Waar blijven we nog voor thuis?
- geertvdheide
- Hoofdrol
Televisie is een te grillig medium om voor thuis te blijven. Series worden mij te onvoorspelbaar uitgezonden, met altijd grote kans op plotselinge stops, herhalingen, en de kans op het missen van een aflevering. Dan is er nog de oneindige reclame en het onderbreken van films voor (show-)nieuws op een niet nader te noemen zender...
In de VS zijn die dingendan nog iets beter geregeld met een strakker uitzendschema, maar eigenlijk vind ik het achterhaald dat ik precies op één bepaalde dag, op één bepaald uur achter de tv moet zitten voor een bepaalde film of serie.
Video-on-demand heeft wat mij betreft de toekomst. En zolang dat in Nederland nog niet uitgebreid genoeg is uitgewerkt, is er het internet natuurlijk. Films koop ik gewoon op dvd, de prijzen van die schijfjes zijn vaak erg goed op te hoesten. Vooral de wat oudere films.
In de VS zijn die dingendan nog iets beter geregeld met een strakker uitzendschema, maar eigenlijk vind ik het achterhaald dat ik precies op één bepaalde dag, op één bepaald uur achter de tv moet zitten voor een bepaalde film of serie.
Video-on-demand heeft wat mij betreft de toekomst. En zolang dat in Nederland nog niet uitgebreid genoeg is uitgewerkt, is er het internet natuurlijk. Films koop ik gewoon op dvd, de prijzen van die schijfjes zijn vaak erg goed op te hoesten. Vooral de wat oudere films.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Gemist.Frank_Costello schreef:Mee eens (en jij nu naar mark your message voor je 400e bericht!)Astonm schreef:Nu nergens voor. Wanneer seizoen 4 van Two and a half men weer begint dan waarschijnlijk wel voor 2.5 men.
Verder is Top Gear een geweldig programma maar daar blijf ook niet voor thuis.

- Decepticon
- Filmster
Re: Waar blijven we nog voor thuis?
Lang leve de harddisc-recorder!!!
Re:
Een vooruitziende blik.geertvdheide schreef:Televisie is een te grillig medium om voor thuis te blijven. Series worden mij te onvoorspelbaar uitgezonden, met altijd grote kans op plotselinge stops, herhalingen, en de kans op het missen van een aflevering. Dan is er nog de oneindige reclame en het onderbreken van films voor (show-)nieuws op een niet nader te noemen zender...

Al blijven mensen alnog thuis voor de zondagse B zoekt H en zaterdagse Linda de Snol, getuige de kijkcijfers van afgelopen weekend.
P.s. Blijft er nog iemand voor Secret Story thuis, want Netniet 5 kan wel wat kijkcijfertjes gebruiken

Ik blijf voornamelijk thuis om te slapen, want het slaapt nergens zo lekker als thuis.
Verder blijf ik werkelijk nergens voor thuis. Ik heb niets met de televisiezenders en de programma's die ze uitzenden. En films kijken op TV is al helemaal een verschrikking tegenwoordig en veel verder dan een aantal zwakke pogingen per jaar kom ik niet.
Verder blijf ik werkelijk nergens voor thuis. Ik heb niets met de televisiezenders en de programma's die ze uitzenden. En films kijken op TV is al helemaal een verschrikking tegenwoordig en veel verder dan een aantal zwakke pogingen per jaar kom ik niet.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
timdekw schreef:Ik blijf voornamelijk thuis om te slapen, want het slaapt nergens zo lekker als thuis.

Er gaat geen belletje rinkelen