Shooters

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
agent47
Bijrol
Bijrol

Shooters

Bericht door agent47 » 08 dec 2010 11:38

wil je gewoon wat kwijt, je mening geven, heb je een probleem met dit soort games, die en alles over en rondom shooters.

Mijn smaak: Hitman 1-4, de nazi zombie mode van Cod world at war en Black ops,
Fear 1 en 3 en beide Wolfenstein games vindt ik supergaaf.
Laatst gewijzigd door agent47 op 16 nov 2011 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: call of duty games

Bericht door Sha » 08 dec 2010 12:04

Tja, als je ooit een Call of Duty game hebt gespeeld, dan ken je ze allemaal.
Weinig origineel, generiek en totaal niet motiverend om meerdere spellen ervan uit te proberen.
Ook de multiplayer is naar mijn mening nooit lang 'fun'.

Eigenlijk zou het me moeten verbazen dat het zulke populaire games zijn en dat er al zoveel verschillende games en spinoffs van zijn uitgekomen... maar ik heb het al lang geleden opgegeven om te proberen de (slechte) smaak van andere mensen te begrijpen.

Kan alleen maar concluderen dat ik, overduidelijk, niet de doelgroep ben van deze game serie.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 08 dec 2010 12:43

En zo is het.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 dec 2010 13:02

Sha schreef:Tja, als je ooit een Call of Duty game hebt gespeeld, dan ken je ze allemaal.
Juistem. :) Maar misschien dat iemand die de games wel speelt kan uitleggen wat deze game zoveel vernieuwender maakt dan andere delen?

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 08 dec 2010 13:47

Ik begrijp het wel. De games voelen aan als een adrenalinerush die je in de oorlog plaatsen. De eerste paar delen zijn licht geïnspireerd door Band of Brothers en Enemy At The Gates met een paar epische scenes, zoals Stalingrad in de russische missies.

Vanaf deel 4 gingen de graphics omhoog en werd de actie nog grootser en voelde aan als een Bruckheimer productie. Explosies en kogels vlogen om je oren en de hectiek werd nog intenser.
Het nieuwste deel Black Ops heeft dan ook de beste SP-Campaign van alle delen. Een cool verhaal, memorabele missies, pittige kills en precies lang genoeg.

MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 dec 2010 13:56

akketa schreef:MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
Maar daar is het de meeste mensen wel om te doen en dat snap ik dus niet... De developer gaat ook overduidelijk voor de MP, aangezien de SP nogal aan de korte kant schijnt te zijn...

agent47
Bijrol
Bijrol

Bericht door agent47 » 08 dec 2010 13:57

"Ook de multiplayer is naar mijn mening nooit lang 'fun'."

tja een mening, naar mijn mening vindt ik multiplayer van world at war de beste.
maar de nazi zombie mode in die game vind ik natuurlijk veel beter. hiermee is treyarch ook bekender geworden.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 dec 2010 14:16

Maar waarom is zo'n mutliplayer dan wel zo'n fun om ieder jaar weer dezelfde game te kopen?

Oh, kun je trouwens aub hoofdletters gebruiken, want zonder ziet het er niet uit. Zelfde geldt voor de naam van het topic. Kun je die nog veranderen? Thanks!

TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door TheMajor » 08 dec 2010 14:43

CoD 1 en 2 vond ik geweldig (de single player dan). Daarna was het meer van hetzelfde. Bijna elke week komt er een nieuw deel uit.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 08 dec 2010 15:01

Elke week... O+

Ik heb 1 en 2 gespeeld laatst en dat vond ik echt briljant. Gewoon lekker ouderwets Duitsers neerknallen. De nieuwere zullen natuurlijk stukken betere graphics hebben.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 08 dec 2010 16:35

Rich Art schreef:
akketa schreef:MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
Maar daar is het de meeste mensen wel om te doen en dat snap ik dus niet... De developer gaat ook overduidelijk voor de MP, aangezien de SP nogal aan de korte kant schijnt te zijn...
Dit deel speelt zich af in de jaren 60/70, dus dan is de MP anders qua wapens dan bij Modern Warfare, lijkt me. En er zullen wel weer dingen getweakt zijn.
Dan kun je eigenlijk ook vragen waarom men elk jaar weer een nieuwe Fifa koopt.

Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.

Ik hoor ook van mensen dan Uncharted eigenlijk niet lang duurt, maar dat het een fantastische rit is. Dit is precies hetzelfde.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 08 dec 2010 17:26

akketa schreef: Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.
Dat is natuurlijk onzin, in het geval van CoD natuurlijk wel omdat het gewoon een eentonige singleplayer is. Speel maar eens Half-Life 2 bijvoorbeeld, nog steeds de beste singleplayer shooter ooit imo. Helaas weinig concurrentie op dat gebied, nagenoeg alle FPS van de laatste jaren draaien meer om spektakel dan om gameplay of verhaal.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 08 dec 2010 18:16

PascalE schreef:
akketa schreef: Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.
Dat is natuurlijk onzin, in het geval van CoD natuurlijk wel omdat het gewoon een eentonige singleplayer is. Speel maar eens Half-Life 2 bijvoorbeeld, nog steeds de beste singleplayer shooter ooit imo. Helaas weinig concurrentie op dat gebied, nagenoeg alle FPS van de laatste jaren draaien meer om spektakel dan om gameplay of verhaal.
HL2 is zeker een uitzondering op de regel. Nog steeds een fantastische game en al wel 5x opnieuw gespeeld.

De CoD games zijn te vergelijken met een lekkere actiefilm. Genieten van de rit en niet klagen dat iets niet kan. Zoals ik al zei de Bruckheimer producties: lekker vol actie!

agent47
Bijrol
Bijrol

Bericht door agent47 » 08 dec 2010 19:20

Rich Art schreef:Maar waarom is zo'n mutliplayer dan wel zo'n fun om ieder jaar weer dezelfde game te kopen?

Oh, kun je trouwens aub hoofdletters gebruiken, want zonder ziet het er niet uit. Zelfde geldt voor de naam van het topic. Kun je die nog veranderen? Thanks!
ik kan de titel en hoofdletters niet meer vervangen. maar mischien is er iemand die het wel weet.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Re: Call of Duty games

Bericht door Bukowski » 08 dec 2010 19:38

Titel is gewijzigd; aan het redigeren van individuele berichten begin ik niet. (In in ieder geval niet als daar geen inhoudelijke aanleiding toe is)

@agent47: je kunt ieder bericht dat je zelf hebt geplaatst wijzigen. Gewoon op "wijzig" klikken. Ook de topictitel kan je aanpassen door de openingspost op de zelfde manier te wijzigen.

Plaats reactie