Het engste Game-Moment
Het engste Game-Moment
Het engste Game-Moment (de naam zegt het al) - is iemand niet eens met de topic
titel gewoon even een suggestie sturen.
titel gewoon even een suggestie sturen.
Laatst gewijzigd door agent47 op 12 mar 2011 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Horror
Het doel van het topic ontgaat me een beetje...
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Ik denk dat het gaat over horrorsecties en games. In dat geval, het engste wat ik gespeeld heb is nog steeds het level Ravenholm uit Half Life 2. Zeker het eerste stuk zonder de shotgun 

Mmm... Noem het dan " Het engste Game-moment" of iets dergelijks, want om nou voor ieder genre straks een apart topic aan te gaan maken...
RavenholmFrank_Costello schreef:Ik denk dat het gaat over horrorsecties en games. In dat geval, het engste wat ik gespeeld heb is nog steeds het level Ravenholm uit Half Life 2. Zeker het eerste stuk zonder de shotgun

F.E.A.R. heb ik wel voor een deel gespeeld, vond ik ook erg goed en creepy qua sfeer. 

Dead Space had geweldige schrik momenten.

- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Dead Space was schrikken... totdat je erachter komt dat ieder monster in precies dezelfde soort vents wordt verstopt 

Een beetje een Max Payne rip-off (die bullet-time tenminste), maar inderdaad wel creepy.Rem schreef:F.E.A.R. heb ik wel voor een deel gespeeld, vond ik ook erg goed en creepy qua sfeer.
Voor PC gamers schijnt Amnesia - The Dark Descent verschrikkelijk eng te zijn. Voor een leuk stukje achtergrondinfo:
*klik*
*klik*
Re: Het engste Game-Moment
Waarschijnlijk weinig mensen hier die het spel kennen, maar Minecraft zit vol met enge momenten. Vooral wanneer je oog in oog met een creeper komt te staan. Stil, totdat ze dicht bij zijn en dan "ssssssssst BOEM!", weg zijn je bouwwerken, en waarschijnlijk ook je health.

- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
In Aliens vs. Predator, de marine campaign. Rondlopend door het donker, en dan zo'n "bleep" te horen die steeds sneller op je afkomt, doodeng.
Ik ken het spel helaas maar al te goed want een vriend van me is er verslaafd aan. Maar de creeper kende ik niet, ik zal het hem eens vragen.Zeurdoos schreef:Waarschijnlijk weinig mensen hier die het spel kennen, maar Minecraft zit vol met enge momenten. Vooral wanneer je oog in oog met een creeper komt te staan. Stil, totdat ze dicht bij zijn en dan "ssssssssst BOEM!", weg zijn je bouwwerken, en waarschijnlijk ook je health.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Oh wacht, was dat dat zwaar teleurstellende spel met een dodelijk saaie marine campagne? Ja die was best... apartErikSchierboom schreef:In Aliens vs. Predator, de marine campaign. Rondlopend door het donker, en dan zo'n "bleep" te horen die steeds sneller op je afkomt, doodeng.

scary shit inderdaad; heb het best intensief gespeeld een tijdje.Zeurdoos schreef:Waarschijnlijk weinig mensen hier die het spel kennen, maar Minecraft zit vol met enge momenten. Vooral wanneer je oog in oog met een creeper komt te staan. Stil, totdat ze dicht bij zijn en dan "ssssssssst BOEM!", weg zijn je bouwwerken, en waarschijnlijk ook je health.
(filmpje niet van mij, maar die gast schrikt zich rot) http://www.youtube.com/watch?v=rF9xMNuAfwE