Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 okt 2007 23:23

Eerst Top Gear, als altijd weer geniaal, vooral als James bloedserieus alternatieve toepassingen van tampons gaat uitleggen.

Daarna Long Way Down, over een motortochtje van Ewan McGregor en Charley Boorman, van het noordelijkste topje van Schotland naar Kaapstad, Zuid Afrika. Eerste aflevering nog vooral de voorbereidingen, het echte werk moet nog beginnen.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 29 okt 2007 10:49

Extreme makeover home edition ik ben zo gek op dit soort feel good programma's.

Nikana
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nikana » 29 okt 2007 11:27

South Park

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 29 okt 2007 11:41

South Park gezien :T

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 29 okt 2007 22:13

Nikana schreef:South Park
En altijd maar zeiken dat je een hekel eraan hebt. :(

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 01 nov 2007 12:26

Bones

Leuke serie.:T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 nov 2007 13:49

Silent Witness - Schism op een paar behoorlijk heftige martelscène's na weer een rommelig uitgewerkte film, het is lang niet meer wat het is geweest en kan ook niet meer écht boeien. :N

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 01 nov 2007 14:07

Ann McDunn schreef:Silent Witness - Schism op een paar behoorlijk heftige martelscène's na weer een rommelig uitgewerkte film, het is lang niet meer wat het is geweest en kan ook niet meer écht boeien. :N
De eerste afleveringen zonder Amanda :r ton waren leuk maar tegenwoordig zijn de verhalen enorm geforceerd en vergezocht. Bovendien gaan de heren en dame regelmatig hun boekje te buiten door zich met het politieonderzoek te bemoeien maar daar schijnt, in tegenstelling tot vroeger, niemand meer een punt van te maken.

Nikana
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nikana » 01 nov 2007 21:58

Meszahline schreef:
Nikana schreef:South Park
En altijd maar zeiken dat je een hekel eraan hebt. :(
Ik vind South Park wel leuk, ik vind het alleen niet leuk als jij en Luuk South Park nadoen :8

The A-Team

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 03 nov 2007 19:30

De Lama's

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 03 nov 2007 20:18

dannyB schreef:De Lama's
Ik ook.

Was een leuke aflevering.
Vorige week vond ik het wat minder, deze week weer helemaal top! :T
Ze waren weer goed in vorm.

Ik moet zeggen dat ik de huidige groep Lama's ook de beste groep vind die er is geweest, ze spelen erg goed op elkaar in. Echt een team.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 04 nov 2007 02:00

Midsomer Murders - The King's Crystal een weer prima aflevering maar ik heb echt genoten van A Touch of Frost - Held in Trust naast alle andere dingen is het hoofdthema pedofilie en dat is door regisseur Roger Bramford bijzonder goed aangepakt, Jack Frost is eigenlijk min of meer een voorstander van de doodstraf en in ieder geval écht levenslange gevangenisstraf voor lui die kleine kinderen verkrachten en vermoorden, de frustratie van het team komt prachtig tot uiting Terry Reid (Robert Glenister) werkt in deze zaak weer met Jack Frost samen en je ziet niet alleen de ingehouden woede op de verdachte maar je voelt de spanning ook, het lijkt mij dan ook vreselijk als door allerlei wetten en wetjes dit soort lui beschermd worden en je moet zo iemand met fluwelen handschoenen aanpakken als je hem eindelijk te pakken hebt. Aan het eind van deze film wordt Jack Frost geschorst omdat hij het vertikt het op een accoordje te gooien met iemand die in zijn ogen het leven niet waard is.

David Jason is voor mij iemand waar je van kan gaan houden met al zijn fouten, zijn drift, zijn bitterheid, zijn woede, maar wel met een gouden hart, wat een prachtfiguur is er gevonden voor de rol van Jack Frost!

9/10 voor deze film.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 04 nov 2007 02:09

Shine schreef: Ik moet zeggen dat ik de huidige groep Lama's ook de beste groep vind die er is geweest, ze spelen erg goed op elkaar in. Echt een team.
De huidige groep is zeker goed, alleen heb ik het niet zo op Jeroen. Ik heb daar liever Arie voor in de plaats. Mijn favorieten blijven Ruben Nicolai en Tijl.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 04 nov 2007 02:39

Arie balanceerde vaak echt tussen middelmatig en gewoon flauw. Sporadisch was hij geniaal. - Hij is beter in 't schrijven van grappen met Sylvester, alhoewel ik toch mag hopen dat hij z'n materiaal voor "De Nieuwste Show" niet zelf schrijft. :o

Jeroen daarentegen vind ik maar al te vaak geweldig.

Ik ben het eens met Shine, dit is de beste groep. Je zou bijna vergeten dat er ook weleens een fatsig wijf rondliep daarzo, wat deed 'ie daar nou joh :-?

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 04 nov 2007 12:43

dannyB schreef:
Shine schreef: Ik moet zeggen dat ik de huidige groep Lama's ook de beste groep vind die er is geweest, ze spelen erg goed op elkaar in. Echt een team.
De huidige groep is zeker goed, alleen heb ik het niet zo op Jeroen. Ik heb daar liever Arie voor in de plaats. Mijn favorieten blijven Ruben Nicolai en Tijl.
Ik ben eigenlijk nooit zo'n fan geweest van Arie.
Jeroen doet het erg goed vind ik.
Laatst gewijzigd door Shine op 04 nov 2007 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie