te vinden en koste ook de meeste tijd :)
Vannacht nog even 2 sidemissies gedaan van The Riddler, en nog een sleutel te gaan en dan eindgevecht.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 30 aug 2015 14:37

Beyond: two souls

Heb Heavy Rain eerder gespeeld en ik kan wel zeggen dat dit 2 verschillende games zijn qua verhaaltype.
Ik vond het langs een kant storend dat Beyond Two Souls niet chronologisch werd afgespeeld. Was het voor de afwisseling? Of om voor de grootse momenten pas op het einde te gebruiken?
Ik vond de game wel leuk, maar er was geen doel (zoals bij Heavy Rain). Je speelde gewoon het leven van Jodie Holmes, maar wanneer kwam hieraan een eind? Wanneer was het toppunt?
Toch ben ik redelijk tevreden met het einde, de finale en de game in zijn totaal. De saaiere momenten waren uiteindelijk toch nuttig voor een later doel. Dus was het zeker niets for niets.
Zeer leuke game :T , enkel jammer dat het leek dat je weinig mocht kiezen wat je deed.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 27 sep 2015 14:38

Deze nog even in de pre-order gezet :)

Afbeelding

Plaats reactie