Waar blijven we nog voor thuis?
Waar blijven we nog voor thuis?
Blijven we nog thuis voor bepaalde programma's? Ik kan me herinneren dat ik dit vroeger nog wel deed, maar tegenwoordig eigenlijk nergens meer voor....er is teveel crap op tv en kijk (daardoor) sowieso een STUK minder dan vroeger.
Zijn er nog programma's waar men voor thuisblijft?
Zijn er nog programma's waar men voor thuisblijft?
jah, ik blijf thuis......
voor series als
"the Pretender"
"News Radio"
"Buffy"
"Charmed"
en anderen..
ben blij dat ze redelijk na elkaar komen, waardoor het slechts een deel van m'n dag in beslag neemt ipv steeds een gat van 2uur tussen series..
uiteraard voor films die ik graag wil zien..
als het niet altijd lukt, dan maar video.. maar vaak ben ik er wel voor thuis.. :p
voor series als
"the Pretender"
"News Radio"
"Buffy"
"Charmed"
en anderen..

ben blij dat ze redelijk na elkaar komen, waardoor het slechts een deel van m'n dag in beslag neemt ipv steeds een gat van 2uur tussen series..
uiteraard voor films die ik graag wil zien..
als het niet altijd lukt, dan maar video.. maar vaak ben ik er wel voor thuis.. :p
Re: Waar blijven we nog voor thuis?
Was het maar waar..we zitten weer eens in seizoen 2...de anomalie schreef:Nu (volgens mij) met een nieuwe serie.

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
tegenwoordig niks meer kheb alle series al gezien behalve de nieuwe seizoen van friends maar daar heb ik ook geen zin meer in, tegenwoordig alleen nog b.v. willibrord of hoe je dat ook schrijft en peter r de vries voor zo ver het kan maar vroeger bleef ik standaard thuis voor the simpsons, futurama (waarom komt die niet meer!?!?!), friends, newsradio, the visitor, xfiles, millenium, the profiler en nog heel veel meer te veel om op te noemen maar kga toch nog ff door, the pretender, married with children, the a team, dukes of the hazard, tom green show en ah nee laatmaar als ik verder ga word ik gek.
en natuurlijk de films
en natuurlijk de films
Futurama vind ik coolste ooit, ben ook grote fan van Simpsons.. maareh.. hoe krijg jij het voor elkaar futurama te zien? Ik heb dat al sinds 1997 niet meer op de buis gezien.. moet het nu steeds downloadendh schreef:net als vele andere blijf ik nog thuis voor de:
- Simpsons/futurama
- en voor een goeie film
oh ja.. en mijn vriendin (slijm,slijm)

als hij op tv komt dan blijf ik ervoor thuis, laatst was toevallig nog een aflevering op een vrijdagmiddag op net5, heb hem toen getaped!smart schreef: Futurama vind ik coolste ooit, ben ook grote fan van Simpsons.. maareh.. hoe krijg jij het voor elkaar futurama te zien? Ik heb dat al sinds 1997 niet meer op de buis gezien.. moet het nu steeds downloaden
moet nl ook werken!