Meest Irritante Reclame

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
mindtrickz
Bijrol
Bijrol

Meest Irritante Reclame

Bericht door mindtrickz » 20 feb 2004 20:53

Tele 2 :r

aaaaaaaaaaarghhhhhh wat een irritante kerel!!

alleen om die relcame hoef ik geen tele2

die Lion reclame met anouk komt op de 2de plek

hoef ook geen lions meer, maar die luste ik toch al niet :)

shaffa2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door shaffa2 » 20 feb 2004 21:21

Frisia en andere verzekeringen... Bah! Grijze mannen die saaie dingen zeggen, geld dat uit auto's waait, ingestudeerde gesprekjes,... Nee dank je.

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 20 feb 2004 21:24

De Spar Boodschappen reclame....

wat een stelletje incompetente nerds blijken daar te werken als ze klanten niet laten uitpraten en op weg gaan om een totaal verkeerd product te halen - wat overigens niet eens in de winkel te vinden is, maar speciaal gehaald moet worden - mensen onnodig laten wachten, en vervolgens nog eens laten wachten om het goede product te pakken. Om dan nog maar niet te spreken van de indeling van de Spar, aangezien de mensen het niet vinden kunnen :Y ZO, WAT HEB IK EEN SCHIJTHEKEL AAN DIE RECLAMESERIE :x

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 20 feb 2004 21:43

JeXus schreef:De Spar Boodschappen reclame....

wat een stelletje incompetente nerds blijken daar te werken als ze klanten niet laten uitpraten en op weg gaan om een totaal verkeerd product te halen - wat overigens niet eens in de winkel te vinden is, maar speciaal gehaald moet worden - mensen onnodig laten wachten, en vervolgens nog eens laten wachten om het goede product te pakken. Om dan nog maar niet te spreken van de indeling van de Spar, aangezien de mensen het niet vinden kunnen :Y ZO, WAT HEB IK EEN SCHIJTHEKEL AAN DIE RECLAMESERIE :x
:D

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 20 feb 2004 21:45

de Zoenuh Zoenuh maak me gehek..... Reclame. schijtziek wordt ik van dat verlegen Jochie die warempel Dubbelfriss nodig heeft om iemand te versieren. Het is v$r#$#% geen alcohol :x !!!!

mindtrickz
Bijrol
Bijrol

Bericht door mindtrickz » 20 feb 2004 21:50

shaffa2 schreef: ingestudeerde gesprekjes,

DIE ZIJN HET ERGSTE!!! :r

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 20 feb 2004 21:51

Vond altijd dat reclame met dat meisje wat steeds "waarom" vroeg super irritant. Volgens mijn is dat van een vleeskeurmerk.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 20 feb 2004 21:58

hengellaar schreef:Vond altijd dat reclame met dat meisje wat steeds "waarom" vroeg super irritant. Volgens mijn is dat van een vleeskeurmerk.
WAAROM????? :lol:

ja die is inderdaad vreselijk irritant. zo'n zeurstemmetjë: Waarom? mamma? waarom? (alsof dat wicht niks anders kan zeggen :x )

The Lunatix Project
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door The Lunatix Project » 20 feb 2004 22:02

verzekeringen, wasmiddelen, tampons/maandverband, eten en reclames van wazuge series dat zijn de meest irritante reclames.... :r

blijft dus eiglijk weinig over van alle reclames.... maar er blijven sommige die wel leuk zijn!! denk dat je daar beter een topic over kan houden, dit is zow deprimerend.... :( :(

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 20 feb 2004 22:04

En wie wil nou eigenlijk weten wat er op tv komt??? zet liever een GOEDE film op :wink: .

svw
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door svw » 21 feb 2004 01:28

The Lunatix Project schreef:verzekeringen, wasmiddelen, tampons/maandverband, eten en reclames van wazuge series dat zijn de meest irritante reclames.... :r
met de meeste ben ik het wel eens, maar verzekeringsreclames irritant??? FBTO is idd behoorlijk irri, maar vooral Delta Lloyd en Centraal beheer weten er iedere keer weer iets erg leuks van te maken.

Happyhenk
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Happyhenk » 21 feb 2004 01:34

JeXus schreef:De Spar Boodschappen reclame....

Als ik naar die reclame kijk heb ik altijd het gevoel dat ze gewoon een willekeurig persoon uit het bedrijf een reclame hebben laten verzinnen. Er is echt geen reclamedeskundige aan te pas gekomen.

sephiroth1986
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door sephiroth1986 » 21 feb 2004 11:33

FBTO ---> Kill moniek vd ven
Spar is ook kutreclame ja. Met die blije superman }:

Claar
Filmster
Filmster

Bericht door Claar » 21 feb 2004 12:46

Open deur natuurlijk : de meeste reclames zijn heel vervelend. Sommige (meestal Amerikaanse) zijn nog wel leuk; die krijg je dan van een kennis via de e-mail toegestuurd.

chey
Figurant
Figurant

Bericht door chey » 21 feb 2004 13:02

hoi
ik vind de reclame van tele 2
verschrikkelijk heb zelf tele 2 gehad
klopt niks van dat ze goedkoper zijn
zou er nooit meer bij gaan

Plaats reactie