Shooters
Shooters
wil je gewoon wat kwijt, je mening geven, heb je een probleem met dit soort games, die en alles over en rondom shooters.
Mijn smaak: Hitman 1-4, de nazi zombie mode van Cod world at war en Black ops,
Fear 1 en 3 en beide Wolfenstein games vindt ik supergaaf.
Mijn smaak: Hitman 1-4, de nazi zombie mode van Cod world at war en Black ops,
Fear 1 en 3 en beide Wolfenstein games vindt ik supergaaf.
Laatst gewijzigd door agent47 op 16 nov 2011 18:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: call of duty games
Tja, als je ooit een Call of Duty game hebt gespeeld, dan ken je ze allemaal.
Weinig origineel, generiek en totaal niet motiverend om meerdere spellen ervan uit te proberen.
Ook de multiplayer is naar mijn mening nooit lang 'fun'.
Eigenlijk zou het me moeten verbazen dat het zulke populaire games zijn en dat er al zoveel verschillende games en spinoffs van zijn uitgekomen... maar ik heb het al lang geleden opgegeven om te proberen de (slechte) smaak van andere mensen te begrijpen.
Kan alleen maar concluderen dat ik, overduidelijk, niet de doelgroep ben van deze game serie.
Weinig origineel, generiek en totaal niet motiverend om meerdere spellen ervan uit te proberen.
Ook de multiplayer is naar mijn mening nooit lang 'fun'.
Eigenlijk zou het me moeten verbazen dat het zulke populaire games zijn en dat er al zoveel verschillende games en spinoffs van zijn uitgekomen... maar ik heb het al lang geleden opgegeven om te proberen de (slechte) smaak van andere mensen te begrijpen.
Kan alleen maar concluderen dat ik, overduidelijk, niet de doelgroep ben van deze game serie.
- Tasslehoff_Burrfoot
- Regisseur
En zo is het.
Juistem.Sha schreef:Tja, als je ooit een Call of Duty game hebt gespeeld, dan ken je ze allemaal.

- akketa
- Oscar nominatie
- Contacteer:
Ik begrijp het wel. De games voelen aan als een adrenalinerush die je in de oorlog plaatsen. De eerste paar delen zijn licht geïnspireerd door Band of Brothers en Enemy At The Gates met een paar epische scenes, zoals Stalingrad in de russische missies.
Vanaf deel 4 gingen de graphics omhoog en werd de actie nog grootser en voelde aan als een Bruckheimer productie. Explosies en kogels vlogen om je oren en de hectiek werd nog intenser.
Het nieuwste deel Black Ops heeft dan ook de beste SP-Campaign van alle delen. Een cool verhaal, memorabele missies, pittige kills en precies lang genoeg.
MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
Vanaf deel 4 gingen de graphics omhoog en werd de actie nog grootser en voelde aan als een Bruckheimer productie. Explosies en kogels vlogen om je oren en de hectiek werd nog intenser.
Het nieuwste deel Black Ops heeft dan ook de beste SP-Campaign van alle delen. Een cool verhaal, memorabele missies, pittige kills en precies lang genoeg.
MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
Maar daar is het de meeste mensen wel om te doen en dat snap ik dus niet... De developer gaat ook overduidelijk voor de MP, aangezien de SP nogal aan de korte kant schijnt te zijn...akketa schreef:MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
"Ook de multiplayer is naar mijn mening nooit lang 'fun'."
tja een mening, naar mijn mening vindt ik multiplayer van world at war de beste.
maar de nazi zombie mode in die game vind ik natuurlijk veel beter. hiermee is treyarch ook bekender geworden.
tja een mening, naar mijn mening vindt ik multiplayer van world at war de beste.
maar de nazi zombie mode in die game vind ik natuurlijk veel beter. hiermee is treyarch ook bekender geworden.
Maar waarom is zo'n mutliplayer dan wel zo'n fun om ieder jaar weer dezelfde game te kopen?
Oh, kun je trouwens aub hoofdletters gebruiken, want zonder ziet het er niet uit. Zelfde geldt voor de naam van het topic. Kun je die nog veranderen? Thanks!
