Meest Irritante Reclame

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 09 nov 2005 14:20

ash_ schreef:
Eva-filmfan schreef:Die Aleve reclames kan ik niet uitstaan.
Man heeft al tijden last van zijn rug en kan daarom iets niet doen. Gebruik Aleve en je voelt niets meer en dus kan je de dingen weer doen ......... terwijl je ondertussen ongelooflijk je rug forceert en veel ergere klachten en problemen krijg. Ga dan naar de dokter idioot als je er al zo lang last van hebt.
Hangt ervan af welke rugklachten het zijn. Als je 'door je rug gaat', verkramp je meestal alleen een spier. De beste manier om dat te laten genezen is door zoveel mogelijk te lopen en dan is Aleve (of goedkoper: merkloze ibuprofen) een uitkomst.
In dat geval wel ja, maar de reclames hebben het echt over chronische klachten. Trouwens, zelfs als je door je rug gaat en de pijnstiller dan helpt, moet je niet vervolgens allerlei activiteiten gaan ondernemen die die spieren en gewrichten belasten.

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 09 nov 2005 14:43

wat is die extreem debiele reclame over zeep dat je huid 'herdefineerd?' :r

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 09 nov 2005 15:36

Postbank reclame vind ik bout. Die k*t Howard die met die doos een gesprek begint over de postbank en één van de twee moet altijd lomp grommen. Begint me een beetje heel erg te vervelen. Vooral omdat die doos nu al met verschillende snikkels zoals Xander en die oude vent gewerkt heeft. Vond er geen bal aan! Zelfs op de radio is die reclame diep triest.

Afbeelding

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 09 nov 2005 15:43

Die howard vind ik ook echt verschrikkelijk, helemaal omdat hij zichzelf wel grappig vind.

Yakavetta
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Yakavetta » 09 nov 2005 15:55

Er is een reclame op de televisie die mijn tenen in onmogelijke hoeken doet krommen en braakneigingen veroorzaakt en dat is die reclame van koopmans met de meest ongrappige persoon van de Nederlandse televisie: Johnny Kraaijkamp Jr.
Werkelijk elke grap gaat hopeloos de mist in en Jr. zit zo te overacteren dat het pijn doet. Ik vraag me af wie dit heeft verzonnen (waarschijnlij Jr. zelf) en wat hij toen rookte. Want dit is NIET GRAPPIG.

MovieThom
Bijrol
Bijrol

Bericht door MovieThom » 09 nov 2005 16:17

Ik erger mij de laatste tijd dood aan die reclame van UPC, waarin je bij dat gezin die vrouw op tv ziet en gaat zeuren over een abonnement bij UPC of zo. Ik word echt dood- en doodziek van die reclame.
Aangezien ik mij letterlijk dooderger aan deze reclame, is dit dan zelfmoord of moord?

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 09 nov 2005 22:27

MovieThom schreef:Ik erger mij de laatste tijd dood aan die reclame van UPC, waarin je bij dat gezin die vrouw op tv ziet en gaat zeuren over een abonnement bij UPC of zo. Ik word echt dood- en doodziek van die reclame.
Aangezien ik mij letterlijk dooderger aan deze reclame, is dit dan zelfmoord of moord?
Helemaal mee eens. Ik irriteer me dood aan de reclame. Voor mij een extra reden om het niet te nemen.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 09 nov 2005 22:50

JB schreef:De irritanste reclames zijn natuurlijk zonder twijfel de reclames die mijn films onderbreken.
Die zijn inderdaad bijna net zo irritant als de reclames die niet worden uitgezonden op het moment dat een onderbreking juist wel even welkom zou zijn...

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 10 nov 2005 08:52

WizardOfOss schreef:
JB schreef:De irritanste reclames zijn natuurlijk zonder twijfel de reclames die mijn films onderbreken.
Die zijn inderdaad bijna net zo irritant als de reclames die niet worden uitgezonden op het moment dat een onderbreking juist wel even welkom zou zijn...
:D Waar, o zo waar!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 27 nov 2005 01:16

Die reclame van Yacht vind ik echt vreselijk irritant, die vent met z'n Jààt, het is wel de goede uitspraak, maar om het telkens te horen is het ernstig vervelend. }:

Aeneas
Figurant
Figurant

Bericht door Aeneas » 12 dec 2005 08:39

Buiten het feit dat ik alle reclame's eigenlijk wel irritant vind, heb ik een gruwelijke hekel aan die financierings reclame's zoals frisia, die zogenaamd het nieuws gaat voorlezen of lenen.nl met hun nieuwe keuken.

Het erge is ook nog dat dat soort reclame's ook nog eens op de radio komen....

j.o.r.i.s
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door j.o.r.i.s » 06 feb 2006 18:55

Ik erger me dood aan de nieuwe raclame van Media markt met Patty Brard. :r

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 06 feb 2006 20:56

j.o.r.i.s schreef:Ik erger me dood aan de nieuwe raclame van Media markt met Patty Brard. :r
Dat vet en cursief gedruk kun je gerust weglaten.
:Y

Josey Wales
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Josey Wales » 06 feb 2006 22:07

sickboy1984 schreef:Die howard vind ik ook echt verschrikkelijk, helemaal omdat hij zichzelf wel grappig vind.
Howard valt nog in het niet bij die twee flikkers die ze een paar maanden geleden hadden. Die ene met het spraakgebrek (ik heb me laten vertellen dat het een Amerikaan is) en ene Tobias (ze zouden bn'ers moeten zijn omdat ze op net 5 zijn geweest, verklaard meteen waarom ik ze niet ken). Vreselijke kriebels alom. Nu is het vooral om Leen van Frisia en de prutsreclame van een energiebedrijf met een of andere knuppel in een pak die stekkers uit een stopcontact trekt, vreselijk.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 07 feb 2006 01:43

Die laatste vind ik ook echt vreselijk, het is dan wel een dagdroom van de man, maar die reclame "Dames, verspilling is killing" is echt een crime. :r

Plaats reactie