Game Pricewatch

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Re: Game Pricewatch

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 24 nov 2011 16:40

Portal 2 is idd een sterke aanrader.

Nog wat andere (Steamsale) aanraders voor mensen die niet bang zijn games te kopen waar geen 2, 3, 4 of 5 achter staat :P

- The Binding of Isaac - 2,49
- Capsized - 2,50
- King's Bounty: The Legend - 4,99
- Nexus: The Jupiter Incident - 2,49
- Super Meat Boy - 6,99
- VVVVVV - 2,49

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 nov 2011 13:25

Vandaag:

L.A. Noire complete edition 24,99 (iedereen zonder een console, sla je slag)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 26 nov 2011 00:15

*grinnik*
Ik doe geen moeite om actueel te blijven en al helemaal niet op gamesgebied.

Ik geef dan ook zonder schaamte te kennen dat ik Bioshock !&2 aangeschaft heb voor een prijs waar weinig competitie voor is.

Ik weet zo goed als niets van het spel maar ik poog er in de nabije toekomst aan te beginnen.

Huize Dr. Strangelove en Touchwood is in de afgelopen weken opgeleukt met twee nieuwe pc's, twee laptops, twee Android tablets, één ZTE smartphone (Super! Maar het merk breekt vooralsnog niet door.) en één TomTom (Mijn eerste ooit maar fabuleus ding, natuurlijk met illegale kaarten).
PC's en laptops zijn tweedehands maar voldoen nog uitstekend aan moderne eisen. PC's zijn behoorlijke game-pc's met behoorlijke prestaties en goede koeling.

Omdat ik echter geen waterkoeling heb, duik ik voor mijn eerste spel maar het water in met Bioshock... :wink:
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 08 mar 2012 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 28 nov 2011 12:32

Dat is inderdaad een fijn prijsje voor een machtig mooi spel, en een aardig vervolg (dat ik nog steeds niet heb uitgespeeld, zegt wel iets). Ben benieuwd hoe je als 'non-gamer' een first-person spel gaat vinden, de meeste leken vinden dat toch niet zo'n fijne ervaring. Of ben je meer bekend met games?

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 28 nov 2011 15:20

Mijn ervaring beperkt zich tot Duke Nukem 3D & Forever (<--helaas tegenvallend), Max Payne I & 2, een tweetal Prince of Persias, Fahrenheit en Syberia I & II.

Een tactisch spel als Command & Conquer heb ik wel 's gespeeld maar daar ben ik echt niet geschikt voor.
Ook spellen als Rainbow Six, Splinter Cell, Medal of Honour durf ik ook niet eens in de gleuf te stoppen.
Ik heb er verschillende maar omdat het vooruitzicht om me eindeloos te verliezen in subtiele instellingen en lang-slopende missies doen mijn adrenaline al voldoende stijgen. :wink:

Maar ooit....

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 16 dec 2011 11:15

Een van de beste en meest sfeervolle (ik heb de demo gespeeld) indie platformers genaamd Limbo is alléén vandaag voor slechts €2,50 te koop op Steam.

Afbeelding

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 16 dec 2011 18:15

Meteen gespeeld! Prachtig tussendoortje!

Erg sfeervolle graphics en sterk sounddesign. Vooral de stukken met de spin zijn cool! Jammer alleen dat
Spoiler
hij halverwege al dood is en daarna er geen echte badguy met dreiging meer is (op een paar mannetjes na).

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 21 dec 2011 01:09

De steam winterssale is weer begonnen, en het heeft me weer flink wat centen bespaard tot nu toe, de oogst:

Psychonauts 2,50
Tropico 4 15,29
Amnesia: The Dark Descent 3,75
Orcs Must Die! 2,49
Sanctum 2,50

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 21 dec 2011 17:34

Psychonauts!!! _O_ _O_ _O_

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 13 jan 2012 20:43

Dr. Strangelove schreef:*grinnik*
Ik doe geen moeite om actueel te blijven en al helemaal niet op gamesgebied.

Ik geef dan ook zonder schaamte te kennen dat ik Bioshock !&2 aangeschaft heb voor een prijs waar weinig competitie voor is.

Ik weet zo goed als niets van het spel maar ik poog er in de nabije toekomst aan te beginnen.

Huize Dr. Strangelove en Touchwood is in de afgelopen weken opgeleukt met twee nieuwe pc's, twee laptops, twee Android tablets, één ZTE smartphone (Super! Maar heet merk breekt vooralsnog niet door.) en één TomTom (Mijn eerste ooit maar fabuleus ding, natuurlijk met illegale kaarten).
PC's en laptops zijn tweedehands maar voldoen nog uitstekend aan moderne eisen. PC's zijn behoorlijke game-pc's met behoorlijke prestaties en goede koeling.

