Zomergasten
- sickboy1984
- Regisseur
Re: Zomergasten
ik kijk het nog even aan, maar dan haak ik toch af hoor.
Re:
Schandalig dat je Verhoeven in 1 zin kan noemen met die 3 groot hedenTouchwood schreef:Hoe kan dat nu, volgens de trailer is het maar liefst Ingmar Bergman, Fellini en Bertolucci in slechts één Verhoeven.

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Werkelijk? Ik vond het op de honden, Brigitte Kaandorp en die oude man aan het eind na allemaal zeer boeiend. Van zijn genuanceerde standpunt tegenover religie tot de fragmenten en onderwerpen waarbij hij zichtbaar boos werd. De stukjes biologie en opera zijn dingen waar ik normaal nooit naar kijk, maar hij maakte het toch interessant.sickboy1984 schreef:ik kijk het nog even aan, maar dan haak ik toch af hoor.
Op de een of anderen manier heb ik het idee dat dit programma alleen werkt als je vanaf begin tot en met einde volgt. Laat ik daar op dit moment nog niet het geduld voor hebben
Of het moet echt een van mijn favoriete BN-ers ofzo zijn.

Kan iemand mij vertellen wie er gister te gast was in zomergasten? Hij of zij heeft een uitstekende film smaak door Happiness als keuzefilm te nemen... 

Paulien Cornelisse, niets van gezien overigens gisteren.
- sickboy1984
- Regisseur
Dit vond ik toch wel de minste aflevering tot nu toe.
Heel vrolijk een gezellig hoor, maar vooral heel oppervlakkig.
De zomergasten met theo maassen (mijn favoriete zomergasten aflevering) zal dit jaar denk ik niet gehaald worden.
Heel vrolijk een gezellig hoor, maar vooral heel oppervlakkig.
De zomergasten met theo maassen (mijn favoriete zomergasten aflevering) zal dit jaar denk ik niet gehaald worden.
Ook niet gezien indd.. Vind haar wel tof wijf. Had haar vorig jaar op CB 2009 gezien in Den Haag.. Ze ging gedichte voorlezen als entertainment tussen 2 concerten in ... Ik moest ziek hard lachen om haar grappen en heel veel mensen uit het publiek ook. Alleen toen ze telkens bij DWDD ging zitten vond ik het al snel minder worden.Rem schreef:Paulien Cornelisse, niets van gezien overigens gisteren.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik vond haar behoorlijk saai en geen leuk 'gedicht' behangpapier om tegenaan te kijken.
Jelle was nog beter geschikt om naar te kijken.
Ze schijnt dan wel weer leuk 'gedichten' voor te kunnen dragen.
Jelle was nog beter geschikt om naar te kijken.
Ze schijnt dan wel weer leuk 'gedichten' voor te kunnen dragen.
De Nu.nl-column vat mijn mening zeer behoorlijk samen: vrij duffe aflevering zonder echt bijzondere momenten of leuke uitspraken. In plaats daarvan geneuzel over de behoefte aan het wonen in een school (om de meest banale reden denkbaar) en motivaties voor gekozen momenten die nauwelijks verder gaan dan "dit vind ik leuk". Hopelijk wordt de aankomende aflevering weer een opsteker na deze saaie drie uurtjes.
- Touchwood
- Walk of Fame
Zomergasten - Annet Malherbe
Gofferdomme, die puist blééf maar komen! 
Leuk wijf verder

Leuk wijf verder

Iemand een idee of Vera Cruz de moeite waard is en natuurlijk waarom Verhoeven deze kiest? 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Zomergasten: Ang Lee's Eat Drink Man Woman
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in Ang Lee's film Eat Drink Man Woman (1994) na het zien van het door Annet Malherbe gekozen fragment.

Spoiler

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Zeker de moeite waard. Een leuke western met een goede cast (Gary Cooper, Burt Lancaster en de Joker uit de oude Batman-serie, met bijrolletjes van Charles Bronson, Jack Elam en Ernest Borgnine) die één van dé voorlopers van de Spaghetti Western is. Waarom Verhoeven ervoor kiest weet ik niet. Van de regisseur van o.a. Kiss Me Deadly en The Dirty Dozen.Rem schreef:Iemand een idee of Vera Cruz de moeite waard is en natuurlijk waarom Verhoeven deze kiest?
Lees er anders hier een aardig stuk erover:
http://imagesjournal.com/issue10/infocus/veracruz.htm