E3

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: E3

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 jun 2014 07:45

Dead Island 2
zeer amusante trailer :8

Rise of the Tomb Raider

inFAMOUS : first Light
Heb enkel deel 1 kunnen spelen, maar de titel First Light? Overlaatst brachten ze nog maar First Son uit?
Weet niet hoe het werkt,maar in deze 2 laatste games is het elke keer een ander hoofpersonage :}

Dragon Age: Inquisition
deel 1 van de serie had een zeer sterk verhaal, terwijl bij deel 2 de besturing al heel wat beter was,maar het verhaal slapjes was. Hopelijk hebben ze in deel 3 dus een fantastisch verhaal (misschien met de terugkeer van oude characters) en is ook de besturing weer zeer handig

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 14 jun 2014 11:42

Wat ik me afvraag bij Dragon Age, ik weet niet of je bekend bent met Mass Effect maar is Dragon Age een mix van Mass Effect en Skyrim? En moet je voor iedere nieuwe Dragon Age titel de vorige gespeeld hebben of kan je er ook zo instappen?

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 jun 2014 15:11

Wel heb al eens een stukje Mass Effect gezien en daar kan je dus de dialoogjes kiezen (wat je personage zegt)
Bij Dragon Age is dit dus ook. Wat jij zegt kan een gevolg hebben in het verhaal of juist enkel tegenover die ene persoon tegen wie je praat.
Voor de rest is het verhaal qua Skyrim. één grote + kleinere main questen + zeer kleine questen.

Bij het spelen van deel 2 waren er enkele verwijzingen naar deel 1. Dus toen was het niet echt belangrijk.
Bij dit 3e deel weet ik het niet zeker. Het is zeker dat er oude personages uit vorige delen bij de Inquisition komen. Maar ik weet nog niet wie het hoofdpersonage is. In deel 1 was dit The Grey Warden die heel Ferelden redde van de ArchDemon en in deel 2 was dit gewoon een kampioen die grootse problemen en invasies in de stad Kirkwall (ofzoiets) oploste.
Misschien ben je in deel 3 geen één van deze 2 personages en leer je de personages (friends) uit vorige delen gewoon opnieuw kennen en zijn er wat verwijzingen naar wat ze hebben meegemaakt met de Grey Warden of The CHampion of Kirkwall.

Moet hier nog wat meer info over hebben ;)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 14 jun 2014 15:29

jaime91 schreef:Natuurlijk! Ook al weet ik hoe de game gaat en afloopt enzo, ik heb er onwijs veel zin in om de game zelf te spelen. Dat jij de PS4 versie niet zo nodig vind snap ik dan ook. Dat heb ik bijvoorbeeld met GTA V.

Die game heb ik gespeeld, ziet er prachtig uit op mijn xdoos die ga ik dan niet nog eens op de PS4 spelen. Het is denk ik alleen interessant voor de mensen die de games nog niet gespeeld hebben.
Ik heb alleen stukjes gezien van een gameplay van The Last Of Us, maar ik kan denk ik wel met 999% zekerheid zeggen dat de spelervaring heel anders is dan de kijkervaring. Het is trouwens wel een spel wat je heel vaak kan spelen omdat je telkens een andere tactiek kan toepassen :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 jun 2014 19:00

The Order 1886

Mirors Edge 2

Plaats reactie