Leuke Reclames!

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 10 apr 2005 11:49

LuciusMalfoy schreef:http://www.h-e-l-l-o.org/
Heeft iemand al die alien gevonden?

Best frustrerend namelijk, maar ik wil toch wel zo'n t-shirt winnen...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 apr 2005 12:33

Capone schreef:

Nee ik heb geen alien gevonden, maar het is wel een geweldige reclame. :Y

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 10 apr 2005 17:57

LuciusMalfoy schreef: Sorry?!? Ik ben degene die mijn welgemeende excuses moet maken hier. Het is een schande! Twee naakte mannen op een poster, wat een bijzonder onsmakelijk gezicht. Volkomen terecht dat de Katwijksche gemeenteraad hierover viel. Waar OLA het lef vandaan haalt om een dergelijke poster op te hangen, Ongehoord!!

Hierbij dus mijn bijzonder nederige excuses voor het feit dat ik niet volledig op de hoogte was van de materie inzake het schandalige optreden van ijsfabrikant OLA. Ik vraag u allen hier op het forum en daarbuiten om mij te vergeven voor deze grove misvatting en daaraanverbonden conclusies die ik hier gebezigd heb. 't Spijt me verschrikkelijk...
Nu ik je tekst nog een keer lees, schiet me inderdaad dat er daarvoor inderdaad ook nog een andere reclame totaal is geweigerd. Deze reclame heeft welgeteld drie dagen gehangen maar die andere hing nog geen één dag. Pas hadden we weer commentaar op de reclame borden ter promotie van de extravaganza beurs (en er stond al alleen tekst op). Maar het grappige is dat diegene die altijd klaagt bij de gemeente tevens zelf wethouder is...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 11 apr 2005 08:59

Tycoon, dit is denk ik niet de juiste topic om mijn gal te spuwen over zwarte sokken dragende, streng-religieuze christenfundamentalisten, overijverige, wereldverbeterende bemoeials en combinaties van deze twee. Ik leef met je mee...

PS. Was die wethouder ook toevallig één van de bananengooiers?

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 11 apr 2005 09:39

LuciusMalfoy schreef:
Tycoon schreef:Sorry hé

maar het was geen vrouw maar twee mannen, vanachter....
We hadden zelf een 'gecensureerde versie gemaakt' .

Afbeelding
Sorry?!? Ik ben degene die mijn welgemeende excuses moet maken hier. Het is een schande! Twee naakte mannen op een poster, wat een bijzonder onsmakelijk gezicht. Volkomen terecht dat de Katwijksche gemeenteraad hierover viel. Waar OLA het lef vandaan haalt om een dergelijke poster op te hangen, Ongehoord!!

Hierbij dus mijn bijzonder nederige excuses voor het feit dat ik niet volledig op de hoogte was van de materie inzake het schandalige optreden van ijsfabrikant OLA. Ik vraag u allen hier op het forum en daarbuiten om mij te vergeven voor deze grove misvatting en daaraanverbonden conclusies die ik hier gebezigd heb. 't Spijt me verschrikkelijk...

PS.
Jezus werd ook geboren met een bondjas
Ik bedoelde hier natuurlijk een bonTjas...
leuk hoor die sarcasme...

Maar kan iemand mij vertellen wat een ijsje met blote mannen (of vrouwen) te maken heeft..

Ik vind de beelden uit die reclame prachtig hoor, maar ik begrijp niet zo goed waarom het likken van caramel van een lichaam iets met ijs te maken heeft....

Waarom moet tegenwoordig alles geaccocieerd worden met sex...
Ik vind het echt niet nodig hoor....Onzin zelfs...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 11 apr 2005 10:42

Marlous77 schreef: leuk hoor die sarcasme...

Maar kan iemand mij vertellen wat een ijsje met blote mannen (of vrouwen) te maken heeft..

Ik vind de beelden uit die reclame prachtig hoor, maar ik begrijp niet zo goed waarom het likken van caramel van een lichaam iets met ijs te maken heeft....

Waarom moet tegenwoordig alles geaccocieerd worden met sex...
Ik vind het echt niet nodig hoor....Onzin zelfs...
In mijn optiek?!? Helemaal niets, en voor mij hoeft het ook niet. Nu heb je dan de Magnum Touch, dat je daar een aanraking voor gebruikt in je reclame-campagne, daar kan ik wel inkomen maar waarom alles met sex moet worden geassocieerd kan ik je niet vertellen.

Maar om nog verder af te dwalen, wat is er mis mee? Is de grotendeels door de verschillende religies ingegeven hedendaagse puritijnse houding van onze samenleving naar misschien wel Nederlands favoriete tijdverblijf niet ontzettend ouderwets? Het taboe dat er op rust maakt het ook natuurlijk wel erg spannend, en dat is het gevoel dat Magnum ermee op wil roepen waarschijnlijk. Het 'verboden' gevoel, het gevoel dat je iets verkeerds doet, dat tegelijkertijd o zo lekker is (en spannend).

By the way: die twee naakte mannen vind ik echt helemaal niets met sex te maken hebben (de boodschap die Solero ermee wil oproepen is mij ook een raadsel)

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 11 apr 2005 11:03

maar is het nog wel zo verboden dan...

Ik hoef de tv maar aan te klikken en ik zie half ontblote vrouwen en mannen...

Niet echt 'spannend' meer....

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 11 apr 2005 11:46

Voor mij ook niet, maar blijkbaar voor anderen wel. Sterker nog: er zijn nog steeds mensen die het dusdanig stuitend vinden dat ze eisen dat billboards worden afgeplakt en reclames worden verboden. Toen de dierenbescherming een klacht indiende over de duif die tegen het raam werd gegooid viel heel Nederland over hen heen, maar als men zich verschuilt achter zijn/haar religie en er wordt daar gekscherend over gedaan dan mag dat opeens niet...

Mickeal
Bijrol
Bijrol

Bericht door Mickeal » 15 mei 2005 09:56

ik vind die van het snoep ben vergeten.
die baas zet zo een snoep boven op een plank die onder een kopieermachine ligt en als die baas weg is wilt die vrouw het pakken maar komt er niet bij en dang gaat ze op die kopieermachine zitten en dan komt die baas weer terug en die machine koppiierdt die billen van haar.............. 8)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 mei 2005 13:20

De reclame van Super de Boer, waarin die man met dat dikke buikje ineens erg sexy wil gaan doen, en zijn vrouw ligt vol verwachting van de komende uitspatting in bed, en dan staan ineen die twee kinderen voor het bed, de uitdrukking op die gezichten van Pa en Ma zijn erg leuk. :Y

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 16 mei 2005 19:56

Capone schreef:

wel al een alien gevonden, waar staat dan dat je zo'n t-shirt kan winnen?

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 16 mei 2005 21:58

PUMA schreef:wel al een alien gevonden, waar staat dan dat je zo'n t-shirt kan winnen?
Toen stond het gewoon op de site erbij... Misschien hebben ze het nu weggehaald omdat de shirts op zijn?

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 19 mei 2005 01:27

Groeiende onderneming van Abn Amro

Concurrentie?! Hup, wegwezen! :D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 jun 2005 19:37

OHRA..met Bobby Farrell,van Boney-M
..in het bejaardentehuis..