Eligius schreef:Oh, en Dustin Hofman heeft zo te zien ook zin in Italiaanse reclames.

Volgens mij hoef je geen Italiaans te kunnen om te zien dat dit niet echt grappig is
Eligius schreef:Oh, en Dustin Hofman heeft zo te zien ook zin in Italiaanse reclames.
De Italiaanse televisie is werkelijk te slecht voor woorden. Ik kijk serieus nog liever naar een marathon van de Gouden Kooi dan naar programma's als Uomini e Donne, C'è Posta per Te, Paperissima, Cultura Moderna of Buona Domenica. Het is allemaal drie keer niks.Kimon schreef:Volgens mij hoef je geen Italiaans te kunnen om te zien dat dit niet echt grappig is
Geweldige programma's!Eligius schreef:De Italiaanse televisie is werkelijk te slecht voor woorden. Ik kijk serieus nog liever naar een marathon van de Gouden Kooi dan naar programma's als Uomini e Donne, C'è Posta per Te, Paperissima, Cultura Moderna of Buona Domenica.
Mooi gemaakt!WizardOfOss schreef:http://www.youtube.com/watch?v=d8aNNdsf5SQ
Dat vind ik wat ver gaan. Moet toegeven dat de laatste van "Even Apeldoorn Bellen" niet geslaagd is, veels te voorspelbaar, maar de lat lag natuurlijk ook erg hoog gezien de vorige successen. Zou dus nog even wachten met die uitspraak.Lumière schreef:Niet geheel ontopic, maar is Centraal Beheer het leuke reclames maken verleerd?