Omdat ik echter geen waterkoeling heb, duik ik voor mijn eerste spel maar het water in met Bioshock... :wink:

Actueel blijven is fijn voor al diegene die een flink inkomen hebben de rest van ons sloebers moeten een (flink) aantal maanden wachten. Dat maakt een game niet minder. Ik heb games gekocht een jaar nadat ze uitkwamen en vond ze net zo leuk als wanneer ik ze kocht op de dag van release. :Y

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 08 mar 2012 02:40

PascalE schreef:Dat is inderdaad een fijn prijsje voor een machtig mooi spel, en een aardig vervolg (dat ik nog steeds niet heb uitgespeeld, zegt wel iets). Ben benieuwd hoe je als 'non-gamer' een first-person spel gaat vinden, de meeste leken vinden dat toch niet zo'n fijne ervaring. Of ben je meer bekend met games?
Bioshock heb ik dan na ongeveer 2,5 week uitgespeeld.

Vind het een prachtig spel !
Leuke omgeving met voldoende variatie en een behoorlijk dreigende en enge omgeving met een aantal schiet-me-maar-lek momenten.
Alleen jammer dat je zo weinig van het de prachtige omgeving van Rapture te zien krijgt.
Heb er zeker meer van genoten als van Duke Nukem Forever. Want dat was een tegenvaller. Nee, dan heb ik veel meer genoten van gouwe ouwe DN3D.

Haha, toen ik op het laatst de helm van Big Daddy op moest zetten moest ik sterk denken aan het moment dat Darth Vader begon in Star Wars III.

Ik heb het trouwens heel trouw en conscientieus uitgespeeld want ik had het meest aangename einde.

Ik heb inmiddels begrepen dat deel III Bioshock Infinite over een goed half jaar verschijnt maar voorlopig ben ik nog wel een tijdje bezig met de voorbereidingen voor Bioshock II.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 08 mar 2012 07:52

Dr. Strangelove schreef: Ik heb het trouwens heel trouw en conscientieus uitgespeeld want ik had het meest aangename einde.
Had je alle Little Sisters gered dan? Ik had een heel naar einde. Sowieso een van de beste eindes (incl.
Spoiler
Big Daddy worden
)in een spel.
Dr. Strangelove schreef: Ik heb inmiddels begrepen dat deel III Bioshock Infinite over een goed half jaar verschijnt maar voorlopig ben ik nog wel een tijdje bezig met de voorbereidingen voor Bioshock II.
Infinite lijkt me geweldig, maar 2 ga ik toch echt niet meer uitspelen vrees ik. Het voelt te veel als een poging om nog even wat geld te verdienen aan het succes van 1.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 08 mar 2012 12:33

Ja, ik moet wel alle Little Sisters gered hebben. Je moet wel opletten want de 'hoofdstuk'-indeling is niet altijd zo expliciet.
Je stapt zo een andere omgeving in en dan moet je weer 2 of 3 Little Sisters redden en dus Big Daddies afschieten.
Call me a softie maar, ja, ik heb alle LS gered en had een happy end.

Ik had trouwens de meeste moeite met de eerste Big Daddy. Man, wat moest ik rennen om die Bouncer te slim/snel af te zijn !
Die Rosies zijn daarbij vergelijken een makkie. Ook vond ik vaker een veilig plekje om mijn salvo's los te laten.
Alhoewel ik het altijd wel sneu vond om zo'n BD af te schieten, die ouwe trouwe lobbessen.

Hahaha, ik heb een of twee keer Big Daddy gehypnotiseerd maar dan loopt ie toch wel vaak in de weg, reageert te laat op aanvallen en als ik dan lijfelijk aangepakt wordt door een Slicer en een auto-verdedigingselectriciteitsschok uitdeel dan kan het goed zijn dat friendly BD het verkeerd opvat, op rood springt en als een gek achter me aan gaat rennen om me te killen..
En bedankt !

Al met al heeft het me heel wat (nachtelijke) uurtjes gekost maar het was een onderhoudend maar hachelijk avontuur.

Over Bioshock II lees ik wat gemengde berichten maar met name na de eerste hoofdstukken schijnt het toch wel de moeite waard te zijn. Dus daar ga ik zeker aan beginnen.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 27 jun 2012 20:31

L.A. Noire voor €7,49 op Steam

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 13 jul 2012 08:41

De jaarlijkse Steam Summer Sale is begonnen, iedere dag een bak daily deals, iedere 8 uur extra aanbiedingen en ook nog een shitload aan 'gewone' acties + hele pakketten van uitgevers met grote kortingen.

Schade tot nu toe:
Terraria - €2,50
Portal + Portal 2 (als gift gekocht) €6,24

Plaats reactie