GTA V

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.

Wat vindt jij het beste spel uit de GTA-reeks? (Uitbreidingen niet inbegrepen)

GTA I
2
9%
GTA II
1
5%
GTA III
0
Geen stemmen
GTA: Liberty City Stories
0
Geen stemmen
GTA: Vice City
5
23%
GTA: Vice City Stories
1
5%
GTA: San Andreas
7
32%
GTA: China Town Wars
0
Geen stemmen
GTA IV
1
5%
GTA V
5
23%
Eén van de uitbreidingen, namelijk...
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: GTA V

Bericht door Secret1994goesFilm » 17 dec 2013 09:48

Ik zou eigenlijk nog eens moeten kijken...
gewoon om eens te zien naar die nieuwe tattoo's en kleren enzo en nieuwe missies...
Maar nu verdoe ik m'n weinige tijd op de PS3 op COD Ghosts

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 01 mar 2014 08:20

Zoals ik al zei in het Gamenieuws topic, is er tot zondagavond nieuwe DLC te downloaden. Deze DLC is maar tijdelijk te downloaden, dus ik zou opschieten voor hij weer onverkrijgbaar wordt. Daarnaast is er vanaf dinsdag ook weer nieuwe DLC te downloaden :)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 07 apr 2014 12:48

Ben inmiddels weer met GTA V verder aan het gaan, ik ben nu bezig met alle Stranger en Freaks missies alleen blijf ik steken op 15/20. En als ik eerlijk ben vind ik dat ook een minpunt aan de game.

Ik moet nu zelf opzoek naar die missies die nergens worden aangeven. En sommige van die Strangers en Freaks missies zijn ook alleen beschikbaar op een bepaald dagdeel. En dan moet ik ook nog uitvinden of ik nog missies met Michael, Trevor of Franklin moet doen. Juist omdat je die keuze tussen 3 personages hebt maakt het nog lastiger. Waarom hadden ze dat niet ff kunnen aangeven met een vraagteken ofzo?

En ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand me daarbij helpen. Ik heb de verhaal missies dus inmiddels uitgespeeld, dus ik kan geen banken meer beroven ofzo, is er in de singeplayer nog iets anders waarmee ik geld kan verdienen? Ik wil met Michael namelijk die 2 bioscopen kopen, alleen heb ik dus te weinig geld...

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 03 mei 2014 19:26

Ik vind het maar een saaie boel zonder jullie ;) Komen er nog eens een keertje mensen online? Het is een stuk leuker geworden nu al die glitches de wereld uit geholpen zijn. In elke session zitten wel mensen dus er is altijd genoeg te doen! Binnenkort weer een nieuwe update met nieuwe appartementen, wapens en auto's dus ik ben de afgelopen dagen heel wat geld binnen gaan sprokkelen. Gisteren en vandaag kreeg je als voorbereiding op de update ook voor alles wat je deed 2x RP en geld, dus ik ben inmiddels level 61 en had vanmiddag de $1 miljoen grens gehaald, totdat ik een Aston Martin DB5 aanschafte :) Maar ik heb nog meer dan genoeg geld om een nieuw appartement aan te schaffen.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 04 mei 2014 18:16

Ik denk dat ik nog altijd dat geld heb dat we eens hadden gekregen voor de problemen in het begin...
Weet niet meer echt wat m'n level was... maar dacht toch dat dat rond de 20 was fzo... zo lang geleden.
Heb het al lang niet meer geprobeerd... maar m'n broer zegt sinds dat we een nieuwe internetprovider hebben dat we niet meer op GTA V online geraken...
Maar zal het zeker nog eens testen in Juni ofzo...
Superdruk weer :S

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 04 mei 2014 18:23

Laatste keer dat ik keer was je level 37 dacht ik ;)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 04 mei 2014 21:01

Jeuj lvl 37 is ook goed :T

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 12 jun 2014 14:22

Gisterenavond geraakt ik nog eens op GTA ONLINE, maar kon maar uurtje spelen, dus was eigenlijk die ochtend al verlekkerd om GTA ONLINE te spelen...
Wel nu lukt het toch zeker niet meer - -' echt een hele ochtend zitten proberen, en als ik dan eindelijk in de stad met andere mensen rondloop, krijg ik een error na 10minuten :}
Echt rot...

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 25 jun 2014 15:06

de Heist Missies voor GTA Online zijn dan wel uitgesteld, ze schijnen nou ook uitgelekt te zijn.

De titels van de missies zijn:
Prison Van Rescue
Drop off Hooker
Funeral
Territory Takeover
Fight Gangmate
Cop Territory
Ornate Bank Heist
FIB Grab

En youtube gebruiker Domislive gaat in op de 8 missies die in dit pakket zitten.

Ik weet niet in hoeverre dit klopt maar ik ga GTA Online pas weer checken als die Heists Online komen. Ik ben er nu namelijk wel weer een beetje klaar mee. Teveel van hetzelfde.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 12 sep 2014 13:22

Zijn er hier mensen die interesse hebben voor GTA V op de Next (of current zo je wilt) Gen console? Rockstar heeft zojuist bekend gemaakt dat GTA V op 18 November 2014 zal verschijnen voor de PS4 en Xbox One en 27 Januari zal de game verschijnen voor de PC.
Afbeelding

Bron

Als ik heel eerlijk ben, begin ik toch een beetje te twijfelen hoor. Vooral als ik de screenshots zie van hoe de game eruit ziet op de PS4 en Xbox One. En de game was al zo mooi op mijn ouwe xdoos 360! Het enige wat mij tegenhoudt is dat ik de game al meerdere malen heb doorgespeeld, en dan is het toch zonde om daar weer 60 of 65 euro voor neer te tellen.

Dit is ook weer zo'n game waarvan ik nu zoiets heb, had ik nog maar even gewacht... :}

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 12 sep 2014 13:29

Ik heb hem nog niet gespeeld, dus ik ga hem wel scoren voor de PS4 denk ik. Maar 60,- ga ik er niet voor betalen, dus wacht rustig af tot ik een tweedehandsje vind of dat de prijs daalt.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 12 sep 2014 14:09

Dat zou ik zeker doen als ik jou was! Ik ben er echt jaloers op dat jij de game nog voor het eerst mag ervaren. Een game de tweede, derde,vierde keer spelen ect is leuk maar toch is het anders als je de game voor het allereerst speelt.

Maar ik denk toch niet dat ik de game ga halen. Daarvoor zitten er toch te weinig nieuwe dingen aan. Als ik mijn xbox360 versie nou kon inruilen voor de PS4 versie, dan was het een ander verhaal geweest natuurlijk. Maar dat is helaas niet het geval.

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 12 sep 2014 14:33

De nieuwe trailer!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 12 sep 2014 18:03

Na de aankoop van mijn PS4 vorig jaar heb ik GTA V direct van de hand gedaan dus die remaster gaat er zeker in komen. En met een beetje mazzel scoor je die game voor 40 euro. The Last Of Us Remastered heb ik ook voor die prijs binnen gehaald.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 12 sep 2014 18:26

Ik ben blij dat ik eerst veel te sceptisch was om hem op de PS3 te halen, maar na wat reviewtjes te hebben gelezen, begon ik toch meer te neigen om hem meteen te kopen en door deze review heb ik hem maar meteen gepreorderd.

Plaats reactie