De Wereld Draait Door

Om te praten over programma's, omroepen of je nieuwe flatscreen.
LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

De Wereld Draait Door

Bericht door LuciusMalfoy » 09 nov 2006 20:35

Ik probeer het iedere dag te zien, of in ieder geval aan te hebben als ik thuis wat op en neer rommel (koken, eten, opruimen, etc.). Een heerlijk programma; luchtiger dan 2(1)Vandaag, serieuzer dan RTL Braakverhaal en met een ijzersterke Matthijs van Nieuwkerk. Astrid Joosten presenteerd het ook wel aardig, Claudia de Breij is toch meer bezig zichzelf zo leuk mogelijk te profileren, maar Matthijs zorgt ervoor dat zijn tafelheer/dame kan excelleren en zijn gasten hun verhaal kunnen doen. Sterke vragen, mooie verhalen en mensen worden in hun waarde gelaten. Een item als 'de TV draait door' hoeft van mij niet (een beetje een Kopspijker rip-off), om van 'Café de Wereld' nog maar te zwijgen (echt het ideale moment om de aardappels af te gieten, zeg maar) maar al met al in mijn ogen hét programma op de Nederlandse televisie aan de vooravond...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 09 nov 2006 20:43

Gisteren was leuk, vandaag heb ik genoten.

Het gesprek met Tycho Gernant was interessant, van Stevie Ann had ik nog nooit gehoord maar ze heeft in vijf minuten de kans gekregen én gepakt om mij zover te krijgen dat ik haar naam in de gaten houdt. Het mooiste was echter het item met JP Balkenende. JP was volledig op zijn gemak, had het naar zijn zin en dat was te merken. Zichzelf niet te serieus nemend vulde hij de rest van het programma prachtig en ik vond het jammer dat het niet langer duurde...

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 10 nov 2006 00:14

Het is inderdaad een leuk programma. Jammer dat ik het vaak niet kan zien...

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 10 nov 2006 14:20

DWDD vind ik op dit moment één van de beste programma's op de Nederlandse televisie, zeker in zijn soort. En De TV Draait Door mag er van mij inblijven, dan mis ik die grappige momenten tenminste niet meer, nu ik niet meer naar Spijkerman kijk (ik vond Kopspijkers het laatste seizoen bij de Vara al niet meer leuk, en bij Talpa is het niet beter geworden).

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 11 nov 2006 12:32

Het fijne van DWDD is toch echt dat het 's nachts herhaald wordt. Na twaalven kan ik dit programma, en man bijt hond nog mooi meepikken.

HornBlower
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door HornBlower » 11 nov 2006 17:25

DWDD is inderdaad een zeer sterk programma met Matthijs van Nieuwkerk als de grootste steunpilaar. Claudia mag van mij ophouden met het presenteren ervan, maar ze hebben toch iemand nodig. Gister maar een stukje gezien maar was inderdaad leuk met JP (die het overigens bij al zijn media optredens wel aardig doet).

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 nov 2006 21:37

Ik heb trouwens nog nooit iemand anders het programma zien pesenteren dan van Nieuwekerk. Zo te lezen heb ik dus mazzel gehad. :wink:

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 14 nov 2006 08:31

Gisteren was het (helaas) weer Claudia die presenteerde volgens mij doet ze dat iedere maandag, omdat Matthijs van Nieuwkerk dan natuurlijk 's avonds al opdraaft bij Holland Sport.

Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 14 nov 2006 19:13

LuciusMalfoy schreef:Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...
Hoe stijf Halsema ook is, ze deed het best goed. Ik vond het wel leuk dat ze zo kritisch uitviel naar de presentratrice van 'The Beauty and the Nerd."

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 14 nov 2006 19:18

KoenZ schreef:
LuciusMalfoy schreef:Maar goed, toen bleek ze ook nog eens een tafeldame te hebben in de persoon van Femke Halsema en dat werd me echt teveel...
Hoe stijf Halsema ook is, ze deed het best goed. Ik vond het wel leuk dat ze zo kritisch uitviel naar de presentratrice van 'The Beauty and the Nerd."
snap die haat jegens halsema echt niet...

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 14 nov 2006 19:24

ruben schreef:
KoenZ schreef:
snap die haat jegens halsema echt niet...
Ik haat haar niet. Ik vind het gewoon een stijf mens. Ze toont maar weinig expressie, en ze praat bekakt. Buiten dit verkondigd ze in mijn ogen wel het goede denkgoed. Maar daar zijn andere topic's voor. :wink:

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 14 nov 2006 19:28

Op mij komt ze heel gemaakt over en vorige keer hoorde ik op de radio wat fragmenten over over haar stem bij de tom tom, zowiezo vind ik het zielig om op die manier proberen stemmen te winnen, maar dat doet de rest ook, dus kan ik nog wel hebben.
Maar toen ze ingesproken had: bij de volgende afslag rechtsaf, ik heb dr zin an, vond ik dat gewoon asociaal.
Ik ben zeker allesbehalve een fortuyn adept, maar beetje respect zeg.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 14 nov 2006 19:33

tjonge jonge, wat een gevoeligheid zeg. Het is in elk geval een orignele actie. Het is ook nooit goed met politici.

Vraag me af of mensen ook zo over haar gedrag zouden struikelen als het een man was geweest. Heb nog steeds 't gevoel dat vrouwen op andere punten worden afgerekend dan mannen.

Maar goed, dit is idd erg off-topic. ik ga me maar 's in het verkiezingshoekje van het forum werpen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 nov 2006 20:18

Leuke show. Maar om nou elke keer er voor de tv aan te zetten dat niet. Ik kijk meestal gewoon in het weekend de herhaling. En dan zap ik tussen dit en die show van pauw en witteman.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 14 nov 2006 20:32

ruben schreef:tjonge jonge, wat een gevoeligheid zeg. Het is in elk geval een orignele actie. Het is ook nooit goed met politici.

Vraag me af of mensen ook zo over haar gedrag zouden struikelen als het een man was geweest. Heb nog steeds 't gevoel dat vrouwen op andere punten worden afgerekend dan mannen.

Maar goed, dit is idd erg off-topic. ik ga me maar 's in het verkiezingshoekje van het forum werpen.
Niks gevoeligheid hoor, maar ik dit iig al te makkelijk scoren en daar houd ik ziewiezo niet van.
Maar idd erg offtopic.

ot dan maar weer.
Vanavond weer gekeken en ik vond het wel aardig.
Van nieuwkerk is gewoon op dit moment een van de betere presentatoren en stelt scherpe vragen.
Marijnissen komt bij altijd heel geschikt over, ook al heeft hij totaal andere standpunten. Voor mij dit keer wat minder interessante gasten, maar begin met marijnissen alleen vond ik erg leuk.

Plaats reactie