Trophy's & Achievements

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Trophy's & Achievements

Bericht door Remon » 07 mar 2011 17:22

Och, jeetje.
Ik had op jouw ID geklikt, en toen kwam ik op een andere site uit. Kon eigenlijk helemaal niks :D
Ik heb 'm iig :wink: thx

Edit: en hier is 'ie

Afbeelding

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 07 mar 2011 18:12

Die site waar jullie die ID dingen vandaan halen heeft zeker geen xbox broertje?
Bij ons staat er niet bij hoeveel spellen we op 100% hebben uitgespeeld en daar wil ik ook graag over opscheppen :P

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 mar 2011 08:50

Remon schreef: Ik heb 'm iig :wink: thx
En hij staat er bij!
Sha schreef:Die site waar jullie die ID dingen vandaan halen heeft zeker geen xbox broertje?
Bij ons staat er niet bij hoeveel spellen we op 100% hebben uitgespeeld en daar wil ik ook graag over opscheppen :P
Deze komt van de officiële Playstation site, dus eh... nee, denk niet dat daar ook een Xbox account is aan te maken. :P

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 mar 2011 07:54

En dat is Platinum nummer 3... 8)

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 09 mar 2011 08:58

Rich Art schreef:En dat is Platinum nummer 3... 8)
Heavy Rain?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 mar 2011 09:37

Yep! :Y

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 09 mar 2011 10:06

Damn als ik klaar ben met RDR ga ik snel weer beginnen aan Heavy Rain. Was het veel werk om daar alle trophies te verzamelen :oops:?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 mar 2011 10:26

Neuh, op zich valt het mee... In eerste instantie heb ik de game gespeeld, zonder naar de trophy's te kijken, waarna ik op 34% stond. In mijn tweede run heb ik de rest kunnen verzamelen, waarbij ik (vooral op het einde) een paar hoofdstukken overnieuw hebben moeten doen. Daarmee staat de teller op 91%. Als laatste is de grootste trophy aan de beurt: Zie alle 22 verschillende einden. Daar ben je op zich wel even mee bezig, maar gelukkig hoef je daarvoor niet de complete game een paar keer uit te spelen. Een paar hoofdstukken voor het einde overnieuw doen is al voldoende.

Als je er aan gaat beginnen, dan kan ik je wellicht een aantal tips geven. Ben bang dat ik anders nu teveel weg ga geven. :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 09 mar 2011 10:45

Pff het zal voor mij heel moeilijk worden om direct een 2e run te doen na de 1e, en ook nog eens enkele hoofdstukken overnieuw doen :o. Toch ga ik eerst ff men best doen met RDR, daar moet ik eerst weer ff inkomen want ik merkte al dat o.a. de shootouts me nog niet zo best afgaan :}.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 mar 2011 11:21

Ik ga dit weekend 3 dagen lang (vrij t/m zon) met twee vrienden non-stop gamen en van die speeltijd zal vast 90% RDR zijn. Als je dus van het weekend online bent, dan kunnen we je eventueel helpen met de hideouts. :)

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 09 mar 2011 14:01

Hoe meer ik hier lees, hoe minder ik er van snap. Niet negatief bedoeld hoor, maar waarom zou je in vredesnaam 22 keer een (deel van een) game opnieuw spelen? Als je er nou extra materiaal mee kan unlocken dan snap ik het nog (enigszins, want hoe leuk is tig keer hetzelfde doen, dat klinkt meer als werk dan plezier). Maar Heavy Rain lijkt me niet de game met unlockables (pc gamer hier, dus ik kan er niet over oordelen... Puur gokwerk dus :)), dus is zo'n platinumstatus echt zo verleidelijk dat je daarvoor ploetert? Wat zie ik over het hoofd :-?

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 09 mar 2011 14:31

Zo'n platinumstatus klinkt wel heel verleidelijk maar ik denk niet dat ik het ooit zal voltooien als ik zo vaak de missies over moet doen. Net als dat ik bijvoorbeeld Assassins Creed waarschijnlijk nooit 100% zal uitspelen omdat ik dan ook al die ellendige rotveertjes kan gaan vangen :O.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 mar 2011 14:48

Tja, weet je wat het is... Als je op 91% staat en je nog één trophy verwijderd bent van de 100%, dan wil je die ook hebben. Tenminste... Dat heb ik. De finish is dan zo dichtbij, dat ik er dan ook overheen wil. Een platinum trophy is dan wel niet meer dan een "pling" geluidje en een trofee in de rechterhoek van je scherm, maar toch... Het geeft we voldoening.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 09 mar 2011 14:53

Snap ik en het begint me nu al te jeuken om sommige games op Platinum te voltooien :P. Mja zoals ik zei zal je bij bijv. Assassins Creed echt alle zijmissies moeten doen zoals de huurmissies, dievengilde etc.
Maar ook bij een game als GTA IV zul je echt alle opdrachten moeten voltooien en dat lijkt me echt een tijdrovend kunstje.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 09 mar 2011 14:53

Rich Art schreef:Tja, weet je wat het is... Als je op 91% staat en je nog één trophy verwijderd bent van de 100%, dan wil je die ook hebben. Tenminste... Dat heb ik. De finish is dan zo dichtbij, dat ik er dan ook overheen wil. Een platinum trophy is dan wel niet meer dan een "pling" geluidje en een trofee in de rechterhoek van je scherm, maar toch... Het geeft we voldoening.
Dat heb ik ook, maar ik krijg het verdorie nog niet voor elkaar met Dirt2, wat mijn eerste zou kunnen worden.

Plaats reactie