Welke TV-gids?

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 aug 2004 17:21

Zeurdoos schreef:geen gids, mij te duur :)

Maar bij m'n ouders altijd de VPRO gids gehad en die jat ik wel eens mee. Altijd goede info bij films en vaak interresante artikelen. Alleen af en toe teveel gezeur van lezers, wat oh wat zijn die kritisch zeg! Voor de rest niets dan lof want ik vind het de overzichtelijkste gids van het ruime aanbod gidsen dat er is, en da's knap :T
Deze lees ik ook altijd, en ik ben het met je eens, Zeur. :T

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 16 aug 2004 18:17

Ik heb de Veronica gids, maar vind hem niet echt fijn lezen (ja vroeger waren al die felle kleurtjes natuurlijk wel interessant).
Het prettigst vind ik de VPRO-gids, met af en toe heerlijk van dat heerlijke commentaar, wat me dan weer doet denken aan die fantastische commentaren die Barry Normand vroeger altijd op films gaf.... tja vroeger...
Dus ik denk dat ik binnenkort maar eens overstap.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 16 aug 2004 18:31

FilmTotaal natuurlijk...geen papier meer voor mij! :T
(ook geen krant meer,lees alles online wel, en geen giroafschriften meer,doe alle bankzaken via internet.)
maar naast filmtotaal,geen enkele tv gids eigenlijk...we hadden thuis heel vroeger Troskompas,en Veronicagids.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 16 aug 2004 19:25

Pieternel schreef: ...wat me dan weer doet denken aan die fantastische commentaren die Barry Normand vroeger altijd op films gaf.... tja vroeger...
Ach ja, wat mis ik die man ook! Heerlijk hoe in een paar zorgvuldige gekozen, treffende bewoordingen vol ironie een film naar de prullenbak werd verwezen. Voor de wat jongere kijkbuiskindertjes: zoals Jeremy Clarkson dat met auto's kan.

De TV- en filmbeschrijvingen in de VPRO-gids hebben dat soms ook ja.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 aug 2004 19:28

Veronica Magazine

Als het om films gaat goede meningen, beoordelingen en reviews. TV-overzicht kan overzichtelijker, kan er mee door.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 aug 2004 19:39

JB schreef:
Pieternel schreef: ...wat me dan weer doet denken aan die fantastische commentaren die Barry Normand vroeger altijd op films gaf.... tja vroeger...
Ach ja, wat mis ik die man ook! Heerlijk hoe in een paar zorgvuldige gekozen, treffende bewoordingen vol ironie een film naar de prullenbak werd verwezen. Voor de wat jongere kijkbuiskindertjes: zoals Jeremy Clarkson dat met auto's kan.

De TV- en filmbeschrijvingen in de VPRO-gids hebben dat soms ook ja.
Of voor de nog jongere kijkbuiskindertjes (ik val nog in de JC-categorie): zoals ze dat bij de Nederlandse Idols weliswaar proberen, maar Simon Cowell dat met omhooggevallen wannabe-idooltjes kan :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 17 aug 2004 00:02

Zelf gebruik in Internet en teletekst maar mijn ouders hebben altijd de mikrogids gehad. Klein en enorm overzichtelijk, dus mocht ik mij ooit op een TV-gids abonneren, dan zou het op die gids zijn. En ja, over de puntenwaardering bij de films kun je discussieren, maar ik ben eigenwijs genoeg om me van de mening van Fred van Doorn niets aan te trekken ;)

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 17 aug 2004 00:10

Ik heb een abonnement op Veronica Magazine , maar ik wil ervan af. Sinds ik internet heb, lees ik het weinig. Kijk ook weinig/minder tv.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 17 aug 2004 07:19

Ik ben opgegroeid met de VARA-gids en die vond ik altijd wel prettig. Sinds ik het huis uit ben, ben ik gidsloos en ik mis het niet. Teletekst en Internet volstaan.

dreamer elf
Bijrol
Bijrol

Bericht door dreamer elf » 18 dec 2004 18:38

Filmtotaal is echt super....zou niet meer zonder willen!!!!!

Verder heb ik de Satelite....is wel handig voor de sateliet...die momenteel nog aan gesloten moet worden, maar als ie weer in werking is....is het echt geweldig!!! :T

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 18 dec 2004 21:31

dreamer elf schreef:Filmtotaal is echt super....zou niet meer zonder willen!!!!!

Verder heb ik de Satelite....is wel handig voor de sateliet...die momenteel nog aan gesloten moet worden, maar als ie weer in werking is....is het echt geweldig!!! :T
Ik vraag het nu al voor de derde keer maar zou je kleurloos kunnen posten? Het leest veel prettiger in gewoon zwart.....

dreamer elf
Bijrol
Bijrol

Bericht door dreamer elf » 23 dec 2004 10:29

Heey natuurlijk wil ik dat,

Maar ik denk dat mijn berichtjes er allemaal al stonden, anders had ik het al verandert.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 23 dec 2004 14:10

dreamer elf schreef:Heey natuurlijk wil ik dat,

Maar ik denk dat mijn berichtjes er allemaal al stonden, anders had ik het al verandert.
Vraagje, weet jij de Quote knop te vinden? Zo ja, bij jouw eigen berichtjes staat er, als alles goed gaat, ook een wijzig knopje. Als je daar op drukt, kun jij je tekst bericht wijzigen.

Succes... :wink:

Laten we maar weer ontopic gaan.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 23 dec 2004 15:15

Konami schreef: Laten we maar weer ontopic gaan.
Inderdaad, alles lijkt me wel duidelijk nu zo langzamerhand :}

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 23 dec 2004 16:30

VARA tv magazine.

Een zeer overzichtelijk omroepblad, met interessante artikelen en columns, elke week aandacht voor films!!
En elke vrijdag de filmquiz waar je leuke prijzen mee kunt winnen en waarbij ik al 2 keer in de prijzen ben gevallen!

Plaats reactie