Waar blijven we nog voor thuis?

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 14 mar 2008 11:16

Televisie is een te grillig medium om voor thuis te blijven. Series worden mij te onvoorspelbaar uitgezonden, met altijd grote kans op plotselinge stops, herhalingen, en de kans op het missen van een aflevering. Dan is er nog de oneindige reclame en het onderbreken van films voor (show-)nieuws op een niet nader te noemen zender...

In de VS zijn die dingendan nog iets beter geregeld met een strakker uitzendschema, maar eigenlijk vind ik het achterhaald dat ik precies op één bepaalde dag, op één bepaald uur achter de tv moet zitten voor een bepaalde film of serie.

Video-on-demand heeft wat mij betreft de toekomst. En zolang dat in Nederland nog niet uitgebreid genoeg is uitgewerkt, is er het internet natuurlijk. Films koop ik gewoon op dvd, de prijzen van die schijfjes zijn vaak erg goed op te hoesten. Vooral de wat oudere films.

LuCos
Bijrol
Bijrol

Bericht door LuCos » 26 jul 2008 12:54

Nee ik blijf ook nergens voor thuis, maar... ik weet bijvoorbeeld wel dat zondag avond wel een aantal leuke programma's van BNN op ned 3 komen. En die wil ik niet snel missen, maar ja, anders heb je inderdaad uitzendinggemist, en wij hebben UPC, dus ff lekker on demande een dag later kan ook.

wirwar
Bijrol
Bijrol

Bericht door wirwar » 20 jan 2010 18:04

Wie is de Mol..?? Daar blijf ik wel voor thuis.. :oops: , maar dat is dan ook echt het enige programma..

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 20 jan 2010 18:12

Als het even kan, kijk ik dat wel, maar ik ga geen bergen verzetten ervoor. Dat is trouwens ook het enige programma wat in aanmerking komt daarvoor.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 20 jan 2010 18:36

Ik blijf nergens voor thuis. We hebben niet voor niets uitzending gemist.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 20 jan 2010 18:38

Voor helemaal niets ook, ik volg geen programma's of series op televisie.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 20 jan 2010 22:31

Nu nergens voor. Wanneer seizoen 4 van Two and a half men weer begint dan waarschijnlijk wel voor 2.5 men.
Verder is Top Gear een geweldig programma maar daar blijf ook niet voor thuis.

Empolino
Bijrol
Bijrol

Bericht door Empolino » 28 feb 2010 17:22

Wie is de mol _O_

Grey's Anatomy vind ik ook altijd nog wel leuk :)

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 28 feb 2010 17:26

Astonm schreef:Nu nergens voor. Wanneer seizoen 4 van Two and a half men weer begint dan waarschijnlijk wel voor 2.5 men.
Mee eens (en jij nu naar mark your message voor je 400e bericht!)

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 01 mar 2010 19:03

Frank_Costello schreef:
Astonm schreef:Nu nergens voor. Wanneer seizoen 4 van Two and a half men weer begint dan waarschijnlijk wel voor 2.5 men.
Mee eens (en jij nu naar mark your message voor je 400e bericht!)
Gemist. :8 Ik had de 500 voor ogen eigenlijk. Want 400 is het net niet. Ik ben Duikboot niet. :wink:

Decepticon
Filmster
Filmster

Re: Waar blijven we nog voor thuis?

Bericht door Decepticon » 07 feb 2011 23:57

Lang leve de harddisc-recorder!!!

bobocad
Regisseur
Regisseur

Re:

Bericht door bobocad » 28 feb 2011 17:33

geertvdheide schreef:Televisie is een te grillig medium om voor thuis te blijven. Series worden mij te onvoorspelbaar uitgezonden, met altijd grote kans op plotselinge stops, herhalingen, en de kans op het missen van een aflevering. Dan is er nog de oneindige reclame en het onderbreken van films voor (show-)nieuws op een niet nader te noemen zender...

In de VS zijn die dingendan nog iets beter geregeld met een strakker uitzendschema, maar eigenlijk vind ik het achterhaald dat ik precies op één bepaalde dag, op één bepaald uur achter de tv moet zitten voor een bepaalde film of serie.

Video-on-demand heeft wat mij betreft de toekomst. En zolang dat in Nederland nog niet uitgebreid genoeg is uitgewerkt, is er het internet natuurlijk. Films koop ik gewoon op dvd, de prijzen van die schijfjes zijn vaak erg goed op te hoesten. Vooral de wat oudere films.
Een vooruitziende blik. :+
Al blijven mensen alnog thuis voor de zondagse B zoekt H en zaterdagse Linda de Snol, getuige de kijkcijfers van afgelopen weekend.

P.s. Blijft er nog iemand voor Secret Story thuis, want Netniet 5 kan wel wat kijkcijfertjes gebruiken B-)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 01 mar 2011 11:27

Ik blijf voornamelijk thuis om te slapen, want het slaapt nergens zo lekker als thuis.

Verder blijf ik werkelijk nergens voor thuis. Ik heb niets met de televisiezenders en de programma's die ze uitzenden. En films kijken op TV is al helemaal een verschrikking tegenwoordig en veel verder dan een aantal zwakke pogingen per jaar kom ik niet.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 01 mar 2011 15:46

timdekw schreef:Ik blijf voornamelijk thuis om te slapen, want het slaapt nergens zo lekker als thuis.
Afbeelding

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 01 mar 2011 16:07

Er gaat geen belletje rinkelen :)

Plaats reactie