Veronica's Meimaand Filmmaand

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 25 apr 2007 07:12

Dat zal waarschijnlijk komen door de derde Pirates film. Dat hadden ze vorig jaar geloof ik met Tom Cruise toen MI:III in premiere ging.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 apr 2007 18:17

Ik wil Donnie Brasco eindelijk eens zien. Verder vind ik het ook niet zo veel soeps, Eurotrip lijkt me wel lachen en ik wil de naked gun's wel weer eens zien. En Kyrill, mits je van de vleermuis man houdt, is batman in mijn ogen de beste, en is jack nichelson echt koning in die film.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 25 apr 2007 21:01

Als ze dan toch voor Depp films gaan, dan hadden ze beter Dead Man, Finding Neverland & Charlie and the Chocolate Factory kunnen gaan uitzenden, mits deze nog niet waren uitgezonden. De Depp films in de meimaand filmmaand zijn iig al eerder uitgezonden.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 apr 2007 23:41

Wild enthousiast kan de Veronica filmmaand mij niet maken, zal wel zien wat het wordt, CANVAS geeft toch betere films. :Y

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 26 apr 2007 07:25

bobocad schreef:De Depp films in de meimaand filmmaand zijn iig al eerder uitgezonden.
En vaak al. Pirates of the Caribbean is nog geen twee maanden geleden op SBS 6 uitgezonden en Sleepy Hollow zie ik zowat iedere vier maanden voorbij komen.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 31 mar 2008 17:17

Jaja. De meimaand filmmaand komt eraan. Van wat ik heb vernomen is het (weer) huilen met de pet op. Oftewel herhalingen met weinig nieuwe films.

Het is geen verrassing dat Indiana Jones and the Last Crusade wordt uitgezonden. Ik verwacht zelfs een special rond de 4e Indy film.
Naast Mr. Jones worden ook andere adventure films uitgezonden, zoals Tomb Raider, The Mummy, The Goonies, Congo. Daarnaast een zooitje Jacke Chan films, zoals de Shanghai films, Who Am I, Rush Hour 2. Verder The Matrix trilogie, Alle Lethal Weapon films met als toetje Loaded Weapon.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 31 mar 2008 18:53

Mmm... Bijna een herhaling van de vorige keer dus...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 31 mar 2008 18:55

Ongelooflijk. En waarschijnlijk gaan ze daar serieus ook nog genoeg kijkers mee trekken ook.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 31 mar 2008 19:13

Nou ja, wel slim om de boel rond de vierde Indy-film te doen. De mensen kijken dan natuurlijk naar de vorige drie delen op tv.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 20 apr 2009 21:19

Persberichten over de meimaand filmmaand 2009 vliegen om je oren.
Jameson Irish Whiskey en entertainmentketen Free Record Shop hebben zich als hoofdsponsor verbonden aan de themamaand Meimaand Filmmaand bij Veronica. Free Record Shop doet dit in samenwerking met filmmaatschappij Paramount. De invulling van het hoofdsponsorschap houdt onder meer In-program sponsoring, Billboarding, On-line exposure, Spot-inzet en deelname aan events rond de themamaand in. Het thema van de Meimaand Filmmaand is dit jaar Premières. Met maar liefst dertien premières op televisie komt de filmliefhebber meer dan ooit aan zijn trekken tijdens deze themamaand bij Veronica.

Dave Kroon, Sales Director Veronica: “Veronica is bijzonder blij dat het sterke merk Jameson en de gevestigde retailer Free Record Shop zich dit jaar aan het fenomeen Meimaand Filmmaand hebben verbonden. We zijn ervan overtuigd dat de crossmediale campagnes rondom deze fantastische maand wederom tot een groot succes zal leiden voor alle betrokken partijen.”

Leon Rodenburg, Brand Manager Jameson: “Jameson Irish Whiskey richt zich, nationaal en internationaal, al jaren op film. Door sponsoring van evenementen heeft Jameson naam gemaakt bij filmliefhebbers. Nu wil Jameson graag de filmlink onder de aandacht van een breder publiek brengen. Door ZenithOptimedia is gekeken wat de beste match was qua doelgroep en bereik. Hieruit kwam het billboarden van Veronica’s Filmmaand veruit als beste naar voren. Deze sponsoring is de kick off van een totaal filmoffensief van Jameson welke zich rond mei/juni zal afspelen. Naast tv zal ook op de winkelvloer en in de horeca de consument geconfronteerd worden met Jameson, Great taste in film.”

