Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Plaats reactie
Shego
Bijrol
Bijrol

Bericht door Shego » 12 jan 2009 01:36

Moonlight :D

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 12 jan 2009 17:02

Leuk. Ik ben bezig met de season finale van True Blood.

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 14 apr 2009 13:47

Bij ons in de PC van Jort Kelder.

Ik kijk bijna geen tv omdat het me gewoon weg niet boeit want de kwaliteit is te laag. Dit vond ik een grappig uitzondering.

wirwar
Bijrol
Bijrol

Bericht door wirwar » 15 apr 2009 15:33

Spy!

helaas de laatste aflevering :(

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 15 apr 2009 15:41

Ik ken Simek eigenlijk alleen van z'n interview met Piet Vroon, wat ik een bijzonder interessant gesprek vond, dus toen ik zag dat de man met een eigen programma op tv kwam ben ik dat gaan volgen.

Simek voor De Verandering

Heb nu alle afleveringen (3) gezien, en de man maakt z'n naam waar. Wat een geweldige interviewer, en vooral het feit dat hij het gesprek compleet in controle heeft, of probeert te hebben, is zo fantastisch.

Soms dwalen gasten wat van de vraag af, en waar 99% van de interviewers de persoon zou laten uitpraten, wellicht uit beleefdheid, zegt Simek gewoon "Nee, ik wil het hier over hebben" - Sowieso erg sympathieke man.

Hulde, vooral ook omdat ik nooit had gedacht ooit met zoveel plezier naar een EO programma zou kunnen kijken.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 07 aug 2009 21:26

Ik zie er geen topic voor dus post het maar hier. Billy Baxter was net bij Top Gear. Hij zei dat hij met rijden in een goede geprijsde auto Richard Whitley de nummer laatst er uit zou rijden. Dat is geen prestatie, waar het niet dat Billy Baxter stekeblind is _O_
En hoe ongeloofelijk het is hij reed Richard Whitley eruit en ook nog iemand anders wiens naam ik vergeten ben.

Eecht een ongelooflijk programma Top Gear. Ik ben totaal geen auto liefhebber of wat dan ook. Maar deze serie kan ik zo nu en dan als ik kijk met heel veel plezier naar kijken. En het valt zelden tegen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Wat is het laatste TV-programma dat je hebt gezien?

Bericht door emperor » 29 sep 2010 18:20

De politie op je hielen..is nog bezig eigenlijk. :T

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 08 nov 2010 19:41

Zojuist op NGC Great Migrations en vervolgens een behind the scenes daarvan. Nu heb ik over het algemeen niet zo heel erg veel met natuurdocumentaires, maar hier heb ik toch ademloos (nou ja, bij wijze van spreke dan) naar zitten kijken.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 18 jan 2011 13:40

Basta

De Neveneffecten voor de tweede week op rij goed bezig. Vorige week misschien nog iets grappiger met de mobistar-wachtlijn-stunt, maar m'n vrees dat ze hun beste pijlen al verschoten hadden bleek ongegrond. Opnieuw een veldslag gewonnen tegen de belspelletjes-fraude: hopen maar dat het de genadeslag is.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 18 jan 2011 15:24

El Chivo schreef:Basta
Opnieuw een veldslag gewonnen tegen de belspelletjes-fraude: hopen maar dat het de genadeslag is.
Bij jullie mogen ze dat nog steeds uitvoeren op tv? Bij ons is dat al een tijd verboden.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 18 jan 2011 17:46

De Neveneffecten voor de tweede week op rij goed bezig. Vorige week misschien nog iets grappiger met de mobistar-wachtlijn-stunt, maar m'n vrees dat ze hun beste pijlen al verschoten hadden bleek ongegrond. Opnieuw een veldslag gewonnen tegen de belspelletjes-fraude: hopen maar dat het de genadeslag is.
Mobistar was inderdaad geniaal. Met name het einde. :D

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 18 jan 2011 20:37

akketa schreef:
Opnieuw een veldslag gewonnen tegen de belspelletjes-fraude: hopen maar dat het de genadeslag is.
Bij jullie mogen ze dat nog steeds uitvoeren op tv? Bij ons is dat al een tijd verboden.

Op de zenders van VMMa liepen ze nog. Er was een Koninklijk Besluit over, en dat was al eens een keertje verstrengd, maar uiteindelijk veegde men er toch weer zijn voeten aan. En de kansspelencommissie leek niet echt veel te doen.

Nu, vorige week waren ze nog tamelijk braaf in Basta: een testje wie de meest ergerlijke presentator was, een verslag van een avondje meespelen (verlies: -170€), en uiteindelijk een team van een twintigtal wiskundestudenten, proffen en andere knappe koppen die een avond hun hersens kraakten op een van de zogenaamd makkelijke rekenopgaves als:
  • VANNACHT WEER EEN WINNAAR!

DRIEëndertig gedeeld door
    3 + 199 - 9 + TIEN
na die aflevering werd er al wat gemord in de media en de publieke opinie, maar veel leek er niet te gaan gebeuren

Gisteren kwam de follow-up: blijkbaar hadden ze 6 maanden iemand undercover gestuurd als presentator _O_ zodat er duidelijker werd wat er achter de schermen gebeurde. En als klap op de vuurpijl haalden ze iemand boven die na 1,5 jaar puzzelen en programmeren wél achter de 'logische' telsleutel was gekomen. Je kon de regie horen vloeken en jammeren over hun gemiste bonus, toen die kerel inbelde en het juiste antwoord gaf :D .

En intussen, na een dag mediastorm blijkt het inderdaad de genadestoot. VMMa haalt de spellen van het scherm. En de politici willen natuurlijk het ijzer smeden nu het heet is, dus een verbod zal er nu ook wel van komen.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110118_113

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 18 jan 2011 23:52

Woow, die gasten zijn flink bezig met opschudden. Dat hebben wij sinds de Donorshow niet meer gezien.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 06 mar 2011 14:10

Umberto Eco te gast bij Wim Brands in tv programma Boeken vandaag op NED.1.

TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Bericht door TheGoblin » 07 nov 2011 10:49

Een oude goude..Cosby Show :)

Plaats reactie