Waar blijven we nog voor thuis?
Ik blijf echt nergens voor thuis. (Ga gewoon toch nooit ergens heen
)
Soms als ik de gids lees (of hier op de site) wat er op tv komt, loop ik wel eens te twijfelen, maar ik onthoud haast nooit wanneer er iets interessants komt, dat is dan ook gelijk de reden dat ik altijd vergeet m'n videorecorder in te stellen.

Soms als ik de gids lees (of hier op de site) wat er op tv komt, loop ik wel eens te twijfelen, maar ik onthoud haast nooit wanneer er iets interessants komt, dat is dan ook gelijk de reden dat ik altijd vergeet m'n videorecorder in te stellen.
GTST
Ik blijf thuis voor Goede Tijden Slechte Tijden.
Dat volg ik vanaf het begin af aan en als ik echt een keer niet kan kijken dan neem ik het uiteraard op.
Voor de rest blijf ik natuurlijk thuis voor alle horror films.
Maar om een geheimpje te verklappen, ik ben altijd thuis.
Dus ik hoef ook nergens voor thuis te blijven.

Dat volg ik vanaf het begin af aan en als ik echt een keer niet kan kijken dan neem ik het uiteraard op.
Voor de rest blijf ik natuurlijk thuis voor alle horror films.

Maar om een geheimpje te verklappen, ik ben altijd thuis.
Dus ik hoef ook nergens voor thuis te blijven.

Ik wil graag zo veel mogelijk films van de bovenste plank zien maar dat lukt me niet altijd. En ofwel heb ik geen videoband over (ja lekker ouderwets, ik weet nog niet eens hoe een DVD uit ziet
)
Maar wat ik wel haast elke week kijk is The Gilmore Girls. Of anders zit ik weer achter de computer.
En eigenlijk ben ik bijna altijd thuis
ben een echte huismus.

Maar wat ik wel haast elke week kijk is The Gilmore Girls. Of anders zit ik weer achter de computer.
En eigenlijk ben ik bijna altijd thuis

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Waar blijven we nog voor thuis?
Haast nergens voor, want daar heb je een videorecorder voor, maar de Engelse serie "Two thousand acres of Sky" heb ik nog niet één keer gemist, ben telkens weer benieuwd wat er gebeurd op dat kleine Schotse eilandje
Het is zo echt menselijk met prima acteurs.

Het is zo echt menselijk met prima acteurs.