Arjen van den Berg, Free Record Shop: “Free Record Shop is veranderd. Met het uitrollen van een nieuwe merkstrategie willen we de consument kennis laten maken met de nieuwe Free Record Shop. Dit voorjaar is er door nauw samen te werken met Paramount gekozen voor het promoten van films in het ideale umfeld door het claimen van Veronica’s Meimaand Filmmaand. Het mediaplatform Veronica’s Meimaand Filmmaand, het product van Paramount en de stores van Free Record Shop versterken elkaar. Tijdens de Meimaand Filmmaand zullen potentiële consumenten bij Free Record Shop onder meer van een grote selectie aan Paramount films kunnen profiteren. Veronica’s Meimaand Filmmaand zal zowel out-store d.m.v. een crossmediale inzet via de SBS media als in-store via de winkels en webwinkel van Free Record Shop worden gepromoot. Veronica’s Meimaand Filmmaand is Yource bij Free Record Shop!” Maarten Luiken van Paramount voegt hieraan toe: “Ik denk dat de samenwerking tussen Free Record Shop en Paramount een schoolvoorbeeld is van hoe leverancier en afnemer krachten kunnen bundelen om elkaars doelstellingen te maximaliseren. Paramount wil graag haar films onder de aandacht brengen onder filmminnend Nederland en Free Record Shop wil graag haar nieuwe positionering promoten. De Meimmaand Filmmaand biedt hiervoor een ideaal ‘umfeld’.”

Veronica’s Meimaand Filmmaand staat dit jaar in het teken van premières. De premièrefilms die Veronica deze maand uitzendt komen rechtstreeks uit de bioscoop en zijn niet eerder vertoond op tv. Toptitels als Superman Returns, Rocky Balboa, V For Vendetta en The Departed zijn enkele prijswinnende films die voorbijkomen.

De Meimaand Filmmaand van Veronica gaat dit jaar verder dan tv. De zender nodigt haar kijkers iedere woensdag uit voor een premièrefilm in een van de Nederlandse Pathébioscopen. Met een rode loper, de nieuwste films en een premièrefeest met afterparty komen minder bekende Nederlanders ook eens in de spotlight te staan.

Iedere woensdag in mei organiseert Veronica en Pathé bioscopen de Meimaand Filmmaand premières.

Wil jij het echte première gevoel ervaren? Met een rode loper, fotografen en een afterparty? Wil jij de topfilms van deze zomer zien voordat de rest van Nederland de kans krijgt? Hou dan iedere woensdag in mei vrij voor de Meimaand Filmmaand premières!

Woensdag 6 mei: Star Trek IMAX (Pathé ArenA, Amsterdam)
Woensdag 13 mei: Angels & Demons (Pathé Schouwburgplein, Rotterdam)
Woensdag 20 mei: Night at the Museum 2 (Pathé Spuimarkt, Den Haag)
Woensdag 27 mei: Duplicity (Pathé Groningen)

Koop nu je kaarten!
Kaarten voor de Meimaand Filmmaand premièrefeesten zijn in een exclusieve oplage te koop voor slechts € 15,-. Hiervoor heb je toegang tot de film, krijg je popcorn en een flesje water en heb je toegang tot de afterparty! Kaarten zijn vanaf donderdag 23 april online verkrijgbaar.

Veronica
Dit jaar zendt Veronica tijdens de Meimaand Filmmaand meer premièrefilms uit dan ooit tevoren! Mocht je dus niet genoeg hebben aan de premières in de Pathé bioscopen, dan kan je ook naar Veronica op je tv schakelen. Kijk voor meer info op www.veronicatv.nl

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 21 apr 2009 06:59

Ze pakken het dit keer duidelijk groter aan dan de vorige keren. Ook goeie films in de programmering trouwens.

Plaats reactie