Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Jackas en Prejudice vond ik ook heel erg flauw, maar de rest was leuk, vooral de crimiclowns.
Vanavond gekeken naar het 1e deel (van 2) van de documentaire "Hannibal: Rome's Worst Nightmare", mooi spektakelstuk alleen vind ik de Belgische vertellers niet zo goed, ze waren m.i. ook helemaal niet nodig, zoveel hoefden ze niet te vertellen.

Vanavond gekeken naar het 1e deel (van 2) van de documentaire "Hannibal: Rome's Worst Nightmare", mooi spektakelstuk alleen vind ik de Belgische vertellers niet zo goed, ze waren m.i. ook helemaal niet nodig, zoveel hoefden ze niet te vertellen.
-
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Vaste prik, "Midsomer Murders: Sauce for the Goose" ik vind ze goed, maar ik begrijp zo langzamerhand wel waarom Midsomer niet op de kaart van Engeland staat, er blijft geen mens over.
Ook nog gekeken naar Pauw & Witteman met Ali B., JP en Adriaan van Dis, was deze keer best leuk, en Ali B. durft het wel te zeggen, leuke vent.
Ook nog gekeken naar Pauw & Witteman met Ali B., JP en Adriaan van Dis, was deze keer best leuk, en Ali B. durft het wel te zeggen, leuke vent.

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Kimon
- Oscar nominatie
Ik heb die documantaire ook gezien. Vond het wel redelijk geacteerd, met name van de persoon die Hannibal speelt. Maar voor de rest ziet het wel goedkoop uit. Jammer vond ik dat ze niet wat meer aandacht besteedden aan de veldslagen en het militaire inzicht van Hannibal.Ann McDunn schreef:Jackas en Prejudice vond ik ook heel erg flauw, maar de rest was leuk, vooral de crimiclowns.![]()
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Kimon a.s. zondagavond het 2e deel, misschien dat daar meer in voorkomt over de veldslagen en het militaire inzicht van Hannibal, echt goedkoop vind ik het er niet uitzien en volgens mij heeft het ook wel wat gekost met al die figuranten en olifanten, ik geef de documentaire dus een tweede kans en blijf het een mooi spektakelstuk vinden, dat wil dus niet zeggen dat ik het geweldig vind.