Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?

Bericht door AngelEyes » 27 feb 2005 12:37

Even voor de duidelijkheid: het gaat om dus niet om TV-films, daar hebben we al een ander topic voor.

Vanmorgen MTV making the video gezien. Het draait in dit programma om de feature, en die ging deze keer over Constantine. Er komen veel informatieve weetjes voorbij, zoals dat in eerste instantie Nicolas Cage de hoofdrol zou spelen en dat de zanger van Bush, Rossdale ook een rol in de film heeft. Dit alles wordt verfraaid met veel beelden uit de betreffende film. Verwacht van dit programma geen kritische noten, maar het is een goede manier een indruk van een bepaalde film te krijgen.

Epiphany
Bijrol
Bijrol

Bericht door Epiphany » 27 feb 2005 13:16

Nicholas Cage :O Woah. *mentaal beeld*

Had dus echt niet gepast :cry:

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 05 mar 2005 16:19

heb gisteren charmed gekeken (en in de reclames en even daarvoor wie is de mol? ga hem zo nog maar ff stukje kijken) en ben me gaan beseffen dat ik charmed vroeger leuker vond. Daarna lost gekeken, het was minder als ik had verwacht, maar toch nog wel leuk.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 mar 2005 23:57

Net 2 heerlijke afleveringen van Hellsing gezien. _O_

Dirkov
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Dirkov » 25 mar 2005 00:05

Colonel_Kurz schreef:Net 2 heerlijke afleveringen van Hellsing gezien. _O_
Ohw, wat is die serie toch geweldig :) Bij welk seizoen ben je?

ps:heb mijn avatar maar aangepast ;)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 25 mar 2005 00:23

Seizoen 1, heb aflevering 7 + 8 gekeken. Hoeveel seizoenen zijn er dan?

Dirkov
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Dirkov » 25 mar 2005 00:59

3 tot nu toe :)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 25 mar 2005 09:37

FedEx schreef:3 tot nu toe :)
Vreemd... ik kan alleen maar info vinden over seizoen 1, met 13 afleveringen...

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 25 mar 2005 10:22

Wordt dat ergens op tv uitgezonden dan?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 25 mar 2005 10:23

Pieternel schreef:
Wordt dat ergens op tv uitgezonden dan?
Euh... nee. Mijn vader krijgt van een collega af en toe DVD'tjes binnen...

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 25 mar 2005 11:08

De Genco's donderdag ned1

Dit is een 3(?) delige serie waarin een Turkse familie word gefilmd. Ik heb gister de 2e aflevering gezien, het ging voornamelijk om de jongste zoon die no matter what wilde trouwen. Deze familie laat precies zien hoe ouderwets het soms nog gaat in de Turkse tradities. Gelukkig gaat het niet overal en bij alle Turken er zo aan toe.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 29 mar 2005 23:35

Een aflevering op Cancas gezien van Hitler's vrouwen Leni Riefenstahl: Honderd jaar onbuigzaamheid. Was wel interessant, van filmster tot vertrouwelinge van Hitler, maar ook zij heeft weer niets geweten, soms kwam ze tot 3 keer per dag in de Rijksdag bij Hitler, en is ook vaak met hem meegeweest, sommige cameralui zijn nog in leven, en vertelde ook het een en ander, ze moet zeker meer geweten hebben dan ze ooit heeft toegegeven. Vreemd gezicht is dat, zie je ineens een ex-lijfwacht van Hitler, voor je idee is iedereen allang dood, maar er zijn er nog héél veel in leven uit die tijd. Hoe het ook zij, Riefenstahl kon wel filmen en regisseren.

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 31 mar 2005 21:56

Ann McDunn schreef:Een aflevering op Cancas gezien van Hitler's vrouwen Leni Riefenstahl: Honderd jaar onbuigzaamheid. Was wel interessant, van filmster tot vertrouwelinge van Hitler, maar ook zij heeft weer niets geweten, soms kwam ze tot 3 keer per dag in de Rijksdag bij Hitler, en is ook vaak met hem meegeweest, sommige cameralui zijn nog in leven, en vertelde ook het een en ander, ze moet zeker meer geweten hebben dan ze ooit heeft toegegeven. Vreemd gezicht is dat, zie je ineens een ex-lijfwacht van Hitler, voor je idee is iedereen allang dood, maar er zijn er nog héél veel in leven uit die tijd. Hoe het ook zij, Riefenstahl kon wel filmen en regisseren.
Die heb ik pas ook gezien! Op discovery chanel. Inderdaad schandalig hoe ze probeert te doen alsof ze nergens van wist. Ik vond het trouwens ook heel slecht hoe de documentairemakers haar er mee weg lieten komen ook. Ze lieten in het midden wat ze precies geweten zou hebben terwijl overduidelijk was dat ze het wel geweten moest hebben.

Eerlijk is eerlijk: het was wel een begaafd regisseuse. De beelden uit de sportdocumentaire zagen er mooi uit (maar is helaas wel je reinste propaganda)

Sas
Bijrol
Bijrol

Bericht door Sas » 02 apr 2005 12:38

Iets heeeeeel anders: gisteren Barend en Van Dorp gekeken, in afwachting van het optreden van The Young Sinatras (wat erg goed was overigens).

Maar tijdens de uitzending bleek dat de combinatie Rene Froger, Gerard Joling en Gordon echt hilarisch is. Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen lachen tijdens Barend en Van Dorp.

Toch lijkt de docusoap rond deze drie mannen me niet heel erg boeiend. Dat zou iets te veel van t goede worden. Maar dit halfuurtje was wel leuk.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 10 apr 2005 13:27

Sas schreef:Iets heeeeeel anders: gisteren Barend en Van Dorp gekeken, in afwachting van het optreden van The Young Sinatras (wat erg goed was overigens).

Maar tijdens de uitzending bleek dat de combinatie Rene Froger, Gerard Joling en Gordon echt hilarisch is. Nooit gedacht dat ik zo zou kunnen lachen tijdens Barend en Van Dorp.

Toch lijkt de docusoap rond deze drie mannen me niet heel erg boeiend. Dat zou iets te veel van t goede worden. Maar dit halfuurtje was wel leuk.
Ik heb gisteren een stuk gezien van Froger, Joling en Gordon (Over the Toppers heet t geloof ik) en het is idd een gezellig drietal. Mooi om te zien dat die drie artiesten zoveel plezier hebben in datgene waar ze mee bezig zijn en ik moet eerlijk bekennen dat ik om sommige opmerkingen ook hartelijk heb kunnen lachen. Joling en Gordon kunnen af en toe flink vals en direct uit de hoek komen en Froger gaat er gewoon gezellig in mee. Mooiste opmerking was duidelijk van hem. Hij vertelde dat een journalist vroeg of hij de laatste CD van Gordon al had gehoord waarop hij antwoordde: "Ik hoop het wel.." Dat kan ik toch wel waarderen... :D

Plaats reactie