Oh, kun je trouwens aub hoofdletters gebruiken, want zonder ziet het er niet uit. Zelfde geldt voor de naam van het topic. Kun je die nog veranderen? Thanks!
CoD 1 en 2 vond ik geweldig (de single player dan). Daarna was het meer van hetzelfde. Bijna elke week komt er een nieuw deel uit.
Elke week... 
Ik heb 1 en 2 gespeeld laatst en dat vond ik echt briljant. Gewoon lekker ouderwets Duitsers neerknallen. De nieuwere zullen natuurlijk stukken betere graphics hebben.

Ik heb 1 en 2 gespeeld laatst en dat vond ik echt briljant. Gewoon lekker ouderwets Duitsers neerknallen. De nieuwere zullen natuurlijk stukken betere graphics hebben.
- akketa
- Oscar nominatie
- Contacteer:
Dit deel speelt zich af in de jaren 60/70, dus dan is de MP anders qua wapens dan bij Modern Warfare, lijkt me. En er zullen wel weer dingen getweakt zijn.Rich Art schreef:Maar daar is het de meeste mensen wel om te doen en dat snap ik dus niet... De developer gaat ook overduidelijk voor de MP, aangezien de SP nogal aan de korte kant schijnt te zijn...akketa schreef:MP boeit me niet zoveel, dus daar kan ik niks over zeggen.
Dan kun je eigenlijk ook vragen waarom men elk jaar weer een nieuwe Fifa koopt.
Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.
Ik hoor ook van mensen dan Uncharted eigenlijk niet lang duurt, maar dat het een fantastische rit is. Dit is precies hetzelfde.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat is natuurlijk onzin, in het geval van CoD natuurlijk wel omdat het gewoon een eentonige singleplayer is. Speel maar eens Half-Life 2 bijvoorbeeld, nog steeds de beste singleplayer shooter ooit imo. Helaas weinig concurrentie op dat gebied, nagenoeg alle FPS van de laatste jaren draaien meer om spektakel dan om gameplay of verhaal.akketa schreef: Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.
- akketa
- Oscar nominatie
- Contacteer:
HL2 is zeker een uitzondering op de regel. Nog steeds een fantastische game en al wel 5x opnieuw gespeeld.PascalE schreef:Dat is natuurlijk onzin, in het geval van CoD natuurlijk wel omdat het gewoon een eentonige singleplayer is. Speel maar eens Half-Life 2 bijvoorbeeld, nog steeds de beste singleplayer shooter ooit imo. Helaas weinig concurrentie op dat gebied, nagenoeg alle FPS van de laatste jaren draaien meer om spektakel dan om gameplay of verhaal.akketa schreef: Ik heb de SP vanaf deel 4 nooit echt te kort gevonden. 6-10 uur spelen voor een FPS vind ik vrij redelijk, anders wordt het te eentonig. Ik vind de beleving belangrijker dan de duur.
De CoD games zijn te vergelijken met een lekkere actiefilm. Genieten van de rit en niet klagen dat iets niet kan. Zoals ik al zei de Bruckheimer producties: lekker vol actie!
ik kan de titel en hoofdletters niet meer vervangen. maar mischien is er iemand die het wel weet.Rich Art schreef:Maar waarom is zo'n mutliplayer dan wel zo'n fun om ieder jaar weer dezelfde game te kopen?
Re: Call of Duty games
Titel is gewijzigd; aan het redigeren van individuele berichten begin ik niet. (In in ieder geval niet als daar geen inhoudelijke aanleiding toe is)
@agent47: je kunt ieder bericht dat je zelf hebt geplaatst wijzigen. Gewoon op "wijzig" klikken. Ook de topictitel kan je aanpassen door de openingspost op de zelfde manier te wijzigen.
@agent47: je kunt ieder bericht dat je zelf hebt geplaatst wijzigen. Gewoon op "wijzig" klikken. Ook de topictitel kan je aanpassen door de openingspost op de zelfde manier te wijzigen.