Game Pricewatch
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Game Pricewatch
Ergens een goedkope game (of console/controller) gezien? Meld het hier!
Alléén vanavond tot 24.00 uur: God of War III (PS3) bij Bartsmit.com, alleen online.
Alléén vanavond tot 24.00 uur: God of War III (PS3) bij Bartsmit.com, alleen online.
- sickboy1984
- Regisseur
Re: Game Pricewatch
20 euro is idd wel erg goedkoop.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Krijg je er ook een gratis PS3 bij? Anders vind ik 20 euro best duur voor een nutteloze game!sickboy1984 schreef:20 euro is idd wel erg goedkoop.

- sickboy1984
- Regisseur

En daar is op dit moment natuurlijk geen geld voor in huize patrob.
Die pokke luiers ook.

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ach, er is altijd wel een actie 3 pakken pampers halen, twee betalen.sickboy1984 schreef:![]()
En daar is op dit moment natuurlijk geen geld voor in huize patrob.
Die pokke luiers ook.
Oh, wacht even, dit is game pricewatich en niet luier pricewatch. Excuses.

- sickboy1984
- Regisseur
God of War heb ik iig besteld, hopelijk is het ook vermakelijk als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Voor 23 euro wordt de God of War Collection (deel 1 en 2) bij je thuisbezorgd vanuit Engeland, voor zo'n 30 euro vanuit Nederland. Beide zéér aan te raden, en deel 3 wordt er alleen maar beter door denk ik.sickboy1984 schreef:God of War heb ik iig besteld, hopelijk is het ook vermakelijk als je de eerste 2 delen niet gespeeld hebt.
Deel 3 wordt er zeker beter op! Maar buiten dat zijn de eerste twee delen zoiezo fantastische games, waar je je geen buil aan kan vallen.
Ik ben ook ingestapt bij deel 3, en dat is me gewoon goed bevallen.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Jij bent dan ook veel te eigenwijsRemon schreef:Ik ben ook ingestapt bij deel 3, en dat is me gewoon goed bevallen.

Hoor ik vaker! 

Aangezien er nog geen topic voor is, zet ik het hier maar neer.
Ik heb Wipeout Fury HD (€10,-), Red Dead Redemption (€30,-) en God Of War III (€30,-) nog liggen voor de verkoop. Iemand interesse?
Edit: Alle 3 zijn ze voor de PS3.
Ik heb Wipeout Fury HD (€10,-), Red Dead Redemption (€30,-) en God Of War III (€30,-) nog liggen voor de verkoop. Iemand interesse?
Edit: Alle 3 zijn ze voor de PS3.
Kan prima hier Remon. 

Heeft iemand hier ervaring met spellen kopen via Play.com oid. Ik zag L.A. Noire staan voor 50 euro, maar komen hier dan veel verzendkosten bij?
Ik heb wel eens een game besteld via Play en daar komen inderdaad verzendkosten van rond de €5,- bij, geloof ik...
Maar kun je hem niet beter bij Amazon UK bestellen? Daar heb je namelijk geen verzendkosten en is ie nog goedkoper ook...

Maar kun je hem niet beter bij Amazon UK bestellen? Daar heb je namelijk geen verzendkosten en is ie nog goedkoper ook...