Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ben het zeker met je eens.dannyB schreef:De Lama's: was niet super, maar had zo zijn leuke momenten, met als hoogtepunt de voorwerpenronde.
De voorwerpenronde was wel leuk, maar dan vooral aan het eind van de ronde, als ze wat meer onder druk staan dan komen er ineens grappen, geweldig!

Jan Vayne vond ik trouwens

Jan Vayne was vroeger, een dikke twintig jaar geleden, organist in de Gereformeerde kerk te Balkbrug. De grijze gemeente was gewend dat de organist een eenvoudige grondmelodie speelde die ze, welliswaar steevast een seconde te laat, goed konden volgen. Vooral makkelijk bij de wat onbekendere psalmen en gezangen. Jan vond dit maar saai. Hij spamde de melodie vol met spitsvondige extra accoorden en tierlantijnde er daar boven op nog eens lustig op los. Jaja, hij was toen al een ware virtuoos. De gemeente echter, kreeg kramp in de bek en ontspoorde totaal. Er is toen met hem gepraat en als hij zich een beetje inhield mocht hij het orgelspel tijdens de collecte helemaal naar eigen wens invullen. Uit pure wraak heeft hij toen tijdens de collecte meerdere malen prachtige improvisaties van "Running with the Devil" gespeeld.... En geen ouderling, diaken of dominee had dat ooit door.Shine schreef:Jan Vayne vond ik trouwens
Een organist heeft tijdens de collecte (aantal jaar geleden) ooit een keer Money, Money, Money van Abba in zijn spel verwerkt....hadiederk schreef:Jan Vayne was vroeger, een dikke twintig jaar geleden, organist in de Gereformeerde kerk te Balkbrug. De grijze gemeente was gewend dat de organist een eenvoudige grondmelodie speelde die ze, welliswaar steevast een seconde te laat, goed konden volgen. Vooral makkelijk bij de wat onbekendere psalmen en gezangen. Jan vond dit maar saai. Hij spamde de melodie vol met spitsvondige extra accoorden en tierlantijnde er daar boven op nog eens lustig op los. Jaja, hij was toen al een ware virtuoos. De gemeente echter, kreeg kramp in de bek en ontspoorde totaal. Er is toen met hem gepraat en als hij zich een beetje inhield mocht hij het orgelspel tijdens de collecte helemaal naar eigen wens invullen. Uit pure wraak heeft hij toen tijdens de collecte meerdere malen prachtige improvisaties van "Running with the Devil" gespeeld.... En geen ouderling, diaken of dominee had dat ooit door.Shine schreef:Jan Vayne vond ik trouwens

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Gisteravond gekeken naar een aflevering van Silent Witness: Supernova viel behoorlijk tegen, het lijkt wel of al dit soort series minder worden, in deze aflevering onderzoekt Leo Dalton met behulp van een kinderpsychologe de zelfmoord van een veertienjarige meisje, maar naar mate het verhaal vorderde werd het een rommeltje.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Herkeken de aflevering van Midsomer Murders The Animal Within en er weer met plezier naar gekeken. Daarna naar (ook al gezien) A Touch of Frost: Close Encounters een hilarische film en een echte aanrader, Frost krijgt te maken met een achtervolging van een pizzabezorger, een autistische jongen waar hij écht niets mee kan totdat hij zelf in nood zit, een moord, inbraken (grote en kleine) een verdwenen jongetje en tot overmaat van ramp moet hij op een baby passen. Dit is geloof ik de aflevering waarom ik het meest heb gelachen.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer: