Meest Irritante Reclame

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 07 jul 2005 12:32

Vleeshaak schreef:
Red schreef:Ik weet niet of ze al eens genoemd zijn; maar de Nutella reclames scoren ook hoog qua irritatieniveau.
Zo'n creepy Duits of Oostenrijksgezin....Brrr...nog enger dan Hellraiser!
Er is een reden dat ik mijn brood niet laat kiezen.
:D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 07 jul 2005 12:46

De reclame van Scarlet One met die nare body builder, volgens mij hoort die kop helemaal niet op dat lichaam. :-? Ik vind deze reclame erg irritant.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 07 jul 2005 12:47

Ann McDunn schreef:De reclame van Scarlet One met die nare body builder, volgens mij hoort die kop helemaal niet op dat lichaam. :-? Ik vind deze reclame erg irritant.
Nee, dat klopt, het hoofd van die bodybuilder is dat van Beau van Ervan Dorens... voormalig rtl-4-boulevard presentator.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 07 jul 2005 12:54

gollum36 schreef:
Ann McDunn schreef:De reclame van Scarlet One met die nare body builder, volgens mij hoort die kop helemaal niet op dat lichaam. :-? Ik vind deze reclame erg irritant.
Nee, dat klopt, het hoofd van die bodybuilder is dat van Beau van Ervan Dorens... voormalig rtl-4-boulevard presentator.
Dan was dat hoofd van die echte body builder zeker niet om aan te zien, maar kan die Beau zijn geld niet op een andere manier gaan verdienen, als ik dus nu dat hoofd zou zien denk ik aan die reclame. }:

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 07 jul 2005 20:31

Het viel me op dat deze vaak wordt genoemd als meest irritante reclame, ik vind hem juist wel komisch, vooral dat 'Toedeloe!' op het einde.

Die nagesynchroniseerde reclames daarentegen...

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 08 jul 2005 20:26

De bier reclame van Grolsch met marilyn Monroe. pfff Laat dat mens toch een keer rustig in haar graf liggen zeg!! bah :o }: :x

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 26 aug 2005 15:43

Die reclames van adsl van dat je met je tijd mee moet gaan vind ik heel irritant.
Een man die op een koets zit en die dan uit elkaar valt,
en ook die van de vrouw die haar was nog met de hand doet in een rivier

jorra
Bijrol
Bijrol

Bericht door jorra » 26 aug 2005 21:37

The skittles reclame vind ik een van de irritantste ooit. Damn, wie heeft zoiets oot kunnen verzinnen? :x

Wesso
Figurant
Figurant

Bericht door Wesso » 08 nov 2005 23:41

In die reclame van Becel (gezond eten, blegh) zit een vreselijk liedje met een zwevende stem en dat krijg ik NOOOOIT van mijn leven meer uit m'n kop. "Put a little love in your heart...." }: }: }: Ik háát liedjes die in je hoofd blijven zingen.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 09 nov 2005 12:02

Ik krijg de neiging iets naar de TV te smijten als de OMO-reclame erop is. Met dat liedje met de OMO tekst....dat kan een mens tot moorden aanzetten; zeker weten!

Vooral die toevoeging.............."niet duur"....................AAAAAAAAAHHH!

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 09 nov 2005 12:10

Red schreef:Vooral die toevoeging.............."niet duur"....................
Weet je wat nog het ergste daaraan is? Dat ik bij iedere reclame met een door een te vrolijke vrouwenstem gezongen melodietje er automatisch 'niet duur' achteraan denk. Hopeloos :N

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 nov 2005 13:02

ash_ schreef:
Red schreef:Vooral die toevoeging.............."niet duur"....................
Weet je wat nog het ergste daaraan is? Dat ik bij iedere reclame met een door een te vrolijke vrouwenstem gezongen melodietje er automatisch 'niet duur' achteraan denk. Hopeloos :N
De meeste waspoeder reclame's zijn irritant, die van Witte Reus vind ik zelf vreselijk, een enorme wasmachine die alles aan kan, overigens jammer dat er geen electriciteit aan te pas komt. En dan die slogan! Ik heb die maar veranderd in: 'kost een berg, wast een beetje". :Y

Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 09 nov 2005 13:23

Die Aleve reclames kan ik niet uitstaan.
Man heeft al tijden last van zijn rug en kan daarom iets niet doen. Gebruik Aleve en je voelt niets meer en dus kan je de dingen weer doen ......... terwijl je ondertussen ongelooflijk je rug forceert en veel ergere klachten en problemen krijg. Ga dan naar de dokter idioot als je er al zo lang last van hebt.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 09 nov 2005 14:09

Eva-filmfan schreef:Die Aleve reclames kan ik niet uitstaan.
Man heeft al tijden last van zijn rug en kan daarom iets niet doen. Gebruik Aleve en je voelt niets meer en dus kan je de dingen weer doen ......... terwijl je ondertussen ongelooflijk je rug forceert en veel ergere klachten en problemen krijg. Ga dan naar de dokter idioot als je er al zo lang last van hebt.
Hangt ervan af welke rugklachten het zijn. Als je 'door je rug gaat', verkramp je meestal alleen een spier. De beste manier om dat te laten genezen is door zoveel mogelijk te lopen en dan is Aleve (of goedkoper: merkloze ibuprofen) een uitkomst.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 09 nov 2005 14:17

De irritanste reclames zijn natuurlijk zonder twijfel de reclames die mijn films onderbreken.

Plaats reactie