Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?
..schilderen met Bob Ross..het is nog bezig..heerlijk.
..lees net op wiki dat de man al overleden is...52 geworden, nooit geweten, terwijl ik altijd naar zijn programma's keek, al vanaf 2000 zo'n beetje..vreemde gewaarwording..ik had wel altijd een beetje surrealistisch gevoel als ik naar zijn shows keek, net of het niet echt was.
Sadly Bob lost his wife in 1993 and 2 years later passed away himself at the relatively young age of 52
..wat triest.
Hij nam ook altijd diertjes in huis waar iets mee was en nam ze soms mee in zijn programma..hij leerde mensen creatief te zijn..
wat zei ik laatst ook weer, goeie mensen gaan altijd vroeg de pijp uit, en de rest is bekend.
..lees net op wiki dat de man al overleden is...52 geworden, nooit geweten, terwijl ik altijd naar zijn programma's keek, al vanaf 2000 zo'n beetje..vreemde gewaarwording..ik had wel altijd een beetje surrealistisch gevoel als ik naar zijn shows keek, net of het niet echt was.
Sadly Bob lost his wife in 1993 and 2 years later passed away himself at the relatively young age of 52
..wat triest.
Hij nam ook altijd diertjes in huis waar iets mee was en nam ze soms mee in zijn programma..hij leerde mensen creatief te zijn..
wat zei ik laatst ook weer, goeie mensen gaan altijd vroeg de pijp uit, en de rest is bekend.
Ik heb begin dit jaar de hele serie er doorheen gedraaid en ik vond seizoen 3 (met de afleveringen geschreven door Darin MorganRarara schreef: X-files eerste seizoen.
Valt soms nog al tegen. beetje kinderachtig (met name de aflevering bij de NASA.) Weet iemand wat het beste seizoen van de X-files is? Als de kwaliteit van het eerste seizoen vergelijkbaar is met de andere dan hoef ik die verder niet te zien.

Sowieso zie je vaak dat S1 van een serie wat knullig overkomt als je het gaat vergelijken met latere seizoenen... de acteurs moesten nog goed in hun rol komen etc, Friends is een goed voorbeeld, maar ik vond X-files ook steeds beter worden, alleen zijn ze misschien te lang ermee doorgegaan.Rarara schreef: X-files eerste seizoen.
Valt soms nog al tegen. beetje kinderachtig (met name de aflevering bij de NASA.) Weet iemand wat het beste seizoen van de X-files is? Als de kwaliteit van het eerste seizoen vergelijkbaar is met de andere dan hoef ik die verder niet te zien.
Al vond ik het laatste seizoen van X-Files weer behoorlijk sterk, ik vond de verhalen daarin met agent Doggett en agent Reyes goed te pruimen in ieder geval. Jammer dat ze nog met dat overkoepelende en veel te lang uitgerekte conspiracy verhaal zaten.shateandar schreef:Sowieso zie je vaak dat S1 van een serie wat knullig overkomt als je het gaat vergelijken met latere seizoenen... de acteurs moesten nog goed in hun rol komen etc, Friends is een goed voorbeeld, maar ik vond X-files ook steeds beter worden, alleen zijn ze misschien te lang ermee doorgegaan.Rarara schreef: X-files eerste seizoen.
Dat bedoel ik dus...ze probeerden aan de ene kant de serie nieuw leven in te blazen door Doggett en Reyes in te zetten... maar hielden ook nog vast aan het conspiracy verhaal... plus het al lang niet meer interessante "komen Mulder en Scully bij elkaar of niet" gedoe.ash_ schreef:Al vond ik het laatste seizoen van X-Files weer behoorlijk sterk, ik vond de verhalen daarin met agent Doggett en agent Reyes goed te pruimen in ieder geval. Jammer dat ze nog met dat overkoepelende en veel te lang uitgerekte conspiracy verhaal zaten.
ok een beetje overdreven. ik heb het hele seizoen er door geramd in korte tijd. Mensvormige geesten en zwiepende cameras door bossen doen me aan Star trek of Dr who uit de jaren 60 denken. maar er waren ook wel goede afleveringen. Het formaat is ook een beetje achterhaald naar mijn idee. maar goed ik leen nog es wat afleveringenash_ schreef:Ik heb begin dit jaar de hele serie er doorheen gedraaid en ik vond seizoen 3 (met de afleveringen geschreven door Darin MorganRarara schreef: X-files eerste seizoen.) en 4 zo ongeveer het beste. Seizoen 1 is inderdaad duidelijk een eerste seizoen, er wordt nog een beetje naar de juiste vorm gezocht en ik vond hem bij herkijk ook nogal tegenvallen, al vind ik kinderachtig overdreven. Er zitten bijvoorbeeld wel een paar klassieke afleveringen in, Tooms bijvoorbeeld. Seizoen 2 is trouwens al een stuk beter.

Dat zeker. Toen ik de afleveringen herkeek viel me ook echt op dat het een typische jaren '90 serie was (voor zover je dat kunt typeren), hij paste echt bij die tijd. Al kunnen de beste afleveringen ook nu nog goed mee naar mijn idee. Enige minpunt is dus die conspiracy verhaallijn die drie, vier seizoenen leuk is maar daarna tot in het oneindige wordt uitgemolken.Rarara schreef:Het formaat is ook een beetje achterhaald naar mijn idee.
tja. tot nu blijft het steeds in de startblokken en ontwikkelt zich niet verder. mulder en scully beginnen elke aflevering alsof er vorige week nietts is gebeurdash_ schreef:Dat zeker. Toen ik de afleveringen herkeek viel me ook echt op dat het een typische jaren '90 serie was (voor zover je dat kunt typeren), hij paste echt bij die tijd. Al kunnen de beste afleveringen ook nu nog goed mee naar mijn idee. Enige minpunt is dus die conspiracy verhaallijn die drie, vier seizoenen leuk is maar daarna tot in het oneindige wordt uitgemolken.Rarara schreef:Het formaat is ook een beetje achterhaald naar mijn idee.