Waar blijven we nog voor thuis?
- Atesbocegi
- Hoofdrol
- HornBlower
- Oscar nominatie
Afgelopen vrijdag ben ik thuis gebleven om de laatste aflevering van Barend & van Dorp te kijken. Ik moet zeggen dat ik in de afgelopen 7 jaar veel afleveringen heb gezien, maar er waren nog veel beelden/gasten die ik nog niet gezien had. Was echt een mooi slot van het programma met als gasten Harry van Raaij, Jan Marijnissen en Barry Paf. 3 mensen die in het verleden vaak bij Barend & van Dorp over de vloer kwamen. Leuk ook om te zien dat tijdens deze aflevering de rollen waren omgekeerd en dat ze voor een keer niet de vragenstellers waren maar de beantwoorders van de vragen die door velen werden gesteld.
Jammer dat het tot een einde moest komen, maar ik kan het zeker wel begrijpen. Zeker een van de belangrijkste programma's op de Nederlandse televisie van de afgelopen 10 jaar (en misschien wel langer). Ik ben van mening dat er met het einde van de show een tijdperk(je) wordt afgesloten dat met heel veel moeite geevenaard zal worden (als dat uberhaupt mogelijk is). De wereld draait door probeert het wel, maar is het nog lang niet.
Jammer dat het tot een einde moest komen, maar ik kan het zeker wel begrijpen. Zeker een van de belangrijkste programma's op de Nederlandse televisie van de afgelopen 10 jaar (en misschien wel langer). Ik ben van mening dat er met het einde van de show een tijdperk(je) wordt afgesloten dat met heel veel moeite geevenaard zal worden (als dat uberhaupt mogelijk is). De wereld draait door probeert het wel, maar is het nog lang niet.
Voorlopig blijf ik net per sé thuis voor geen enkele film en/of TV serie.
Tenminste als het om uitzendingen van omroepen gaat.
Ik bepaal mijn eigen uitzend tijden. Dus ik kijk films op DVD of in de bioscoop of opgenomen van de TV. TV series op DVD/downloads of opgenomen. Soms maak ik gebruik van uitzendinggemist.
Tenminste als het om uitzendingen van omroepen gaat.

Ik bepaal mijn eigen uitzend tijden. Dus ik kijk films op DVD of in de bioscoop of opgenomen van de TV. TV series op DVD/downloads of opgenomen. Soms maak ik gebruik van uitzendinggemist.
-
- Figurant
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Welkom MegaMarsvin nou ik blijf ook nergens voor thuis maar alle TV series zijn lang niet slecht, A Touch of Frost blijft geweldig en zo zijn er wel meer Engelse series en hier is iedereen vol lof over Lost e.d., nog niet gezien maar ik leen wel een box met afleveringen dan hoef ik niet telkens te wachten.